1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag is eht zover, ik ben al bezig met downloaden! ik hoop dat ik hem voor 10 uur binnen heb want dan moet ik naar school :mad:

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ben em nu ook aan et downloaden maar met een hele trage snelheid.
    Als ik de Geschate tijd mag geloven nog 5 uur en dat kennende duurt het nog wel een uur langer. D:
    Achja dan kijk ik em gewoon morgen of vanavond als ik nog tijd heb. =)

3. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aardige aflevering wel. Niet heel bijzonder. Jack doet raar, waarom moet hij persé die deur openen ipv dat hij Ben (we weten z'n naam, hoera) en Juliette gewoon stunt. Daarnaast wordt er niks gedaan met de cliffhanger van S2.

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo word er niks gedaan met de cliffhanger, we weten nou tog ongeveer waar ze heen zijn gebracht? Ikvond de afl een 7.5/8 waard wel stoer met sawyer!

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Die cliffhanger wordt heus nog wel behandeld :+

Eerst weer beetje de spanning opbouwen. Ik vond het overigens wel grappig dat het seizoen weer begon op de manier waarop seizoen 2 begon, met muziek.

6. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb em nu eindelijk binnen! (sneller dan ik verwachte ^^)

7. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het niet een goede aflevering eigenljik gewoon slecht, er wordt mij vrij weinig duidelijk. Alleen dat die mafkezen al veel langer op het eiland woonden en niet primitief. Voor mij komen er alleen maaaar vragen bij, en zijn er nog steeds vrij weinig antwoorden. Als dit de openings aflevering is, verwacht ik er niet veel van dit 3e seizoen....

8. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Uhm een afleverign waarbij alleen maar vragen bij komen dan worden beantwoord is dus echt een lost aflevering, en voorspelt juist dat er heel veel goeds aan zal komen. :+

Maar ik vond de aflevering best wel matig had meer verwacht van de season premiere. Maar goed, we weten nu dat Henrey's naam dus eik Ben is.
    En hoop/denk dat Julliet nog een intresante personage gaat worden. ^^
    Aangezien je duidelijk aan haar blik kon zien dat ze niet echt de grootste fan is van Ben. Maar wat wil je als hij het niet erg had gevonden als Jack haar had vermoord, en hij vervolgens de deur voor haar neus dicht doet en haar met Jack opsloot. Of was het toch volgens plan gedaan...

9. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Die julliette heeft dus goed werk geleverd door Jack zo emotioneel te maken. Jack wordt daar dus helemaal gek gemaakt, ook met Kate zijn er al expirimenten gedaan. Ik kan echt niet w88 tot de volgende aflevering.

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je deze aflevering nou slecht vinden? In seizoen 2 was driekwart nog veel slechter dan dit. :x

11. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net de aflevering gezien. Het was toch wel vernieuwend, maar ik vond het zeker geen slechte aflevering. Natuurlijk zijn er weer heel veel vragen bij gekomen maar dat is net wat ik zo leuk vind aan Lost. Je kan er een heleboel over fantaseren als de aflevering is afgelopen. Ik denk dat ze Jack etc. gebruiken om te opserveren zoals ze met beesten hebben gedaan. Je hoort die man tegen Sawyer zeggen dat de beeren er maar 2 uur over deden om het "voedselsysteem" te gebruiken. Ik kijk echt wel weer uit naar de volgende aflevering, zeker omdat prison break nu een pauze heeft.

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil hem zo gaan kijken :D Te gek :D

13. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 2 mennekes op Antartica die Penny (?) belden. Vond ik een vrij grote cliffhanger aangezien we voor het eerst beelden van buiten het eiland zagen die niet in een flashback plaatsvonden :) .

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, maar je had eigenlijk meerdere vragen gekregen, idd werd daar niet echt veel mee gedaan, je hebt ook niemand van het andere kamp gezien maar dat krijgen we dan wel afl 2 anders 3 of 4 :p

15. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk het nog niet zo lang ik zit nu bij seizoen 1 aflevering 16 maar de ondertiteling past er niet onder, misschien dat meerdere dit hebben gehad, maar waar kan ik nou de goede vinden:mad: :mad:

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Koop het gewoon op DVD joh, heb je er ook een mooi hoesje om. Het is tegenwoordig maar €30 bij de V&D voor seizoen 1. Gewoon doen ;) Daarna koop je seizoen 2 ook gewoon lekker. Ben je ongeveer €60 voor kwijt. En dan mag je het hebben over downloaden, want wachten op seizoen 3 kunnen we natuurlijk niet :)

17. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok maar seizoen 1 staat al helemaal op me computer:+

18. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    subscene.com moet lukken

19. Murlock

Murlock Active Member