[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ben lijkt mij ook 35 a 36.
    Misschien die knaap met die die opplakbaard had... Al ziet die er 100% gezond uit...

Bleh! Ik haat Lost! :+

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    was ook rond de 40 O-)

3. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    nouja lock is zowiezo rond de 40

4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ouder man, zeker 50. Volgens IMDB is ie 54.

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe zouden ze aan zijn X-ray kunnen komen? De enige die het van de losties kunnen zijn:
    Sawyer, Jack, (hurley mischien) ik weet het eigenlijk niet 8)

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa, ze hadden ook gruwelijk veel persoonlijke files. Zoals al die info over Jack.

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Toch Ben? :p

En zag ik nou een Alien? Te gek :p

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    spoiler gebruiken, en was geen alien hoor

10. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Lol nee. previews zeggen praktisch niets. Ze worden zo gecut dat het spannender lijkt dan dat het is. Beste voorbeeld vond ik met "this is our island", dat zag er veel cooler uit in de preview.

Trouwens, dat bizar beest deed me aan iets denken, ik weet niet wat. Buiten de skull van een vogel bedoel ik. Beetje bizar, maar ik moest aan Donnie Darko denken.

2 dingen: 1. Waarom hebben ze nooit dat tweede eiland gezien? Zijn ze nooit rond het eiland gegaan?

2. Ben ik de enige die soms denkt dat Lost een beetje weird stuff in a bowl is dat ze daarna wel zullen verklaren, maar eigenlijk geen mooie link tussen alles zit. The other zijn minder cool nu, Ik mis de oude Henry Gale. En ik hoop dat er ooit wel eens deftig word verklaard wat ze doen.

11. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Deze Henry Gale is in mijn ogen nog steeds een Linkmiechel *is dat een woord ? :+ *.

Hij is eigenlijk gewoon de leider die best hard is in zijn besluiten (ik heb lievere leiders gezien). En terwijl bijvoorbeeld de andere schaapachtig luisteren, veelal, zegt dat meisje die steeds bij Jack langskomt dat hij helemaal geen leider is en iedereen gelijk is, wat ze dus echt toch verkeerd ziet !

:) my 2,5 cents

12. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was een man met een ooglapje.

13. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt :mad:
    Komt misschien wel pas de volgende volgende aflevering. "the next two episodes", naja, ik weet niet.

Maar Nathan Fillion komt in de laatste episode voor de stop.

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    idd :p
    wel een beetje vaag, wel spannend!

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik denk dat ze dat eiland nooit hebben gezien omdat er 1 of andere ''iests'' om het eiland zit dat ze ook tegen houd van het eiland te vertrekken (zie Desmond die maar bij het eiland bleef uitkomen) Micheal moest ook al bepaalde coördinaten varen om weg te komen. En Benjamin had ook gezegt dat eenmaal erbuiten dat je nooit meer zou kunnen terug keren.

Maar over mijn vraag die ik op de vorige pagina stelde

Iemand enige ideeën? :9

16. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je dat te letterlijk moet nemen. Daar zal wel een goede reden voor zijn waarom het zo is. Misschien iets met die Elektromagnetisme, I dunno.

Volgens mij kan het eiland varen, en desmond geraakte wel weg, maar het eiland is hem gewoon gevolgd. Hij heeft het niet altijd gezien omdat telkens hij achter zich keek, het eiland zich achter een struik verstopte.

17. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    juist indrukwekkende theorie :cool:

18. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het Sawyer is die een tumor heeft, kijkend naar het laatste gesprek wat Ben & Sawyer hadden. Promo's zijn altijd misleidend: denk niet dat Ben een tumor heeft.

Weet ook niet of ze wel echt op een ander eiland zitten. Sawyer werd al belazerd door Ben wie zegt dat ie daarna wel de waarheid verteld?

Seizoen 3 is zo vet...

Pfff: een alien. Echt niet gewoon een mens, je ziet duidelijk een hand en hij heeft een lapje voor zn oog. Wel vet, zal mij benieuwen wie of wat t was.

Promo was trouwens voor 2 afleveringen: ze zeiden namelijk: the next 2 weeks...

En er schijnt ook iemand dood te gaan deze epi.

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok nog steeds dat het Atlantis is (gezien het beeld), het is nooit gevonden omdat het niet gevonden kon worden. Het eiland ligt in een andere 'demensie' (al zullen ze het in Lost wel wetenschappelijk kunnen verklaren). die andere demensie is maar op 1 manier te bereiken, via magnetische krachtveld. Ze willen allemaal niet van het eiland af, omdat ze allemaal een ernstige vorm van kankër hebben. De magnetische kracht die daar rond waard houd hun in leven. Echter, sinds de vliegtuigcrash is het behoorlijk uit de hand gelopen, en worden een aantal weer ziek. Jack moet dat gaan oplossen.

Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  20. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk nog steeds van niet :p Atlantis is iets bestaand, en mensen gaan gewoon teleurgesteld zijn. Volgens mij is dat niet het juiste antwoord waar mensen naar verlangen te weten. Het is al een soort Atlantis, maar het de naam Atlantis echt geven, maakt er niet veel verschillends aan, alleen ordinairder. Het moet meer zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina