1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij ook gewoon een samenvatting van het voorgaande, maar ook de producers kwamen aan het woord en op de site van ABC las ik dat er wat informatie werd losgelaten over de seizoensfinale. Ik weet dus niet in hoeverre dit belangrijk is.

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    zow ze zijn uit, 22 en 23 :) klote dat ik nu eerst moet werken :mad: maar vanvand kijken :D woooot :)

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb straks een smerige presentatie dus me daar eerst maar ff op focussen. En dan vanavond lekker kijken. :)

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    tjezus wat een einde zeg, prachtig

Alleen waarom sprongen charlie en desmond niet gewoon het water in en zwommen ze naar boven, dat kon makkelijk.

5. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    We have to go back.

Ze maken het wel heel spannend nu voor seizoen 4 kan nie wachten:p

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Omdat Charlie hoe dan ook, toch dood zou gaan. Het zou alleen maar uitstel zijn.
    Ik denk dat hij 't wel goed vond zo, helemaal met de redding van Claire en Aron in het achterhoofd.

Op naar seizoen 4!

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ja je hebt gelijk over charlie ja, zo had ik er nog niet over nagedacht. Ik kan echt niet wachten op seizoen vier, wie zal er in de doodskist zitten? Misschien wel james of locke, het kan zowat iedereen zijn.

8. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoelang moeten we wachten? 9 maanden toch?

:mad:

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Holy hell, wat een aflevering(en) _O_

Ze komen van het eiland af! Jack wil terug en heeft een veel te nieuwe telefoon, dus het moeten wel flashforwards zijn geweest. Duidelijke zaak.

De pa van Jack leeft waarschijnlijk nog. Lijkt me dat die vent een hele dikke vinger in de pap heeft wat betreft het eiland an sich en het verdoezelen er van.

Charlie is dood :'-( Begon hem steeds vetter te vinden. Kreeg eindelijk een grote bek. Zei ook tegen Mikael: 'Cyclops' [​IMG] Geniaal...

Naja, er gebeurde echt te veel om alles op te noemen, maar dit vond ik de boeiendste punten en meest veelbelovend voor volgende seizoenen.

En wat was het GENIETEN, elke keer als er Others werden kapot geschoten/geslagen/opgeblazen of whatever [​IMG]

10. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht Ben. Geen vriend, geen familie.

11. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de echt lost-liefhebbers moet je dit liedje ff downloaden: Mama Cass Elliot - Make your own kind of music !

12. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Daaamn, wat een slot! Vooral de laatste scene met Jack en Kate was echt geniaal...

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Een heel verwarrende aflevering door de 'flashbacks' van Jack. Ik ben nu alleen wel heel benieuwd hoe ze eraf komen, hoe lang dat duurt, wat ze er nog voor moeten doen/opgeven en vooral waarom Jack zo graag terug wil... Toch weer meer vragen dan antwoorden :mad:

Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    1 woord: geniaal, niet verwacht dat ze dit zouden flikken! en nou 9 maanden wachten :'-(

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die staat echt al sinds aflevering 1 van seizoen 2 op m'n harde schijf [​IMG]

Leuk liedje...

16. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    9.. freakin'.. maanden? :{

Hoe durven ze!

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Echt prachtige season final zoals gewoonlijk, hoewel deze toch wel de rest overtreft.

Zat iedere keer bijna te juichen toen er weer wat 'others' werden afgemaakt, vooral toen Hurley met zijn Hippie Van eraan kwam rijden.

Ben begint ook het vertrouwen van de rest van zijn soort genoten te verliezen.

En volgens mij lag iid Ben of Locke in die kist omdat die beide van het eiland hielden en er niet van weg wouden.

Ik zag trouwens dit keer niet een echte clifhanger in dit seizoen. Behalve dan dat er nog vragen open zijn van vorige afleveringen.

Maar kortom ik vind het de beste aflevering tot nu toen. :)

18. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Erg bekend nummer ja, al vóór Lost kende ik 'm...

Maar hoezo moet elke Lost liefhebber 'm hebben? Wordt ie zo vaak in Lost gebruikt?

19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Iig in het begin van Seizoen 2 en volgens mij luistert Locke er ook later in S2 naar.

Anyway, het einde was vet dope.

Die gasten op de boot moeten wel van de Darma Initiative zijn, ze konden het eiland nooit vinden ivm het geblokkeerde signaal en willen natuurlijk hun experimenten verder uitvoeren. Ik denk dat we in S4 meer over Darma te weten zullen krijgen. En Ben heeft een plannetje want anders zou hij nooit zoveel moeite doen om Jack te overtuigen dat zijn maten dood zijn.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    @ spoiler: (nu niet meer nodig toch?) Volgens mij was het Ben z'n opzet toch niet dat het leek dood van die 3, maar had hij echt de opdracht gegeven maar deden die gasten maar net alsof en schoten ze 3 keer in het zand? Toen zei 1 van die other leden volgens mij nog dat ze misschien maar beter wel gewoon die 3 dood hadden moeten schieten, en zo'n ander zei dacht ik zoiets als dat hij vond dat Ben niet meer wist waar hij mee bezig was ofzo. Of heb ik het nu helemaal mis? Heb em al van mn HD gewist dus kan het ook niet zosnel ff terug kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina