1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    ''It was an order Tom''
    ''Ben doesnt know what he is talking about, he's lost it, look at what they did to us, instead of putting three bullets into the damn sand, we should've killed them fo real.''

Dat was de convo tussen Tom en die andere pipo.

2. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    dus Tom was eigenlijk niet eens zo slecht8)

3. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Zoals Juunanagou al heeft gequote is het wel een plan van Ben, een maat van mij dacht ook dat Ben ze wel wilde killen.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ogh maar ik heb zoveel vragen die niet beantwoord zijn, ook gewoon uit het eerste seizoen?

-Waarom een ijsbeer op het eiland?
    -Wat is dat gekke zwarte rook ding nou precies?
    -Is het eiland nou alleen onvindbaar of ligt het echt in een andere wereld? Aangezien het wrak van het vliegtuig compleet met lijken en al gevonden schijnt te zijn.
    -Hoe is het zover gekomen dat die gozer die de blonde dame regelt voor darma initiative (die blonde die d'r zus alsnog zwanger heeft laten worden, ben de naam kwijt). Die gozer zie je op het eiland eerst als een verwilderde gozer die min of meer tegen de mensen in het darma-dorp 'vechten'? Is dat niet tegenstrijdig of begrijp ik het verkeerd.
    -Hoe komt dat piratenschip op het eiland?
    -Hoe weten Ben etc alles van alle mensen op het eiland? dossiers en al?
    -Hoe kreeg ben de vader van Locke op het eiland? Hoe zit dit met het verhaal van 'the magic box that contains everything you ever wanted'

en zoveel meer nog, lastigheid :+.

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste antwoord is bevestigd in de nieuwste "samenvattende" aflevering "the answers" waar ze een beetje alle opgeloste mysteries langs gaan.
    Maar er zijn nog talloze andere vragen!

6. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Tuurlijk weten we dat, iig bijna, hij vertelde zelf dat het laatste wat hij had meegemaakt dat hij een ongeluk kreeg en in de ambulance dat hij gedrugd werd en het volgende waar hij was, was op die stoel op het eiland. Het zelfde dus hoe Julliete op het eiland is gekomen. Alleen Julliete kwam uit vrije wil, hij niet.

Kate zat btw in een vogel kooi, dezelfde volgel die in de season final van seizoen 2 voorkwam en de groep liet schrikken op hun hike naar the others.

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    dan alleen Sawyer in een ijsbeer kooi, ook goed:D
    maar ik verbaas me nog steeds over dat het gewoon flash forward was! ze kunnen het nu zoveel anders aanpakken

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha oke dank voor de uitleg. Maar die Juliet werd toch door iemand min of meer geronseld om naar dat eiland te gaan?

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, nu ik dit na lees begrijp ik wat ik verkeerd heb gehoord. Maar je had gelijk idd.

10. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    We hadden 't een tijdje geleden over 't nummer Make Your Own Kind Of Music dat een aantal keren in Lost is gebruikt. Ik hoorde laatst op Fresh FM een lekkere mix/edit ervan: Mathieu Bouthier - Make your own kind of music

Ter uw informatie... :)

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, Jeruzame, eindelijk in het juiste topic ;)

Tijd om eens lekker te speculeren, Ik vermoed dat ieder van hun een vrijwillger is voor een coma experiement over het menselijk brein. Ze zijn allemaal door een bedrijf/universiteit in een coma gebracht en dan in een machine gedaan. daar experimenteren zi met collectieve dromen en eens in de zoveel tijd implementeren de weten schappers een actie in hun 'dromen' om vervolgens hun reactie te peilen, voor jack was het de dood van zijn vader, voor lock zijn rolstoel, etc etc etc. terwijl in het echt zulke dingen niet van toepassing zijn. De flashforward om het zo maar te noemen was na dat ze uit de coma zijn gekomen maar nog steeds verlangt jack terug om dat zijn fantasie wereld zo veel beter was. Als dank voor dit groots opgezette experiement kregen ze allemaal zo'n golden ticket. de overledenen zijn niet over leden maar gewoon uit de coma gehaald omdat ze van hen genoeg informatie hadden. of zo iets.

ik moet nu eigenlijk leren voor economics, saaai...

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    srry, maar je theorie is fout. Want de producers en schrijvers hebben al gezegd dat het geen droom of zo is. Het is allemaal echt :):

13. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
  14. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    heb in 2 weken seizoen 1 2 & 3 gezien. en kan niet wachten op het 4e seizoen

15. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Jij bent ook zo iemand die het achter elkaar wil blijven kijken! :+ Logisch ook, echt een vette serie. Had ze ook alle 3 binnen 1 maandje gekeken. Echt zo verslavend! Ik wacht met spanning op seizoen 4 :thumbs:

16. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    jep :) ik leende van een maat seizoen 1 & 2 op een dvd box. en ik was gelijk verkocht, toen seizoen 3 bekeken op het internet. verslaving verslaving;)
    Mijn favoriete personage is Mr Eko. al weten vele wat er met hem is gebeurd :mad:

17. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Nog maar 4 dagen en 3 uur vanaf deze post getelt en het is weer zover Lost seizoen 4 word geaired!
    Beginnend met als ik het goed heb een 2uur durende episode!

The Beginning of the End
    Fri Feb 1 12a/11c

Feeling that their rescue is close at hand, the survivors don't know whether to believe Charlie's final message that the people claiming to liberate them are not who they seem to be. The band of friends, family, enemies and strangers must continue to work together against the cruel weather and harsh terrain if they want to stay alive. But as they have discovered during their 70-plus days on the island, danger and mystery loom behind every corner, and those they thought could be trusted may turn against them. Even heroes have secrets...

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
  19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Kan niet wachten, ga ze mooi op mn 360 kijken :)

20. AgentSmith

AgentSmith Guest

Vond het echt een mindfuck op het
    eind met die flashforward dat Jack terug wilde naar het eiland.
    Als het goed is komen
    Michael en Walt ook weer terug in season 4
    . Heb er weer zin aan !!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina