1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ja, zelfde geldt ook hoe de polarbear op het eiland is gekomen :p Maar in de woestijn is nog wel wat vreemder.

Die blonde is toch de vriendin/vrouw van Desmond?

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Nee, dat is iemand anders.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    dat was penny, maar heb in een podcast wel een interesante theorie gehoord, dat die polarbear hetzelfde heeft meegemaakt als Desmond (tijdreizen dus) en dat ie zo daar terecht is gekomen, vraag me het echt af.

4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Niet van het hydro station maar van de Hydra, het teken is dus een meerkoppige slang :)

Het doel van dit station is onbekend, wel is dit het station waar iets met dieren gedaan werd. Dus misschien heeft het dus zo iets te maken met die ijsbeer.

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  5. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Maar penny was dus wel de vrouw/vriendin van Desmond toch? Of dat ze hem na jarenlang wilt opzoeken?

6. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, klopt, is inderdaad de vriendin van Desmond. En ze is al op zoek naar hem sinds hij verdween, meerdere jaren geleden...

7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Hah, dus toch. Mn broer geloofde me al niet.

8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    voor de duidelijkheid die blonde op het eiland is niet penny.

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Today is the day!! Voor een nieuwe aflevering!\o/

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Tomorrow vriend 8) (tenzij je in Amerika woont, dan verontschuldig ik mij voor deze domme opmerking).

11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nah.. voor mij nog vandaag...

Verpest het nou niet voor meh:'-(

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    gvd wat een keniter vette aflevering :D maar wtf ben op het einde dammit!

13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook net gekeken, leuke aflevering :)

Ik denk trouwens niet dat Ben 1 van de Oceanic 6 is, want hij zat natuurlijk niet in het vliegtuig. Nu dus Said, Jack, Kate en Hurley. Ik denk dat Ben dood is gegaan, en dat Sawyer met Kate uiteindelijk ook van het eiland is gegaan. Geen idee wie dan de laatste van de 6 zou zijn.

Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet ben aan het eind toch.. In die flash forward

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat die flash forward zich afspeelt na de flash forward van Jack eind seizoen 3?

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En wie zegt dat die flashforward of flashback met Ben en Sayid zich afspeelt binnen een tijdsbestek in de hoofdtijdslijn? 8)

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Waarom spreken jullie in spoilertags? :+
    We hadden volgens mij gezegt dat zodra episode is geaired hoeven geen spoilertags, als je niks wilt weten moet je gewoon niet hier kijken nadat een epi is geaired en zelf maar gaan kijken. ;)

Toffe episode Ben heeft weer het eiland onder handjes als we het einde mogen geloven.

De overige 2 die nog van het eiland waarschijnlijk af zullen gaan zijn Desmond en Julliette geen oceanic 6 maar toch. Maybe dat ze zo worden genoemd part of the cover up omdat ze niet willen laten weten dat er nog mensen zijn/al waren op het eiland?

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  18. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Het is toch al vrij duidelijk wie de oceanic 6 zijn?

Jack, Kate (Laatste aflevering van vorige seizoen) En Kate sprak ook over "I have to go back to him now..". Zal mij niets verbazen als ze een relatie heeft met Sawyer.

Hurley
    Sayid
    Ben

Ook spreekt Jack in de laatste aflevering over zijn vader in een flash forward. Dus waarschijnlijk zal hij ook nog wel tevoorschijn komen binnekort. Zijn kist was in seizoen nog leeg teruggevonden.

Of zie ik dit verkeerd? ;)

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vond dat Sawyer het nog wel aardig duidelijk maakte toen hij zei ik wil niet meer terug. :+

En Ben <- Nee lijkt me niet aangezien hij nog gewoon steeds connecties met het eiland heeft net zoals hij altijd al heeft gehad voordat hij gevangen werd genomen.

Julliette en Desmond < geen Oceanic maar ze zijn beide al zolang bezig om van het eiland af te komen, en aangezien ze nu ook bij Jack, Kate en Sayïd rond hangen.

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het over de Oceanic 6 hebben, dan hebben ze het over de 6 survivors van dat vliegtuigongeluk.

Mensen als Ben, Desmond, Juliet, Danielle (Rousseau), etc kunnen allemaal ook van het eiland zijn, maar zijn per defenitie niet 1 van de Oceanic 6, daarvoor hebben ze al genoeg aanwijzingen gegeven. Het zou wel een hele grote fout in het script zijn als het niet zo was.

Jack, Kate, Hurley en Sayid zijn dus 4 van de 6. De andere 2 nog onbekend.

Wie ook dood kan zijn is die zwarte man die bij Hurley in het gekkenhuis op bezoek kwam en Naomi inhuurde. Maar gezien niemand anders dan Jack ging kijken, zal het die ook wel niet zijn, want anders ging Ben ook wel kijken.

Dit lijkt mij de meest aannemelijke tijdsvolgorde

Lost Eiland -> Flashforward Gisteren -> Flashforward Eind seizoen 3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina