1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij was bij mij ook slecht na 30 minuten.

2. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan me helpen om aflevering 19 te downloaden want allemaal die ik download dan loopt ie heel de tijd vast en al.

3. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
  4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ja de lol versie was out of sync na 28 minuten is wel een patch voor maar ik had vanochtend gelukkig gelijk een goeie te pakken...

hij was btw GRUWELIJK, echt te erg gewoon...

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    'Mooie aflevering idd. Ook mooi met vincent de hond die is weggeven.. ahwww :'-(

En the Black Rock, daar verwachtte ik eigenlijk al van dat het geen Rots was maar een gebouw. Zat ik er net iets naast dat het een piratenschip was :+

Wat voor mij wel irritant is, ook al heb ik de goede synchrone versie, is dat hij na 42 min en 21 sec (+-) ermee stopt. Dit is denk ik wel het einde van LOST maar ik zie in de laatste frames eigenlijk nog een scene doorgaan met die zwarte rook op het laatst... Mis ik de laatste secondes van de aflevering ?!

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Je mist inderdaad de laatste secondes, maar dat is alleen een shot van die zwarte rook, waar je dus al een seconde van zag.

Spanneeeend. :+

7. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    maarja wie stak die zwarte rook aan ?

wie zijn: The Other's ?

mijn theorie:de PIRATEN van het schip 8)

8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    een piraten schip ... kan het nog weirder? :confused:

the others zijn gewoon kannibalen ofzo, lol

9. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    nee geen kanibalen dat geloof ik niet

licht teveel voor de hand

ik denk toch aan piraten

maar daar komen we de eerste 20 afleveringen niet achter, als er nog een seizoen 2 komt dan he

Laatst bewerkt: 20 mei 2005
  10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij krijgen we the others niet eens te zien. Not to mention dat mentalen beest, wie weet krijgen we die ook niet eens te zien.

11. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    iets zegt me dat er in de aller laatste aflevering best wel wat onthuld zal worden

12. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb jullie al een nieuwere aflevering gezien of heb ik niet goed opgelet?
    Ik heb gister de 'nieuwste' op net5 gekeken, maar volgens my heb ik geen black rock ofzo gezien

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dit topic gaat over de de afleveringen die in Amerika uitgezonden worden, daar zijn ze al veel verder. Dus als je geen spoilers wil lezen, blijf dan vooral hier weg :cool:

14. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Episode 23 was een erg sterke episode...

Ik vermoed dat het nog steeds allemaal erg vaag gehouden zal worden in de slotepisode, als teaser voor season 2 :)

15. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    idd over 2 weken is de laatste ep... dat wordt een dubbele aflevering toch?

nog even over deze ep, hij was echt gewoon TE goed, hehehe. Klinkt een beetje vreemd, I know, maar op sommige momenten zat ik gewoon te trillen van spanning en excitement :D Dat monster wordt ook steeds vreemder, het lijkt toch op een dinosaurier maar misschien is het wel een enorme beer. Verder moet ik ook steeds denken aan 1 van de eerste afleveringen waar john locke het monster zag en er levend vanaf was gekomen, zonder dat we ook maar iets ervan zagen... Later zegt hij nog dat hij de geheimen van het eiland kent, en met het luik wordt dit ook steeds benadrukt... Wat is daar nou gebeurd?

super aflevering!

16. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Heel vaag ja, het 'beest ding' is dus, zoals die franse vrouw zegt, een afweersysteem. Om het eiland te beschermen. Misschien zag het Locke als geen gevaar ofzo? Lost is in ieder geval weer terug op niveau en ik ben erg benieuwd naar de laatste eps!

17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Locke is niet de enige die meer over de geheimen van het eiland weet. In de vorige episode zagen we al dat Walt blijkbaar ook meer wist. En wat gaat er met het vlot gebeuren? In de trailer voor de finale ep zagen we het vlot ook weer langskomen... spannend!

18. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Lock weet inderdaad veel meer dan wat we gezien hebben. Maar hoezo weet Walt ook meer, kan ik me niet meer herinneren...

Ik ben het helemaal met Shriko eens; de afgelopen episodes waren veel minder, maar de spanning uit de eerste episodes komt weer helemaal terug...

Maar hij wordt aankomende woensdag gewoon uitgezonden hoor (check http://www.tvtome.com/Lost/eplist.html), dus donderdagavond kunnen we het hopelijk fantastische slot kijken...

19. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    dus toch een dubbele ep :9

ik ben het er btw mee eens dat de vorige eps niet zo spannend waren, maar dat maakte ze niet minder cool... beetje verhaal opbouwen achtergronden leren kennen en gebeurtenissen op het eiland meemaken... Dit maakt het voor mij iig niet minder cool

20. xboxchoice

xboxchoice Ghost Recon..!

Leuk Bevonden:
    0
    Owja Lost daar kijk ik elke vrijdag naar dat is echt Cool!! :) ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina