1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

AgentSmith Guest

nee, alleen bij episode 5 van season 4 staat hij er alleen bij vermeld bij credit only. tevens heeft hij ook bevestigd dat hij weer van de partij is.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Doe eens niet eigenwijs:

Ep.1 (Credit Only)
    Ep.2 (Credit Only)
    Ep.3 (Credit Only)
    Ep.4 (Credit Only)
    Ep.5 (Credit Only)
    Ep.6 (Credit Only)

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

:confused:

Imdb heeft het wel vaker fout, heb alle afleveringen gezien van season 4 tot nu toe. En het is pas de eerste keer dat hij nu wordt vermeld in de opening credits, wat imdb.com beweerd heb ik geleerd om niet zo veel waarde aan te hechten.
    Dus doejezelf een plezier en wees niet al te goedgelovig, kom je een eind mee.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar ik zei letterlijk dat hij op IMDB al werd genoemd onder de noemer 'credit only'. Dan moet je geen nee zeggen ;)

Maar waar heb jij dan gezien dat hij volgende week weer meedoet?

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk net even. Episode 1 seizoen 4, rond 5:11 staat ook de naam Harold Perrineau.

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Veel mensen denken toch dat Walt en Jacob dezelfde zijn, of in ieder geval een band hebben? Bovendien zitten we met dat hele Lost in een of andere tijd paradox, dus ze zullen vast na een paar weken op dat bootje te hebben gezeten terug bij het eiland komen en dan was het voor de eilandbewoners een paar maanden...

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik denk dat Ben hun echt op die boot af heeft gestuurd (hij gaf ook echt een bepaalde richting in graden aan als ik me niet vergis). En dat hij een onder onsje met Micheal heeft gehad, dat hij heeft gezegd dat hij nog iets voor Ben op de boot moest doen.

8. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Die andere romances in de serie doen me niets, maar hier kreeg ik ook kippenvel van. Komt waarschijnlijk ook omdat het betere acteurs/actrices zijn dan een Jack of Kate (imo).

Daarnaast vind ik Jeremy Davies ook geweldig. Al weet ik niet of hij echt acteert, hij speelt namelijk precies hetzelfde als in Rescue Dawn.

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    In Rescue Dawn was hij echt heel erg verward. Nu speelt hij ook een verstrooide kerel maar voor mij wel duidelijk op een andere manier. Goeie kop voor z'n rol heeft die vent.

10. LordTB

LordTB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dáár ken ik hem van... hij kwam me al bekend voor... :)

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Hij staat vanaf seizoen 1 al in de opening credits, maar dat wil niet zeggen dat hij elke aflevering te zien is geweest ;) Vandaar dat hij op IMDB dus alleen als Credits Roll aangegeven staat.

Morgen weer een nieuwe, ik dacht eentje van Juliet? Hopenlijk maken ze haar weer wat boeiender :)

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is 't 'm nou juist. Bij seizoen 3 stond Michael niet in de credits :+

Daarom is het logisch als hij in seizoen 4 wel weer ergens opduikt. Maar wanneer, dát is de vraag, aangezien hij al vanaf de eerste episode (van seizoen 4 dus) in de credits staat...

13. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Wie licht het einde van Episode 5 even toe? :eek:

Dat wat er op dat briefje staat.

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heeft Farraday via het verhaal van Desmond ervoor gekozen om hem zijn "constant" te maken. Desmond is blijkbaar een belangrijke link in zijn leven geworden omdat hij hem hielp zijn onderzoek te verbeteren. Hij kent hem dus zowel in het verleden en het heden. Mocht die Farraday dus ook in zo en tijd/ruimte gedoe terecht komen dan kan hij Desmond gebruiken om er weer uit te komen, net zoals Desmond Penny heeft gebruikt.

Vond de aflevering van vandaag nogal zwak. Weinig antwoorden en ook het hele verhaal van Juliet vond ik niet zo boeiend. Leuk dat ze wat met die Goodwin had, maar echt heel boeiend is het nog niet. Misschien dat als die andere vrouw weer wat meer opduikt dat het nog boeiend wordt.

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ben ik het helemaal mee eens. Ik dacht dat Ben die naam ook wel zou geven, maar dat laten ze dan weer niet zien. Zal Michael wel zijn of zo...

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom rept iedereen over antwoorden? Hoe naïef kun je toch zijn? Elke week maar weer roepen om antwoorden :{

De serie duurt nog een seizoen of drie, dus FORGET IT. Af en toe een vaag tipje van de sluier zoals vorige week, en voor de rest komen de antwoorden in het laatste seizoen. Dat is zelfs al lang bevestigd door de makers.

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
  18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    ? Daarom gaf ik het ook aan, iemand zei dat hij zijn naam had gezien bij episode 5, maar dus ook gewoon bij episode 1, dus zal het bij de rest vast ook zo zijn.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  19. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Iets klopt er alleen niet van, dat wanneer je de verkeerde coordinaten neemt dat je dan altijd naar 1996 teruggaat. Die vent die in EP5 vastgebonden lag in het bed ging volgens mij terug naar zijn kindertijd, waarschijnlijk dan dus naar 1970 of later.

Maar voor de rest klinkt het heel geloofwaardig eigenlijk :)

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Vond deze episode ook wel wat minder dan de vorige episodes maar het kan niet altijd feest zijn heh.

Heb nu wel een iets meer symphatie voor Goodwinn gekregen maar meer ook niet.

Wel grappig einde waar Ben tegen Hurley en Sawyer zegt ''I see you at dinner.'' :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina