1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV Amerika] V

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pascal, 11 nov 2009.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    [​IMG]

    Voor iedereen die niet vies is van een beetje Sci-fi is er nu V op de Amerikaanse televisie. Deze serie draait om een aardig aantal gigantische ruimteschepen die zich plaatsen boven allerlei grote steden in de wereld. Wat komen deze "Visitors" (ook wel V's for short ;)) nu eigenlijk doen op ons propvolle planeetje? Ze beweren "in vrede" te komen. Vrij stereotype natuurlijk, omdat iedereen na deze korte introductie nu wel kan raden dat er misschien niet alleen maar goede bedoelingen achter hun komst schuil gaan.
    De show is gebaseerd op de gelijknamige TV miniserie uit de jaren 80.

    [​IMG]

    Qua prominente acteurs zien we - zoals op bovenstaande afbeelding te zien is - onder andere Elizabeth Mitchell (foto midden, bekend van o.a. Lost) en Joel Gretsch(foto uiterst links).

    Vooralsnog ziet het er allemaal wel aardig uit. Er wordt al aardig wat duidelijk in de eerste aflevering, waardoor ik hoop dat de schrijvers nog wel voldoende originaliteit en spanning in het verhaal (en bijbehorende plotwendingen) kunnen proppen om de kijker te kunnen blijven boeien. De tweede aflevering was gisteren in Amerika op tv en deze zal ik zo eens bekijken. Ik hoop dat ik na afloop geen spijt zal hebben dat ik deze thread gemaakt heb. :+ Anyway, lul los over deze potentieel aardige serie.
     
  2. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook 2 afleveringen gezien. Ben dr nog niet kapot van maar ik geef het nog een kansje.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb een beetje dezelfde mening. Toch zit er wel een aardig sfeertje is de show. Beter blijft het verhaal niet zo oppervlakkig, dan kan het echt wat worden.
     
  4. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    V!! dat is nog iets van vroeger! Dat was pas echt sci-fi toen.Met die reptielen onder hun menselijke gedaante. Weet nog dat ik het heel vreemd vond dat de maaltijd van deze visitors bestond uit cavia's.. ben benieuwd naar deze re-make!
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zo, nostalgie dit! :D Dit vond ik vroeger echt een geweldige serie, zal binnenkort maar eens wat ep's opzoeken :)
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ah, wist niet dat die oude meuk destijds ook op de Nederlandse televisie kwam? Ben zelf van 1988 maar kan me er in ieder geval niets meer van herinneren.
     
  7. Roeleren

    Roeleren Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    De oude V heb ik laatst op een van de filmkanalen van UPC gezien, ben benieuwd of deze remake net zo kan overtuigen als die van Battlestar Galactica (dat was echt retevet!)
     

Deel Deze Pagina