1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[tv] Blair Witch Project

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Perfect_Shit, 4 apr 2003.

1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Haha jah jongens om het allemaal wat enger te maken. Dat is op het nieuws geweest en een heel leger heeft daar liggen kappen. Die mensen zijn nog steeds vermist.

Dat zijn dingen die ik heb gehoort ik geloof ook wel dat ie nep is maar er zijn geen bewijzen dat ie nep is dus lekker met de instelling kijken dat ie echt is. Ik heb hem trouwens mooi opgenomen....

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kijk net 10 min's, ze waren in het donker en zochten ene Josh, nu zit die vrouw alles op te biechten. Wtf is er gebeurt dan :eek:?

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    *Man en vrouw lopen gesloopt huis binnen.
    *Vrouw gilt "Jooooooooooosh!!"
    *Iemand staat in hoek

Afgelope? :confused:

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond dit echt de meest waardeloze film die ooit heb gezien (samen met Rat Race). Hij is wel een beetje spannend maar eng, bij lange na niet. Hij is maar hectisch opgenomen en het einde is echt slecht. Zo, dat moest er ff uit.
    Maar als jullie hem leuk vinden ok, dat is jullie mening.

5. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    jonge... hij was wel tof. Ga nooit meer in het donker het bos in

6. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, vaag einde. Maar blijft wel koel, alleen irri die waggelende camera's. Het is eigenlijk niet meer dan wat geschreeuw in een bos, maarja :)

7. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Het is trouwens wel een korte film... 1.5 uur.

Tja... is gefilmd in vorm van docu, dus wat wil je

8. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niks van het einde :{.

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de eerste 5 kwartier gemist en het einde snapte ik zoals Xante niet :+.

10. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    LOL alsof ze dan van zoiets een film maken. Wat moeten de nabestaanden er dan wel niet van denken.

De film is uber en voor de mensen die hem niet snappen |:- |:- huur hem ff dan...

11. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    idd toen de film net uit was, toen je nog jong en naief was :+ , dacht je gewoon dat het een waargebeurd verhaal was...
    man wat vond ik het toen spannend, maar na een keer gezien te hebben is het eigenlijk best wel een saaie film en absoluut niet meer spannend (zelfs niet in me eentje in het donker :eek: )

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Er werd gezegd dat die heks iedereen in de hoek zette, josh staat op het laatst in de hoek (was josh volgens mij) en dan word zei ook neergeslagen en zijn ze allemaal kapot.

Als je deel 1 eng vond raad ik je aan om deel 2 ook te kijken, maar kijk deze film wel ALLEEN en helemaal in het DONKER. Dat heb ik gedaan en dat vond ik nog enger dan het eerste deel.

BTW: Deel 2 is gewoon opgenomen zonder die waggelende camera´s

13. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, ik wacht wel tot deel 2 ook op tv is :p.

14. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een allemachtige schijtfilm...maar op de een of andere manier bleef ik toch kijken.|:-

15. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat ik deze film laatst al gehuurd had anders had ik hem gister avond ook wel gekeken. Maar deze film is echt vet, ik had alleen eerst 2 gekeken en toen 1 dus toen ik 2 week geleden met een vriend 1 had gehuurd gelijk die week daarop 2 gehuurd. Het rare daarvan was dat hij 1 enger vond dan 2, wat ik dus absoluut niet vind! 1 daar heb je helemaal geen ECHTE beelden, en dat is bij 2 wel zo!!

16. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Meesterlijke film, vooral als je de mediacampagne eromheen kent. Het idee dat er echt 3 studenten waren die een documentaire omtrent de Blair Witch gingen maken is echt vet. En dat ze vermist waren en één jaar later deze video werd gevonden...:9

En dat je dan niks ziet (qua heks oid), en ze op het eind neergeslagen worden is echt een vet einde. Vond het ook gruwelijk dat je in dat huis op het einde allemaal kinderhandjes op de muur zag...en dat Josh in de hoek stond. Supervette film, ga hem denk ik op DVD halen :)

17. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    Het einde is helemaal niet vaag, alleen moet je er in het begin voor opgelet hebben... Daar werd namelijk verteld dat de heks mensen in de hoek zette voordat ze ze vermoordde, omdat niemand haar mocht zien....

Get it now hmn hmn?!

ow dawas al gezegd :confused::confused: silly me!! |:-

Laatst bewerkt: 5 apr 2003
  18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat snap ik ook natuurlijk. Ik vond het gewoon een dom einde omdat ze op de grond valt en dan is het voorbij.

19. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    wat wil je dan? Zien hoe ze worden afgeslacht...dat zou het verpesten :/

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, einde is niet vaag, maar logisch...

Toch was ik ook niet onder de indruk van de film. Allereerst de manier van film beviel me niet en wat mijn voorgangers al zeggen, je ziet geen moer. Er wordt maar beetje gegild en ruzie gemaakt... nah, daar lig ik niet wakker van. Maar ik wil deel twee ook wel zien, kijken of die beter is. :{

Deel Deze Pagina