1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[tv] Blair Witch Project

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Perfect_Shit, 4 apr 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit was werkelijk waar 1 van de slechtste films die ik ooit in mijn hele leven heb gezien. De hele film lang heb ik me lopen irriteren aan dat herhalende gezeur van de hoofdrolspelers: " Lopen we goed, ja we lopen goed, We zijn verdwaald, nee we zijn niet verdwaald, Weet je de weg, ja ik weet de weg " enzovoorts, enzovoorts. En wat was er in godsnaam eng aan deze film, die hoopjes stenen en takjes die plotseling rond de tent verschenen?
    Misschien dat het komt dat ik niet met de hype ben meegegaan toen de film net uitkwam, maar ik heb dus echt anderhalf uur van mijn leven verpest aan deze film. :mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 5 apr 2003
  2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit was de eerste keer dat ik m heb gezien en vond m wel cool en af en toe begon toch wel mijn hart even te kloppen. Tis gewoon zo vaag.

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    nounou, wat een negatieve reacties allemaal :D , ik vind het nog steeds DE allerengste film aller tijden, terwijl he niet eens horror is...

en voor de zeikerds die zeggen dat het niet eng is; Je snapt de film dan gewoon niet zo goed. Het is gewoon een grote climax...

vor de rest is het misschien irri filmwerk, maar het maakt juist dat je je meer betrokken voelt bij de film en je zou zo het idee kunnen hebben dat het echt ECHT gebeurd zou zijn...

Ik moest me zelf ook tijdens de film telkens weer inpraten dat het fictie is, want ik zat weer in me broek te schijte (figuurlijk dan :+ )...

Blair Witch 2 vond ik trouwens slechter (meestal met vervolgen), maar nog steeds eng.

/edit: en het mooie van deze film is nou juist dat het niet zo absurd is als die domme horror-films die gewoon te ver gaan. The Blair Witch Project laat heel wat open plekken en zeer goed acteerwerk.

Waar ik me heel zwaar aan heb ge-ergerd: de reclame tussendoor die de film flink afbreken, zodat je na de reclame de sfeer weer helemaal moet oppakken... En meteen na het freaky einde:

VOLGENDE WEEK OP YORIN!!!!!!!!!!!

:eek: :eek: :eek: :eek:

Laatst bewerkt: 5 apr 2003
  4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bij mij is dat dus niet het geval. Ik houd juist heel erg van ingewikkelde verhalen etc. en ik heb wel ingewikkeldere verhalen meegemaakt als dat. Ik vond hem wel spannend maar gewoon niet eng.

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dus ik zou de film niet hebben begrepen. Zat er dan soms een diepere betekenis in? Laat me niet lachen.
    En wat betref dat zeer goede acteerwerk, nogmaals laat me niet lachen.
    Trouwens die climax zag je van 10 kilometer afstand al aan komen.
    Het enige wat ik je meegeef is je opmerking over die irritante reclames tussendoor. Tegenwoordig kijk ik bijna geen films meer op tv vanwege die klote reclames. Lang leve de dvd.

Laten we het er maar op houden dat iedereen zijn eigen smaak heeft.

6. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wijf in die film die ken ik, die speelde namelijk ook in de miniserie Taken, die laatst op bbc te zien was. Dus de realiteit viel er voor mij vanaf

7. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga 2 zo huren.

8. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    shit overal al verhuurt :mad: :D

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een boutfilm, ben blij te lezen dat ik het niet snap en er daarom geen reet aan vond. Het idee is wel leuk maar slaapverwekkend uitgewerkt imo.
    Leuk dat ie bij andere mensen goed beviel, is gewoon kwestie van smaak en/of bangheidsgehalte?:9

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    het einde vond ik zo gruwlijk.... zie je Heather in een hoek staan, en zie je opeens de camera die mike vast hield neervallen op de grond... ik zat echt nog 5 minuten lang voor me uit te staren... wow...
    Weet iemand btw wat er in dat doekje zat dat ze vonden (een bloederig dingetje)

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    dat was volgens mij een hart (probably van een kind)...

en diegene die in de hoek stond, was Josh niet Heather (op zijn geschreeuw kwamen ze af)...

En ik vond het een superfilm, maar ik denk ook dat het vooral met je inlevingsvermogen te maken heeft... Want er zit idd weinig echt enge dingen in, maar super-realistische engeheid maakte het voor mij toch echt schandalig eng...

en ik had trouwens, toen ik hem voor het eerst zag, ook na het einde nog 10 minuten naar de aftiteling gekeken.. Alleen nu viel de spanning er compleet af door de commercie van Yorin... :mad:

12. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het wel vet gemaakt....

Het is ook best wel eng als je met een koptelefoon op zit in je kamer wat helemaal donker is :D

dat ene stuk vond ik ook wel gaaf, waar ze met zijn 3en in de tent zitten en dan hoor je kinderen lachen.....en ze sprinten uit de tent....8)

13. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens volgens mij lag in het doekje een gebit met tong inbegrepen volgens mij.

14. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    En dan te bedenken dat dit hoogstwaarschijnlijk de meest succesvolle low-budget-movie allertijden is. Hij is gemaakt als een project door die drie studenten van een filmacademie en het budget was een camera en die drie mensen. Als je met die capaciteit zo'n succes weet te behalen mag je jezelf op de borst kloppen vind ik, ook al vind ik die film zo oneng als mijn eigen spiegelbeeld :9. Ingrediënten:
    -Drie studenten
    -Een simpel maar *geloofwaardig* verhaal *KUCH*
    -Een camera
    -Een bos
    -Een tentje
    -Een ruïnetje
    -Houten poppetjes
    -Een titel

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    tja, misschien vind je Resident Evil geloofwaardiger, of Mission Impossible 2.. :confused:

16. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond er niets engs aan.
    als het een beetje spannend werd pakten ze een camera waar je niets door zag.
    het einde was ook een beetje raar.

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    NEEN, maar daar doen ze teminste niet als het echt is hé!
    Iedereen weet dat het niet echt is en dat doet er ook niet toe.
    Bij Blair Witch is het ZOGEZEGD akelig omdat het echt gebeurd is.
    Maar het IS niet echt gebeurd dus is het akelig.
    Je moet al heel dom zijn omdat te geloven.
    En bij MI 2 speelt het waarheidsgehalte geen zo'n grote rol wel de coole stunts, special effects,verrassende plotwendingen, spannend verhaal...
    Conclusie van dit alles: Blair Witch is kutfilm(volgens mij)

18. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Conclusie van dit alles: Blair Witch is superfilm(volgens mij)...

moraal van het verhaal: sommige mensen vinden de film goed, anderen vinden het een boutfilm :+

19. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    deel 1 is koel gemaakt en bedacht, dat je niks ziet is het mooie ervan...

deel2 moet verbannen worden naar de hel...te slecht voor woorden.

20. twist

twist Guest

Deel 1 was gewoon een spannende film, vooral dat laatste stukje was erg spannend, ze hebben het realistische laten overkomen door eenvoudig film materiaal te gebruiken, en hebben daarmee succes gemaakt.
    Deel 2 Is gewoon een flut deel, maarja meestal zijn sequels minder leuk :mad:

Deel Deze Pagina