1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[tv] Buffy the Vampire Slayer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HellHound, 8 apr 2003.

1. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke serie jah :)

Ik vind de alternate Willow (bitch vampire) wel leuker :9
    En Drusilla vind ik ook wel lekker }:]

`k hou wel van bitcherige types :D

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Naar mijn mening hadden ze ermee moeten ophouden nadat Buffy dood was gegaan, eind vorig seizoen. Mooi einde waarin ze zichzelf opoffert voor haar zusje. Ik vond het seizoen daarna vrij zwak. En welke vijand moet die godin nou overtreffen.

En Shriko, die zingende demon uit Angel (Lorne) is inmiddels ook alweer vertrokken toch???? Dat was tenminste zo in de laatste afleverig die op net 5 is geweest.

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Nee Zilverpijl hij is weer terug, en zit nu zelfs in de begin credits. Lorne is gewoon eentje die er nu bij blijft.

The One.. :D

4. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ah, dat wist ik niet. Ik ken alleen maar de afleveringen die op net 5 zijn geweest.

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    kzou proberen niet teveel spoilers te geven :)

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vraag me trouwens af of Buffy aan het eind van dit laatste seizoen definitief zal sterven. Het lijkt niet erg logisch aangezien Amerikanen nu eenmaal van een happy ending houden, maar aan de andere kant is dit wel wat ze graag wil, ze is tenslotte depressief geworden omdat Willow haar weer tot leven heeft gewekt terwijl ze toen eindelijk rust had.

Edit: By the way D.L. hoe kun jij nu geen geld hebben voor een paar dvd´s, je bent een hoofdredacteur.

Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou wensen dat dit mijn fulltime baan was... :cool:

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou vanavond is de avond!

we zullen zien.

maar komen er nou echt nou nog maar 6 afleveringen?

9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Hier in Nederland niet, nog één keer een seizoen van 22 afleveringen. In Amerika hebben we nog 5 eps te gaan.

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ach kop op joh, het komt allemaal wel weer goed en dan kan zelfs jij in het bezit komen van die dvd´s. :)

Je vertelde wel de titel van die Amerikaanse aflevering, maar ik bedoelde eigenlijk om de hoeveelste aflevering het ging. Zou je zonder spoilers weg te geven kunnen zeggen of dit seizoen gelijk al vol actie gaat zitten of dat ze het rustig aandoen.

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dirty Girls is de 18de aflevering uit seizoen 7 en wordt volgende week dinsdag uitgezonden.

Mwa, seizoen 7 begint een beetje rustig maar na vijf eps komt de spanning er al weer goed in! :cool: Geen spoilers.... ;)

12. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    In de laatste ep gaat er wel iemand dood ja.. dit heb ik alleen gelezen, maar ik zeg verder niet wie enzo 8)

Nou.. vanavond kunnen jullie ook weer genieten! Ik ga ook gewoon kijken hoor! :cool:

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aaarghh damn it, ik ben zo nieuwsgierig geworden naar het einde. Nou ja niks aan te doen, gewoon rustig afwachten. 8)

Ik hoop alleen niet dat Net 5 het weer gaat flikken om na de eerste helft van het nieuwe seizoen alle oude afleveringen weer te gaan herhalen voor ze verder gaan met de rest van het seizoen. Dan duurt het nog langer.

Hey Shriko je zegt dat je naar heel veel series kijkt, maar ik miste er toch 1 in je rijtje, namelijk Smalville van V8. Ze zijn nu met het 2de seizoen bezig en de serie is er echt op vooruit gegaan qua karakter ontwikkeling en de verhaallijn word ook steeds beter.

Edit: Shriko zit nu natuurlijk Charmed te kijken. :) Zelf ben ik afgehaakt na de dood van Prue/Shannen Doherty, zij was voor mij de drijvende kracht in de serie.

Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Smalville spreekt me niet echt aan.. tenminste wat ik zag van die voorstukjes.. ik dacht dat het echt zo'n tiener serie was.

En over Charmed, ik vind de serie er nog steeds op vooruit gaan. Vond het ook wel raar toen ze opeens dood ging, maar daar hebben we nu iig Paige voor in de plaats :)

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Shannen Doherty (Prue) werd uit de show gekicked omdat ze te lastig werd in de omgang. Story of her life...hetzelfde gebeurde tijdens Beverly Hils 90210.

Buffy aflevering 1 Seizoen 7:

Ik vond het een geweldige ep. De actie en humor waren top en als dit een voorbode is voor de rest van het seizoen gaan we goede tijden beleven. Die vampier die in het voorstukje niet uit zijn graf kon komen was echt hilarisch.

Wat ik alleen niet begrijp, in de laatste ep van seizoen 6 riep die demon dat Spike zijn ziel terug kreeg, maar vampieren hebben geen ziel meer dus is Spike nu weer menselijk of niet?

Verder heb ik nog wat theorietjes over wat er na het einde van Buffy gaat komen, maar daar later meer over.

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Weer menselijk? :eek: De enige reden dat hij geen mensen aanvalt is vanwege de chip in zijn hoofd... Maar ook rond Spike gebeurt er nog een hoop dit seizoen! :cool:

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat van die chip weet ik natuurlijk ook wel, maar hij ging toch naar die demon om die weg te laten halen en toen begon de demon over zijn ziel. Zoveel vragen...zo lang wachten op de antwoorden...Zucht. :{ Was het maar alvast volgende week woensdag. :)

18. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Angel heeft toch ook een ziel, maar is nog steeds vampiertje 8)

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja inderdaad!

ik vond het wel een lache aflevering.

nog niet echt boeiend maar ik vroeg me af wie er op het eind nou echt tegen spike stond te praten.
    ik bedoel...ze zag wel als laatst buffy maar dat lijkt me niet dat zei het was.

(ik wil het antwoord niet weten :))

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zoals beloofd komen hier mijn theories over de mogelijke Buffy spin-off.

Theorie 1: De schrijvers zijn gewoon echt lui en kopieren gewoon Buffy maar dan met Dawn in de hoofdrol. Dit lijkt logisch aangezien Dawn vechtlessen krijgt van Buffy, Dawn haar eigen scoobie-gang aan het vormen is, Sunnydale High weer is opgebouwd en de Hellmouth weer is geopend.

Probleem: Dawn heeft geen Slayer krachten en zou dus nooit tegen de zwaardere demons kunnen vechten.

Theorie 2: Willow krijgt haar eigen show. Ze is populair dus waarom ook niet. Verder zou ze hulp kunnen krijgen Van Dawn en haar vrienden net zoals Willow dat al die jaren voor Buffy deed.

Probleem: Willow is al zo een machtige heks dat zelfs Buffy haar niet aan kon dus wie dan wel?

Theorie 3: Er komt een kruising met de serie Angel. Wellicht dat er characters gaan worden uitgewisseld.

Probleem: Angel is als zelfstandige serie een succes dus waarom zouden ze er iets aan veranderen.

Zeg maar hoe jullie er over denken, moet er uberhaupt wel een spin-off komen of niet.

Deel Deze Pagina