1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[tv] Buffy the Vampire Slayer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HellHound, 8 apr 2003.

1. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4

Dit zou ik erg jammer vinden, omdat ik Dawn niet zo'n sterke caracter vind.. verder in het seizoen worden die dingen die jij noemt gelukkig ook minder, dus persoonlijk lijkt het me sterk.

Dit zou ik opzich wel cool vinden.. de vijand? Zijzelf? Als ze nog veel verder gaat word ze weer evil all over again.

Tja.. opzich kunnen Willow en Xander wel naar Angel vertrekken, maar daar hebben ze al een erg sterke cast opgebouwd die goed op zichzelf staat.

Ik hoop stiekem natuurlijk wel op nog een spin-off, alhoewel Angel op zichzelf geweldig is, is een nieuwe spin-off altijd welkom natuurlijk!!

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zelf zou ik het ook het beste vinden als Willow haar eigen show zou krijgen en wat je zei over dat ze haar eigen vijand zou kunnen zijn, misschien word ze dan wel zo evil dat ze "gesplitst" word in een goede en een slechte Willow. Dan moet die Evil Willow natuurlijk wel een leren outfit aan. (ik heb echt een leerfetish :D).
    En wat betreft Dawn, die vind ik echt steeds leuker worden. Alleen al dat gilletje wat ze iedere keer slaakt. 8)

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aaarrrggghh!!! Ik heb de tweede aflevering gemist. :'-( Ik was rond half acht al in slaap gevallen en werd pas om 1 uur ´s nachts weer wakker. Nu moet ik gaan wachten tot de BBC weer verder gaat met de serie. :mad:

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    das jammer, maar ja life sucks.

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tja wat valt er te zeggen van de aflevering van gisteravond....behalve dan dat het 1 van de beste eps ooit was. De verhaallijn zat zo waanzinnig goed in elkaar en dan dat stuk waar Buffy, Xander, Willow en Spike bij elkaar waren en Spike als enige door had dat ze elkaar niet konden zien terwijl de rest dacht dat hij weer gestoorde onzin aan het uitkramen was. Werkelijk waar briljant gewoon. Verder was Gnarl echt 1 van de wreedste demons aller tijden. En nu weer een week wachten, damn it.

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Was zeker een goede ep. En langzaam komen er steeds meer kleine hints van wat er gaat komen he (kaart dat in de fik vloog). :)

7. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Er gaan nu weer geruchten dat Holly Valance misschien de rol van Buffy over gaat nemen in de serie ze was eerder al te zien in Neighbours en bekend geworden als pin-up en met haar nummer kiss kiss.

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja vond het wel lache ep gister. Wat ik alleen altijd jammer vind, en dat zie je wel vaker, dat je dan de een hele ep uitkijkt en dat je er uiteindelijk niks mee opgeschoten bent. Ik bedoel....ik ver8e dat willow aankomt en dat ze dan 'iets' gaan doen. Maar waar het hele verhaal om ging is dat ze der uiteindelijk zien en dan ze dan wel volgende aflevering 'iets' kunnen gaan doen.
    Dat soort afleveringen vind ik altijd wel minder...

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Buffy stopt ermee. En Spike en Giles gaan in ieder geval al naar Angel toe. De beste schrijvers van Buffy en Firefly gaan naar Angel toe. Angel gaat wel een hele andere richting in dan daarvoor.

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Spike en Giles naar Angel? Volgens mij begint het een beetje druk te worden in die serie of gaan er daar ook weer een paar weg?

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    * voelt zich verplicht om nu ook alle Angel eps binnen te halen... :eek:

12. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja bedankt Shriko

SPOILER SPOILER SPOILER

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Eerlijk gezegd vind ik niet zo erg wat Shriko verteld heeft. Zolang er maar niet word verklapt wat er in Buffy gebeurd vind ik het best. Naar Angel keek ik toch al lang niet meer. Misschien dat ik weer ga kijken als ze de serie gaan veranderen zoals Shriko zegt.

14. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ja GothciRulez, van Angel gaan er ook weer een aantal weg. Ik hoop persoonlijk op Gunn, Cordelia en Conner.

15. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb uit redelijk betrouwbare bron dat Eliza Dushku oftewel :Faith (de kwaadaardige maar wel aan de betere hand) de nieuwe slayer gaat worden.Alleen vraag ik me wel af hoe ze van haar gevangenis straf afkomt, want ze heeft zichzelf aangegeven.:confused:

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat zou wel mooi zijn als Faith terug zou komen, maar wat is er eigenlijk allemaal nog met haar gebeurd in Angel. Het enige wat ik er van heb gezien is dat ze Wesley had gemarteld en toen een enorm gevecht had met Angel.

Ik las trouwens in de nieuwe Veronica gids dat er allemaal celebrities langs gaan komen in dit laatste seizoen van Buffy. Een van hen is r.& b zangeres Ashanti die een demoon gaat spelen die een date heeft met Xander.

Laatst bewerkt: 25 apr 2003
  17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt Gothic Rules, die is gekomen. En over Faith. Er was eerst sprake van een Faith spin-off. Net als Angel een spin-off is van Buffy. Maar dit zal toch niet gebeuren.. maar wie weet.

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hot News Flash

Hey D.L. en Shriko jullie hadden in eerdere posts hier al gezegd dat jullie geen geld hadden voor de dvd box sets van Buffy. Dan heb ik nu mogelijk goed nieuws voor jullie want ik heb net even gekeken op de Australische site van DVDCrave.com en in Mei gaat daar de volgende actie lopen: Buffy seizoenen 1 tot en met 5 kosten dan nog maar 29,43 euro, ze zijn Regio 2 compatible en hebben ook nog eens Nederlandse ondertiteling. Je verwacht nu misschien een addertje onder het gras..... en die is er ook. De seizoenen zijn namelijk in twee delen gedeeld. Je betaald dus 2 x 29,43 voor een seizoen, maar geloof me nu maar dat je die boxsets nergens goedkoper kunt krijgen. Ik zou zeggen doe er je voordeel mee.

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ok wel lache aflevering vandaag...

maar die dawn moet eruit}:]

ik vind dat mens echt helemaal niks

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zelfs voor dat aardige prijsje nog geen geld over, ikke arm... :'-(

* heeft net episode 7x19 gezien en wordt alsmaar nieuwsgieriger naar de finale. Buffy is wel heel zielig... :'-( Xander ook!

Deel Deze Pagina