1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[tv] Buffy the Vampire Slayer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HellHound, 8 apr 2003.

1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja nieuwe afleveringen van Angel op veronica.

Ik kon alleen niet kijken :mad:

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Seizoen 5 is echt erg anders dan de voorgaande seizoenen, het roer is helemaal omgegaan en dat had Angel gewoon even nodig.

Waar is Angel op dit moment op Veronica voordat ik spoilers rondstrooi?

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb toevallig nog wel de laatste vijf minuten gezien afgelopen zaterdag en Angel en de rest van de groep vochten toen tegen zo'n duivelsfiguur, maar die overleefde het gevecht. Vervolgens werd de zon verduisterd en hadden ze het erover dat die duivel wellicht Angel in zijn macht zou hebben, daar stopte het toen. Ik weet niet of je er wat aan hebt aangezien ik dus niet weet uit welk seizoen dit is?

Laatst bewerkt: 13 okt 2003
  4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is volgens mij seizoen 4 :)

Is dat duivels figuur zo'n grote dude met van die horens? :)

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja dat klopt.

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Then you guys are still in for a fun ride :)

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    *snotter*

Ik stond vanmiddag weer kwijlend met geen geld op mijn rekening naar de seizoensboxen van Buffy te kijken... 70 per stuk. :'-(

Is er iemand die seizoen 6 heeft en me wat kan vertellen over die karaoke songs die erop staan? Ik ben helemaal 'Once More With Feeling' verslaafd... :cool:

8. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Check deze link: klik

De eerste nieuwe aflevering wordt dus weer herhaald en komt er op maandag ook een aflevering!_O_

9. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    lekker laat natuurlijk, zodat alleen de mensen die niet op school zitten en/of laat naar hun bed gaan, Angel kunnen zien|:-
    Moet ik weer de helft gaan opnemen op video of wachten tot de Zaterdag:{

10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    en beginnen ze dan overnieuw of moet ik op een andere creatieve wijze aan die 2 afleveringen zien te komen? Want ik heb op zaterdag echt wel wat beters te doen en heb die 2 dus ook gemist

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zojuist in de nieuwe Veronica gids gelezen. Buffy gaat definitief van Net 5 naar Veronica. Ze beginnen weer in januari en zullen eerst seizoen zeven gaan herhalen voordat ze het laatste achtste seizoen gaan uitzenden.

Dus eerst nog twee maanden wachten en dan nog eens 22 herhalingen voor we eindelijk eens een keer de ontknoping te zien krijgen. :mad:

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Achtste seizoen? Er is geen achtste seizoen... :eek: ;)

Bij seizoen zeven houdt het op, de finale is echt schitterend. Spanning, romantiek, ontroering, vriendschap... het zit er allemaal in.

*snottert nog wat na

13. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    is zeker duur, moet seizoen 1 t/m 7 nog hebben, dus ben heel veel geld kwijt, maar dat heb ik ervoor over. Alleen even kijken wanneer ik geld over heb

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Yep je hebt helemaal gelijk. In mijn boosheid niet goed nagedacht. |:-

Nouja het staat dan wel verkeerd in de Veronicagids aangezien ze het daar hebben over een achtste seizoen. Zolang ze dan alleen maar eerste helft van seizoen 7 herhalen valt het tenminste nog mee.

Misschien is dit iets voor je? Zoek op Buffy en je vind een speciale Once More with Feeling dvd voor zo'n 11 euro.

KLIK

En je kunt er ook de Once More with Feeling cd krijgen.

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  15. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    Die CD heb ik :)

Ik luister er vaak naar, hehe

Lekker meezingen!! *)

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De CD heb ik zelf al gemaakt... :)

Die DVD, tja, beetje jammer dat die karaoke versies er niet bij op staan. Die staan namelijk wel op de seizoen 6 box versie.

17. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb buffy 1 - 6 boxen allemaal met de nederlandse box.

voor de liefhebber heb ik nog seizoen 2 amerikaanse versie in echt perfecte staat voor 50 euro. deze heeft geen nederlandse ondertitel, wel beter beeld en meer specials

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Goed nieuws voor alle Buffy en Angel fans op het forum. Vanaf vandaag is het slayer avondje eindelijk weer in ere hersteld. _O_

Om 21.20 beginnen ze met de eerste aflevering van het allerlaatste seizoen van Buffy the Vampire Slayer om daarna om 22.05 verder te gaan met Angel. Dit alles is natuurlijk te zien op Veronica waar Angel nu al weer een tijdje werd uitgezonden.

19. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    jaaaaaaaaaaah eindelijk weer eens iets goed op tv en niet die eindeloze herhaling van alles.

20. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    buffy vind ik dus echt helemaal te gek!!

de eerste 3 seizoenen vond ik het leukst... Daar zat nog lekker veel spanning in en veel vampieren, daarna werd het wat minder seizoen 4 en 5 vond ik niet zo leuk... vooral die Riley vond ik een zeikerd!!

Seizoen 7 is ook weer heel leuk! Ik heb het eind al gekeken op de bbc! Eind is wel cool en open, dus ze kunnen altijd nog verder gaaaannn!! hopen maar... hahhaa

kheb seizoen 1 op dvd gekocht... voor 30 eurootjes bij de mediamarkt!!! Wil nu ook nog seizoen 2 en 3... Dus als iemadn zn dvdboxen nog kwijt wil hehehehe.... 7 ben ik aan het tapen! en ik hoop dat ze het weer eens gaan herhalen want dan kan ik zeizoen 4,5,6 ook ff tapen!

Laatst bewerkt: 26 jan 2004

Deel Deze Pagina