1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[tv] Buffy the Vampire Slayer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HellHound, 8 apr 2003.

1. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk alleen angel, heb nu weer een paar afleveringen gemist vanaf dat die demon/baby van Evilcordy geboren werd...
    nu zijn ze toch alleen de oude aan t herhalen?

2. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt ze zijn de oude aan het herhalen! Want dan lopen ze in mei gelijk met Buffy.... dus dan krijg je weer nieuwe eps...

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop juist dat ze dat niet gaan doen. Sarah Michelle Gellar doet sowieso niet meer mee, en wat is Buffy nou zonder Sarah?

4. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    nouja.. genoeg andere slayers ondertussen he :D
    Elke keer als buffy dood ging kwam er een nieuwe (en ze is vaak dood gegaan :p)

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ze gaan echt niet meer door, dit was echt definitief het einde. En ik ben tevreden met het einde, het was een mooie finale. :)

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mmmm nu moet ik toch echt even een potje gaan mierenneuken hoor. :+

Wanneer een Slayer sterft wordt ze automatisch opgevolgt door een nieuwe. Dit kan dus dan ook maar een keer he. Buffy verdronk door toedoen van The Master, maar werd op tijd weer gereanimeerd. Op het moment dat ze stierf werd ze echter wel gelijk opgevolgt door Kendra. Zij werd echter weer vermoord door Drusilla en opgevolgt door Faith. Er kan dus pas weer een nieuwe Slayer komen als Faith sterft en niet wanneer Buffy sterft. Wat ook klopt want anders was er wel weer een nieuwe Slayer geweest nadat Buffy stierf in het eindgevecht met Glory in de slotaflevering van seizoen 5. :)

Kan iemand me trouwens vertellen of Faith nog terugkeert in dit laatste seizoen van Buffy. Uiteraard zonder verdere spoilers weg te geven.

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Yup, Faith keert terug! She'll be back, en hoe! :cool:

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    w00t Faith = pwnage! :D

Overigens komt er volgens www.dutchbuffy.com weer een nieuwe verhuizing aan. De series Buffy en Angel verhuizen met ingang van 4 maart van de maandag naar de donderdag. Buffy zal om 20.30 uur te zien zijn, gevolgd door de nieuwe serie The OC en vervolgens krijg je om 22.20 uur Angel te zien.

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    zijn de afleveringen van Buffy en Angel nieuwe?

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Die van Buffy wel, Angel volg ik eerlijk gezegd niet, dus geen idee.

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Faith zag je ook terug in angel ja, en toen zei ze dat ze maar eens buffy ging helpen omdat daar problemen zijn :D

Trouwens? kan je op deze manier niet enorm veel slayers maken? elke keer 1 laten sterfen en weer reaanimeren, dan komt nieuwe slayer en hiermee doe je et zelfde :p

Trouwens.. Ik snap ook niet waarom angel die geweldige ring nooit meer gebruikt :p

12. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    die buffies die nu uitgezonden worden zijn toch niet nieuw....ik heb ze tenminste al gezien en niet op dvd.

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Net 5 had eerst nog 8 afleveringen uitgezonden van dit laatste seizoen van Buffy. Toen is de serie verhuist naar Veronica en die laat nu het hele seizoen zien inclusief die 8 afleveringen die al op Net 5 te zien waren. Die andere afleveringen zijn wel nieuw voor de Nederlandse tv.

14. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    welke ring, cyber? dattie in de zon kan lopen? heeft ie stukgeslagen!

gothic, ben het wel met je eens dat er vanuit buffy geen nieuwe slayer meer zou kunnen voortkomen, maar ik vraag me af of 'the gift' daarin het sluitende bewijs is... volgens mij sterft buffy namelijk niet echt, ze komt in een andere dimensie terecht...

ow, voor wie het nog niet wist, Warner Bros. stopt na dit seizoen (season 5 in amerika, I mean) met Angel...

Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  15. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    Faith is dankzij Angel bevrijd , dus ik denk da Angel een keer wel zal komen opdraven inb Faith de Serie

offtopic : eh voor alle angel afleveringen , zou ik naar www.thewb.com gaan (klik op shows of zo) en voor Buffy naar Buffy.com

het perfecte einde voor angel moet (of had moeten zijn) dat Spike en Angel een laatste gevecht aan gaan , en beide dood gaan , of dat Angel & Angelus voor altijd door het leven gaan als 2 verschillende Vampieren (dus da Angel zijn ziel houd) en Angelus een compleete Demon woord , of een nieuwe Vampire gedaante :p

16. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt buffy eigenlijk weer precies terug???
    echt vreemd, telkens in de tv gids staat dat buffy komt op v8.:confused:
    alleen op welke datum komt het weer?

17. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nog even wachten dus. Welke tv-gids heb je, bij mij staat het er ook nog in elke week. |:-

[edit]Ik heb Televizier[/edit]

Laatst bewerkt: 17 feb 2004
  18. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de tros kompas.

19. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    ahh tros kompas haha :p bner :)

20. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ff leuk feitje, in aflevering 100 (5x12) van angel, speelt Spike op de XBox het spel Donkey Kong... hij begint dan te schelden op die bloody vaten gooiende aap :) coole aflevering, hilarische scene!

alleen Donkey Kong op XBox, waar kan ik die krijgen? :D

Deel Deze Pagina