[tv] Buffy the Vampire Slayer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HellHound, 8 apr 2003.

1. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dat denken al de scooby's ja, maar Buffy is toch echt naar de hemel gegaan, daarom was de aarde net een hel toen ze weer teruggehaalt werd uit de dode.

soolmaan: En dat ie daarna die Xbox door elkaar schudt enzo 8)

2. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    Shriko, hmmm... moet de afleveringen nog maar weer eens nakijken... volgens mij zegt buffy inderdaad dat ze denkt in de hemel te zijn geweest, maar echt sluitend wordt het nergens...

maar wellicht heb je gelijk!

en about Spike vs. XBox: BRILJANT!

3. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    waarom veranderen die tijden telkens????
    eerst was het maandag t/m vrijdag, volgende week werden er ineens 2 afleveringen tegelijk gezonden.
    en nu is het weer alleen nog maar op donderdag.
    daardoor heb ik de laatste aflevering gemist.:mad:

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Een fragment uit Once More With Feeling, Life's a show:
    :cool:

5. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    wie zingt dat dan? Buffy zelf, ik had al onderschreven dat dat haar veronderstelling was...

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Yup, dat zingt Buffy. :) Mooie aflevering was dat...

7. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    wel geinig, ik heb de hele cd van buffy the musicale (de muziek alleen)
    ken bijna alle liedjes al uit mijn hoofd:p
    buffy rocks!

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Shriko en ik kennen ze ook allemaal uit onze kop, we hebben al duet gezongen. :cool: ;) En wij hebben ook de CD. :+

9. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, leuk!
    ik ging vroeger met een vriendin...zij is namelijk ook gek van buffy, gingen we samen ook zingen enz.
    wel lachen.:p
    ik wist eerst helemaal nie dat er een tread over buffy begonnen was, wel leuk natuurlijk!:D

10. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nice! :)

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    thanks voor de link soolmaan!!

13. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    no probs, glue, I hope you made it in time...

FYI, de foto's zijn uit het artikel verwijderd, ivm de rechten van Playboy...

anyhow, back2topic, Buffy Season 7 is sinds een paar dagen nu ook officieel in Nederland gereleased op DVD... hoewel ik me nog altijd stoor aan die scene waarbij Spike zijn hoofd in een kom water gedrukt wordt (om te martelen, maar hoe erg kan dat zijn voor iemand die niet ademt?!?) issie verder wel de moeite waard... not the very best, but also not the very last in my opinion!

14. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    Spike in Melkweg

kga vanavond naar concert van Ghost of the Robot (rockbandje van James "Spike" Marsters) in de Melkweg...

nog meer mensen van hier?!?

15. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    melkweg?
    waar is dat nou weer?:confused:

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ken je De Melkweg in Amsterdam dan niet? Het is toch een van de bekendere zalen in Nederland dacht ik zo :)

In ieder geval had ik al eerder gehoord van het optreden van hem daar, maar het leek me nu niet echt aansprekend genoeg om er ook daadwerkelijk naar toe te gaan.

Ik heb deze dvd set nog niet, maar als ik afga op de afleveringen die tot nu toe zijn uitgezonden moet ik zeggen dat ik dit laatste seizoen toch zeer sterk vindt. Als ik alleen al kijk naar de laatste paar afleveringen met o.a. die ep in documentaire style met Andrew (echt gewoon geinig om te zien hoe ze daar een grappige draai aan gaven), de confrontatie tussen Spike en Principal Wood en de introductie van de nieuwe bad ass Caleb. In het begin had ik nog wat moeite met z'n bijbelgepreek, maar de slachting die hij vervolgens aanrichte was zeer indrukwekkend, met name hoe hij Xander te grazen nam door z'n oog in te drukken kwam toch onverwachts hard aan. Wat ik alleen wel jammer vond was dat de terugkomst van Faith minder spetterend was dan ik gehoopt had, maar goed ze is tenminste terug en daar gaat het uiteindelijk toch om :cool:

Laatst bewerkt: 11 mei 2004
  17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    And there will be more!! :)

Jammer dat ik niet wist dat Marsters vandaag optrad in Nederland, anders had ik er zeker naartoe willen gaan.

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Jammer genoeg is het over twee weken dus gewoon echt helemaal voorbij. Op 27 mei zenden ze de laatste twee afleveringen achter elkaar uit en dan zien we eindelijk de ontknoping van dit laatse seizoen. Nu maar hopen dat ik niet teleurgesteld wordt en dat ze er echt een schitterend einde van hebben gemaakt. :)

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    You won't be dissapointed :)

20. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben ik niet zo zeker van :{

Deel Deze Pagina