Ken je De Melkweg in Amsterdam dan niet? Het is toch een van de bekendere zalen in Nederland dacht ik zo
In ieder geval had ik al eerder gehoord van het optreden van hem daar, maar het leek me nu niet echt aansprekend genoeg om er ook daadwerkelijk naar toe te gaan.
Ik heb deze dvd set nog niet, maar als ik afga op de afleveringen die tot nu toe zijn uitgezonden moet ik zeggen dat ik dit laatste seizoen toch zeer sterk vindt. Als ik alleen al kijk naar de laatste paar afleveringen met o.a. die ep in documentaire style met Andrew (echt gewoon geinig om te zien hoe ze daar een grappige draai aan gaven), de confrontatie tussen Spike en Principal Wood en de introductie van de nieuwe bad ass Caleb. In het begin had ik nog wat moeite met z'n bijbelgepreek, maar de slachting die hij vervolgens aanrichte was zeer indrukwekkend, met name hoe hij Xander te grazen nam door z'n oog in te drukken kwam toch onverwachts hard aan. Wat ik alleen wel jammer vond was dat de terugkomst van Faith minder spetterend was dan ik gehoopt had, maar goed ze is tenminste terug en daar gaat het uiteindelijk toch om
Laatst bewerkt: 11 mei 2004