1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[tv] Buffy the Vampire Slayer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HellHound, 8 apr 2003.

1. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    yes! gister buffy choas bleeds gekregen!;)

2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    vanavond Buffy de film uit '92, op Yorin 21:30, geen SMG, maar wel leuk om weer een keertje te zien, hoe het allemaal begon, nu het toch echt is afgelopen

3. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    heej, cool dat deze topic weer een beetje leeft,
    er heerste wel een erg lange stilte...

concert in de Melkweg was wayyy...

Caleb in Season 7 is natuurlijk tha man, en ik ben het inderdaad met je eens dat Andrew er wel een prettige humor in brengt... maar kvin het met name grappig hoe hij Spike als een bad ass hero ziet, wat ie zelf eigenlijk ook wil zijn...

mijn favo willow vinnik overigens een beetje achterblijven in dit seizoen, de eerste afleveringen is ze nog zichzelf, maar die relatie met Kennedy die er in een paar episodes doorheen gejast wordt, vinnik een beetje te geforceerd... ze had van mij nog wel ff mogen rouwen om Tara!

en de terugkomst van faith een beetje matjes? hmmm ja, kan dat op zich wel begrijpen, maar die verhaallijn wordt eigenlijk in Angel 4x13 4x14 en 4x15 al ingezet... en daar slaat ze wel in als een bom bij binnenkomst... met als hoogtepunt natuurlijk de 4x15, waarin Willow _O_ komt buurten en haar uiteindelijk meeneemt naar Sunnydale!

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  4. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten, moet gewoon kijke, heb hem wel al gezien maar dat was 2 jaar geleden ofzo. }:]

5. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het een erg leuke film, soms een beetje flauw, maar toch goed gelachen, zoals het hoort bij een Joss Whedon verhaal.
    Ik was em helemaal vergeten kon me niks meer herinneren van die film.
    Leuke cast ook met Donald Sutherland, Hillary Swank, Luke Perry, David Arquette, Rutger Hauer en je zag ook Ben Affleck effe.
    Ik vond die Kristy Swanson toch echt een goede Buffy. Zeer atletisch vergeleken met SMG in seizoen 1, toen vlogen haar tieten alle kanten op toen ze wilde rennen. Ze was veel dikker dan in de latere seizoenen. Ik heb moest trouwens altijd lachen als ze ging rennen. Ze bakte er niks van. Ook in alle latere seizoenen.
    Vond em alleen wat aan de korte kant.

6. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    kvin de film eigenlijk overtreffende trap van slecht :confused:
    van het script van whedon is trouwens nieso veel meer overgebleven, maar dat terzijde...

kweenie, gewoon niet mijn ding! ut originele dvd-tje ervan gebruik ik ook altijd als onderzetter :cool:

Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  7. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    aah, dat vind ik sneu, deze Buffy verdient toch beter, ook al is het zonder SMG

8. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Topfilm! :+

9. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    belangrijker nog, zonder Willow, (look at my Avatar *) so proud!!!)

10. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    de vampiers waren heel erg nep, ze zagen er nie uit.
    ze verdwenen niet eens tot as.:confused:
    de humor was wel erg leuk.

11. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 16 mei 2004
  12. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de film ook gezien (voor de tweede x) vind het wel een lache film! maar geef mij de serie maar, die vind ik stukke leuker!!!
    En seizoen 7 is echt weer een heel gaaf seizoen! Volgende week donderdag de laatste 2 afleveringen... helaas... :mad:
    Maar dan hebben we maandag avond laat nog de herhaligen!! Das echt beter want de kan ik seizoen 2,3,4,5,6 ff tapen! hahaha Ze zijn nu toch bij seizoen 2, de eerste ep???

13. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
  14. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    maar buffy word toch dan echt HELEMAAL opnieuw uitgezonden of gaat het alleen door met de seizoenen die in de avond word uitgezonden?
    want die kijk ik nie, is veelste laat.

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    hele serie begint opnieuw.

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Wel stom dat het nu is afgelopen, maar ik vond het laatste stuk wel mooi, met dat vechten en met Spike.

17. OddGirl

OddGirl I'm Odd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het einde van de serie een beetje erg matig en jammer, als dit het pure kwaad is en het eerste..Het was een gevecht van niks en het was zo voorbij, k had wel wat spectaculairders 8) verwacht.
    Ik zat eraan te denken om de dvd series te kopen, maar nu ik gezien heb wat voor einde het is zit ik daar sterk over te twijfelen.

18. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de serie goed vind dan kan je ze toch gewoon kopen? Kvond de laatste aflevering idd iets tegenvallen. Was een heel goed seizoen dit, maar vond de laatste aflevering idd minder. Maar ik wil ze zeker allemaal hebben... nog 4 seizoentjes te gaan

19. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
  20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand welke bandjes er allemaal in Buffy hebben gespeeld?
    Vonde de meeste wel keigoede muziek hebben gemaakt.
    En weet iemand of je die muziek ook kunt downen die ze in buffy hebben gespeeld?

PM me maar als je wat weet(voordat ik hier weer kijk :cool: ), je kunt het ook hier posten en me dan als nog PM'en _0/ .

Deel Deze Pagina