1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] De Gouden Kooi stopt..

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Reckuuza, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    De winnaar krijgt een miljoen EN het huis

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat hebben ze nu teruggenomen. De Mol wil dat huis gebruiken voor een nieuw programma.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Lekkere naaistreek dan

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het een tijd gevolgd, vanaf het moment dat Huub de kooi uitmoest om een trap die hij iemand zou hebben gegeven, maar er later toch weer in mocht. Ik vond het toen ook nog wel een geinig programma, maar vanaf het moment dat Nadia en Dennis er in waren gekomen, werd het programma ,vind ik, een stuk saaier.
    Wie er wint, ik hoop Jaap of Huub.
    En over wat er gewonnen kan worden, die villa kan zou pas gewonnen kunnen worden door? iemand die er langer dan 2 jaar in zou zitten. Daarnaast krijgt iedereen €1000 per dag en winnaar krijgt ook nog €1 miljoen. Wel hebben er een paar bewoners aardig hoge boetes openstaan, deze boetes worden bij de winnaar van het prijzengeld afgehaald. Ik dacht dat zo zit over wat er te winnen valt.

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik kijk bijna elke dag, vind het geweldig. Komende zaterdag komen Lieke, Nadia en Luc naar een club bij mij in buurt, ga ik zeker weten heen:cool:

Maar het verbaasd me dat het nu opeens zo snel eindigd, ben benieuwd, hoop wel dat Huub wint!

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik volg het ook al sinds september 2006
    heb denk wel meer dan 90% van de afleveringen gezien
    kan me er altijd wel meevermaken, lekker sensatie en low-life, prima amusement
    huub verdient het het meest om te winnen, aangezien hij het spel het meest heeft gespeeld :)

7. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Joh... ik vind het ook wel jammers. Helemaal vaag is het dat er een 2e versie komt.

Maar ik kijk het niet echt vaak. Je hebt dus elke maand zo'n wegstem ronde, maar hoe gaat dat nou in zijn werk?

Is het zo wie de meeste stemmen krijgt op moet darre?
    Want dan staan Amanda en Bryan wel zwak toch?

8. volley

volley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de..g-g-g-gouden kooi s-s-stopt?!?!?! YYEEESSS!!!!!! IK BEN NOG NOOIT ZO BLIJ GEWEEST DAT EEN PROGRAMMA VAN TV WORD GEHAALD!!!!

9. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Garst die reacties moet je hier niet posten!

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je wordt niet gedwongen om het te kijken ofzo :confused:

11. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Erg jammer..Mijn vriendin en ik keken ook elke dag en hoe dit spel eindigd is zeer jammer. Nu ik dit weet heeft verder kijken eigenlijk geen zin meer want het spel ging er om wie de beste is en niet wie de populairste speler is:confused:

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja...ik zou overigens voor Huub stemmen. Hij is de grootste naaier, backstabber, chanteur, oplichter en gestoorde. Kortom, een goede speler! :9

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Eigenlijk vind ik t volgende trouwens wel een beetje nep:
    Ik bedoel, Nena geeft 1 kickje en wordt uit de serie geschopt. (Huub gaf trouwens wel Nataniel een kick, maar zo achter de camera's dat t niet goed in beeld kwam ofzo. Ik weet niet pcies, iig hadden ze geen bewijs ofzo en kwam ie terug). En dan Natasia. Die kickt Jaap snoeihard, Huub snoeihard en nog was dat wicht er niet uit. Niet normaal meer gewoon..|:-
    Dat is iig een beetje nep. Maar voor de rest was die soap fantastisch!!!
    Maar goed, ben erg benieuwd naar de finale idd.
    Huub gun ik t, Jaap ook, en Brian ook wel eig. Wordt spannend! :+
    Ik vond t iig ook een chille soap. lekker onderuit gezacht op de bank al die rellen zien enzo. :+ Toen Dennis en Nadia er nog waren, nooh, toen Brian snoeihard die glazen deur kapotgooide, geweldig. :+
    Hier trouwens een ubergruwlijke jaarfilm van Jaap, omg ik zal de soap missen als ik t zo zie!!
    http://youtube.com/watch?v=4IpwPm9t9rA

@ xbox-master: welke club man? Tell mee! :+

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    tjah dat heb je als je van boer zoekt vrouw, lingo, rtl boulevard, goede tijden en as the world turns houdt he :9

maar het is eigenlijk ook wel mooi geweest zo, 1,5 jaar gouden kooi...weet ook niet of ze een nieuwe moeten gaan maken, of een heel ander concept
    ook vond ik het idd raar dat de regels steeds werden aangepast, maar Huub moest er inblijven want hij was de sensatie :+

15. Stripe

Stripe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal me niets verbazen als ze al die tijd al van plan waren om het voor de 2 jaar te stoppen. Zodat ze dat huis niet kwijt kunnen raken.
    Verder heb ik niets met deze serie.

Kan je boetes krijgen dan tijdens het spelen? Hoe werkt dat precies?

Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    stopte op gegeven moment met huub.
    Die moet ik ook niet op straat tegen komen krijgt ie er gelijk een paar. Wat een irritant ventje werd er gewoon aggresief van achter m'n tv.

17. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je dik gedrukte verhaal zal me echt een kut zorg zijn.
    Ik heb me nog nooit zo geschaamd om nederlander te zijn als bij het zien van dit programma. Dit had al heel lang geleden van de buis gehaald moeten worden.
    Zelfs voor SBS6 normen is dit gewoon te stompzinnig!
    Een programma om de aller simpelste zielen in ons land te voorzien van discussie materiaal waarin ze al hun k*nkers en hoeren kwijt kunnen, niets meer en niets minder.
    Wat een trieste zooi!
    Ik hoop dat die mongolen het zó zwaar gaan krijgen zodra ze terug komen in de echte wereld.

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... je hoeft er niet naar te kijken.

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, maar mensen die De Gouden Kooi verder een klote programma vinden mogen dat best laten weten hoor. Iedereen mag gewoon zijn mening geven. Als het zich maar niet beperkt tot 1 zinnetje als " De Gouden Kooi Suuucccks!!!11" ;)

Ik begrijp dat echt niet. Ik heb om de zoveel tijd een keer een uitzending gezien en het is al vanaf het begin hetzelfde :confused: Als je er een heleboel tussendoor niet kijkt en je ziet er weer eens een keer 1 is het gewoon een kopie van wat je al gezien hebt. Dat wil zeggen een paar mongolen die op elkaar zitten te schelden. Wow! 8)

Het slaat ook compleet nergens op die zogenaamde ruzie's. Bijvoorveeld een Huub en een Brian die elkaar het leven zuur maken om de volgende dag hand in hand als een stel debielen een liedje te zingen.

En fan van deze mensen? Are you serious?!?! Als je 24 uur per dag een camera op een paar apen zet heb je een hoogstaander programma als DGK. Maar dat is misschien ook logisch, gezien het waarschijnlijk hogere IQ van deze apen.

20. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren nog weer een aflevering gekeken, maar het is behoorlijk saai allemaal.
    Ik ben wel benieuwd hoe de finale ingevuld gaat worden, zolang het geen sms-finale wordt vind ik alles best.
    Nog even een filmpje over Para Brian:
    http://nl.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina