OMG! Je laat je vrijwillig voor "altijd" opsluiten, weg van familie, vrienden en maatschappij. Als je dat vrijwillig doet, spoor je niet. Stop je 8 van dat soort imbecielen bij elkaar, dan krijg je de gouden kooi. Moet je niet gaan huilen wanneer dit soort dingen gebeuren. Dit is de bedoeling van het spel! Oja, het levert ook goede tv op Nu alleen hopen dat ze die bokito is te grazen nemen, want ik erger me dood aan dat kuwijf Met d'r goede zelfberheersing
Dat is juist het ergste aan natasia. Ze vind zichzelf zoveel, ze vind zichzelf slim, goed in discussies en dat ze veel zelfbeheersing heeft. eigenlijk is het een primitief uitziende negroïde vrouw die ongeloofleijk dom is, hysterisch is, en wie ik écht oprecht haat
Die Natasia aka Bokito is echt een domme kut hoer.. Opflikkeren met dat mens. Van mij mag Huub dat mens wel eens een lesje leren.
nadia heeft een leuk koppie maar wat een lelijk lichaam Enorme hangtieten en lelijke billen/benen. Ze schuift elke keer weer haar borsten omhoog nu ze een zwempak aanheeft...
hahah, wel mooi stukkie Jaap geeft eindelijk toe dingen in opdracht van tien/talpa/regie te doen . lol En dan zie je tijdens zijn tirade het beeld 'wegschieten' en hoor je nog wel de laatste 20 seconden wat hij zegt. over geld en afspraken en hoe genaaid hij zich voelt. http://www.youtube.com/watch?v=tXX-GPUcPYU check
Als je dat zo ziet zou je hem die villa en dat geld toch echt wel gunnen tegenover al die andere prutsers.
Ik keek toevallig de livestream en toen viel het allemaal wel mee hoor. (hij was al een kwartier aan het schreeuwen dat hij zich gefuckt voelde ) Er zijn inderdaad een soort richlijnen opgesteld voor het hele gebeuren. Ze worden zegmaar een beetje gestuurd. Maar als dat niet gedaan zou worden zou het helemaal een saaie boel worden. Die aanvallen/aanrandingen vallen natuurlijk daarbuiten. Na de laatste samenkomst is het allemaal veel rustiger!
Het is volgens mij zo, als er een miljonair zelf uit stapt of gedisqualificeerd wordt, kan deze worden vervangen door een nieuwe, het programma kiest echter zelf wanneer ze een nieuwe miljonair er in zetten. Er komt alleen geen vervangende miljonair als een persoon er unaniem wordt uitgestemd door de andere miljonairs. Ik vraag me alleen af hoe goed Tien die eigengemaakte regels naleeft, geweld gebruiken zou immers opsouten betekenen, maar dat is allang niet meer zo. Het geweld dat Nathanael en Nena voor uit zijn gestuurd was toch een stuk minder gewelddadig dan wat ik Natasia Huub en Brian heb zien doen.
haha krijgt die Jaap maar 1000 euro voor al die terror en nu zit ie te zeiken over z'n toekomst..net of die toekomst nu wel beter is als je die 1000 euro had gehad ..
Ze is geen Moslim. De mensen die haar bedrijgen zijn gewoon een stelletje domme schapen. En natuurlijk gaat ze er niet uit anders zou dan al lang bekend zijn omdat het filmpje gepost is op 9 juni.
Waar denk je dat het id van de gouden kooi vandaan komt Ok, ik dacht dat het al vooreeuwig door kon gaan Dat ze onbeperkt vervangen kon worden. Haha, vind dit wel grappig Waarom komt mam's ook niet in de kooi?
Gadver die natasia wilt echt met haar tieten op tv >_> Zit nu te kijken staat ze daar topless te strijken >_>