1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Drive

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xerofox, 15 apr 2007.

1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Die de helft van de tijd op een aanhanger staat en wordt voortgetrokken door de auto van de filmcrew? Kom op; kweenie of je Ep4 al hebt gezien maar kom dan nog eens verder uitwijden over je uitspraak.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ep 4 was niet verkeerd, alleen jammer dat die schotwond er zo dik inzat.
    Ik bedoel, die zag je al aankomen op het moment dat ze naar binnen liepen.

3. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word trouwens ook onpasselijk van het gezeik rondom Sam (die kleine schreeuwlelijk in het opvangtehuis).

4. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, dat zinde mij ook al niet echt. Blonde grietje erger ik me ook al steeds dood aan.

Enige koele figuren zijn die in die Hemi, de hoofdrol speler en die kerel die net uit de bak kwam. Die met die gele pimp bak.

5. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Welk blond grietje? Bij mams in de auto of dat blondje grietje met die verlopen pa? Of het blonde grietje wat bij Tully in de auto zit?

Over grieten gesproken; die bountyhunter uit Ep3 was wel errug goed te doen, moet ik zeggen.

6. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Die bij Tully in. Wat een muts zeg.
    En die bounty hunter inderdaad, die mag mij wel eens oppakken. :cool:

7. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Crap, op IMDB staan de gastrollen niet vermeld... Want dat was inderdaad een mooie dame die ook in het Babes-topic thuishoort.

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ze leek verdacht veel op 1 van de hoofdrol speelsters van de serie 'Sliders'.
    Misschien dat je daar eens moet kijken?

9. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, wat dan wel weer leuk is "Bullrun"! Wordt uitgezonden op SpikeTV (www.spiketv.com) en de volledige episodes kan je online bekijken (Flash-formaat). Dat is tenminste echt racen door Amerika.

Deel Deze Pagina