1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd erg gelukkig dat R&R toch weer bijelkaar zijn. Wat btw echt prachtig was! Ook die muziek van hun 1e kus er weer bij!
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat je dat nog weet _O_
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb dat seizoen nog maar 9 keer gezien als ik goed tel. :+
     
  4. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik had ook meer verwacht ervan, maar soms was het toch wel ontroerend :'-(
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had er niet meer van verwacht.. Zo is precies zoals Friends is, ze hebben er niet té veel emotie naar omstandigheden in gedaan. Dat zou het verziekt hebben.
     
  6. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ _O_ _O_
    hulde aan friends.
    ik keek er altijd met plezier naar.
    _O_ _O_ _O_
     
  7. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    haha

    ach ja, R&R zijn weer bij elkaar dus... :)

    :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

    wel jammer dat het alleen maar herhalingen op net 5 komen
    *snik* *snik*
    :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2004
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin. NET 5 zendt de serie nog dagelijks uit. _0/
     
  9. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: ff veranderen...|:-
    ja maar...
    dat zijn... dat zijn... dat zijn...
    herhalingen 8)
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2004
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Trouwens meer dan 1 miljoen mensen hebben maandag de Finale gekeken. Valt me op zich wel tegen..
     
  11. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    scheelt ook dat de echte fans seizoen al lang op dvd hebben aangeschaft en daarom niet niet meer hebben gekeken naar de tv uitzending.

    ik spreek hierbij voor mezelf en waarschijnlijk vele anderen O-)
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    lol de echte fans zouden de tv magie niet willen missen! Like me. :p Maar er zit idd een kern van waarheid in, veel mensen zullen het allang op DVD hebben gezien.
     
  13. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t ik ben nu bij seizoen 3, 3e disc stop ik em erin druk op play. Het begint: Hé dat ken ik al!!! is het **** een disc uit serie 2! die dus mooi in 3 zit, ik heb em dus nu dubbel!! Ik ga zo ff terug naar de FRS maar ja er is al wel een behoorlijk tijdje overheen gegaan... Niet leuk :mad:
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Blij dat het mij nog nooit is overkomen, al hou ik wel iedere keer mijn hart vast als ik ze zie klungelen met al die dvd's in hoesjes.. Maar zuur voor je, hoop dat ze nog ruilen.
     
  15. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    I'm a lucky boy *) Het probleem was al bekend, meer mensen hebben dit gehad (zelfde disc en stuff, was iets verkeerd gegaan bij het maken van de box set) en ze hebben hem indd geruild. Maar daar had ik echt mazzel mee want het was de laatste (goede) boxset en die was besteld voor iemand anders met mijn probleem, maar ze gaven hem aan mij!!! Nu moet die ander misschien nog wel een week wachten 8) , best wel minder eigenlijk :p
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ha lol, heb je echt mazzel mee gehad. :)
     
  17. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe Opzich wel, maar ik had zo ie zo wel die disc gekregen...Want anders zeg je gewoon tja dan loopt u zo een 210 euro mis... }:] Moet nog 7 seizoenen dussss...En je betaald natuurlijk voor seizoen 3 niet voor seizoen 3 + 1/3 seizoen 2 :p Maar ja FRS is altijd wel ok kwa dit soort dingen.

    Oh nog een vraagje over dat boek eigenlijk: Ik wil het namelijk ook wel kopen alleen ik heb volgens mij nog niet alle afleveringen gezien, en ik vroeg mij af of dat uit maakt voor dat boek. Kan je die zeg maar beter lezen als je alles minimaal 1x hebt gezien? Maar ja als ik hem pas over een hele tijd wil kopen loop je weer het risico dat ze hem niet hebben :'-(
     
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je loopt het "risico" dat het boek zal zijn afgeprijsd. :eek: ;)
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Het boek volgt chronologisch alle seizoenen op, dus je kan het begin wel lezen. Je kan in principe alles lezen behalve de seizoenbesprekingen van de seizoenen die je nog niet hebt gezien, want er staan dan wel redelijk veel spoilers in.
     
  20. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok, Thnx! Maar ik kan die Hardcover ook nog niet vinden op bol.com, alleen paperback en dat is zonde voor iets wat je lang wilt bewaren....
     

Deel Deze Pagina