1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook een moment gehad dat het echt is doorgedrongen dat het voorbij was?
    Natuurlijk weet je het als je het leest, maar bij mij is het eigenlijk maar wat later echt toegekomen. Toen ik er net in een tijdschrift had over gelezen, drong het tot me door. Dit is het. Na serie 10 komt er niets meer. Dan is het voorbij. En ik was er wel even niet goed van ^^

    Friends heeft me wel veel "geleerd", en .... let's face it, Friends rocks!
    *begint een sentimentele speech*
    en orcrist.. je sig neemt me de woorden uit de mond (now there's a sight)
     
  2. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik zie jullie het nou al een paar paginas hebben over een boek? wat is dat, waar gaat t precies over en waar ka je dat kopen?
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    @Banjy - hm ik kan hem ook niet meer vinden op bol.com Waarschijnlijk uitverkocht. Je kan nog even kijken op amazon.co.uk daar schijnt hij nog goedkoper te zijn ook.

    @Humorke - bij mij drong het door toen ik voor de Finale afgelopen maandag de tv show a dateline special: a farewell to Friends had gezien. Interviews met de gehele cast, alle herinneringen werden opgehaald. Meningen van de cast over het aflopen van de serie werden gevraagt, echt heel emotioneel ook. En ik weet btw ook precies wat je bedoelt. :)

    @Rick NLD - Dit is het boek waar we het over hadden. Het is een "ode" aan Friends, ook door de cast zelf.
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen week had ik de 10 serie central perk box gekocht. Nu viel het me op dat er nog ruimte in zit voor 3 dvd's. Weet iemand waarom dit is gedaan? Staat ons misschien nog een Friends film te wachten?
     
  5. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen, :cool: :{
    Ik wil wat Friends dvd's aanschaffen. Niet gelijk die box want die is een beetje duur he ;)
    Ik heb nu alleen nog Serie 7 Episode 1 t/m 8.

    Iemand nog tips??? Of kan ik beter beginnen bij Serie 1. Of door gaan met serie 7...
    Want als je die box ziet, hebben ze vanaf Serie 7 een andere kleur..

    Wat kan ik het beste doen. _O_

    _0/
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    BOX sets oftewel een heel seizoen in 1 doos kopen. Ze kosten €30 per box bij de Freerecord shop. En als je het Friends echt leuk vind zou ik gewoon bij seizoen 1 beginnen...
     
  7. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt toch dat vanaf serie 7 een ander soort hoesje word gebruikt.

    En kan iemand zeggen wat in welk jaar ongveer serie 1 is gemaakt. en de laatste serie komt uit 2004?
     
  8. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er vanaf vandaag Will & Grace i.p.v. Friends op net 5??? :mad:
     
  9. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    WIll & Grace is niet slecht, maar Friends is beter.

    @evisu: Serie 1 ownt wel, ik ben weer herbegonnen, en, eigenlijk moet je je prioriteiten zelf stellen. Hoe graag wil je het? dat is de enige vraag, want om te weten of ze het waard zijn. Ja, als je wat je zag leuk vind, zeker en vast! Maar als je het niet goed genoeg vind, zou ik aanraden niet te veel verder te kopen, maar vooral op tv kijken om (of als je nog niet zeker bent)

    Check ff of alle 10 de series er wel degelijk inzitten, want anders is er normaal gezien geen plaats meer over.
    EDIT: ik heb gezien, dat als je ze echt opzij duwt, er nog 2 misschien 3 bijgepropt kunnen worden, maar alleen als je er tegen duwt. normaal niet

    @hieronder: ze is zelf al herhaald geweest. de box is al een tijd uit
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die laatste serie nu al klaar?
     
  11. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk dat die dit bedoeld, want hier zie je ook zon leeg stuk

    [​IMG]
     
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, alles zit erin. Ik ontving de doos gesealed, dus ik had ook niet anders verwacht. Er zit zo'n ruimte tussen als op het plaatje van evisu wat is opgevuld met piepschuim, alleen loopt het dan door tot seizoen 10 (en niet tot 8 zoals op het plaatje).

    Misschien is het piepschuim ertussen gedaan zodat alles zo strak mogelijk zat en niet kon verplaatsen / beschadigen tijdens het transport? Maar goed, ik hoop natuurlijk op die film. ;)
     
  13. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, die tot en met serie 8 van op het plaatje heb ik vroeger gekocht, en 9 en 10 later los.
    Een film dacht ik dat er al lang geruchten van waren, maar ik zou er niet op hopen, ik hoop er eigenlijk helemaal niet op. goed kan het niet gaan...
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    * aait zijn Friends box

    Dicht...
    [​IMG]

    En open...
    [​IMG]
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, mooie boxxen man, maar is die laatste serie nu al afgelopen?
     
  16. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    @Berrie: lees mijn oude post! bij "@hieronder" en kijk nog eens in zijn doos

    @graveheart: ik haat jou.
    ik heb ze ook, alleen andere box, ik heb ze, dat is wat teld... ik haat jou
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vind jou ook lief hoor. :)
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer dat het weer de laatste is maar zo te zien aan jullie MEGA boxen zijn er nong genoeg om overnieuw te kijken. Bij de meeste series en films kijk ik ze nooit opnieuw maar friends zie ik graag nog een keer.
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    @Graveheart - :eek:!! Dude, jaloezie ten top, maar dat wist je inmiddels wel. :cool: Echt een prachtige aankoop!
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Graveheart: Mooie box. Hoeveel euro was je ervoor kwijt?
     

Deel Deze Pagina