1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    OMG OMG OMG!!!! :D Gruwelijke box Graveheart :9 Ik vind die Central Perk box niet extreem mooi, maar deze is echt te cool... En waarschijnlijk ben je minder kwijt dan ik, als ik ze allemaal los heb gekocht.. :p

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Te veel, vind ik. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer, en Friends blijft geweldig. :)

3. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    dit zijn andere hoesjes dan die je in de winkel koopt als ik t goed zie.. kan je ff een foto maken van een apart hoesje, ben benieuwd hoe de rest eruit ziet. voor de rest, gruwelijke box! en teveel betalen? voor friends betaal je nooit teveel ;)

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Die hoesjes kan je hier ook kopen, dat is de UK versie. :)

5. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Wie heeft btw al episode 13 van Joey gezien? Ik vond hem namelijk weer heerlijk. Joey begint echt erin te komen, vorige week de vorige 12 afleveringen weer is allemaal voor een 2e keer gezien en moet zeggen dat ik ze zelfs nog grappiger vond dan de 1e keer. Mayb omdat ik nu er anders tegenover sta, dan ik er tegenover stond toen het begon.

Anyway; er is inmiddels een very special suprise guest star aangekondigd, veel mensen willen zichzelf doen geloven dat het een van de "Friends" zal worden. (als dat het geval zal zijn, dan vermoedt ik David Schwimmer, oa regisseur episode 13, aangezien hij nauw betrokken is bij de serie Joey).

6. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is die serie te bewonderen?

7. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Amerika, of *torrent*

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het was idd één van de beste eps tot nu toe. Over het algemeen is de humor wat flauwtjes, genoeg voor een glimlach. Maar nu zaten er echt grappige dingen in, heerlijk! En Lucy Liu speelt ook geweldig. :)

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Sinds episode 10 vind ik de kwaliteit enorm gestegen. :) Maar in deze episode zaten zoveel grappige dingen, heel veel kleine dingen waarom ik me echt bescheurde. Lucy Liu speelt idd geweldig, heb me echt kapot gelachen met dat kloppen!! Dat kwam er zo droog uit. :D

10. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    heb alleen de eerste 4 of 5 afleveringen van Joey, gezien. wel aardig, maar niet geweldig ofzo. maar volgens jullie wordt het nog wel beter? ben benieuwd wanneer het hier in NL op tv komt..

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat kan goed nog wel even duren, inmiddels zijn er 13 eps uitgezonden. Dus als je op de hoogte wilt blijven, moet je nu een inhaalslag maken. :cool:

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    :cool:

Maar serieus, de serie vond ik de 2e keer dat ik hem keek een stuk beter dan de 1e keer. Mayb omdat ik nu kan overschakelen naar een "Joey mode" en niet meer kijk in mijn "Friends mode". Hoop ook zeker weten dat hij na seizoen 1 niet gecanceld wordt! Wat er wel dik inzit aangezien de show gemiddeld nog maar rond de 10 miljoen kijkers trekt (tegenover 25 miljoen van Friends, en 18 miljoen van de op het ogenblik best bekeken show op de donderdag avond in Amerika).

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Is dat niet voldoende? Bedoel, het was wel te verwachten dat de show minder zou scoren als Friends. Wat wil je, Friends draaide al jaren mee, en werd met de dag populairder. Niet eerlijk als daarmee vergeleken wordt. Het is geen topserie, maar het verdient iig nog een kans voor een tweede seizoen.

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Vind ik idd ook. En de serie heeft nog steeds veel meer potentie dan de overige sitcoms. Hij verliest ook maar nipt van Will & Grace. Maar NBC wil de donderdag avond terug pakken, dus vermoedelijk blijft het bij dit seizoen (althans dat gerucht gaat de ronde volgens de laatste artikelen).

Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  15. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ze proberen echt het Friends-gevoel te krijgen, maar dat lukt gewoon niet.
    En je voelt dat soms wel, maar het is niet hetzelfde. Ik mis Friends...
    Maar voor wat het concept op zich is, is het wel nog goed gelukt als je echt moet toegeven (of een tweede keer kijken zoals vernoemd). Ik mis Friends... O-)

16. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ja ze proberen soms inderdaad een beetje teveel friends na te doen. hij maakt zelfs een keer exact dezelfde grap die hij in friends ook een keer heeft gemaakt ("not just a headreck my friend"), en in Joey: "not just a headreck Gina". beetje nep, tenzij ze het expres deden ofzo..

17. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde trouwens vandaag dat Jennifer Aniston en Brad Pitt uit elkaar zijn. ze is dus weer vrijgezel gasten ;)

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jah Joey vind ik ook heel leuk, ik vind het wel vet dat hij door is gegaan met een neiuwe serie..

19. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    *Belt haar even op, FF een date regelen 8)

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    @Humorke - ben ik niet met je eens. De makers proberen juist een geheel zelfstandige serie neer te zetten, vandaar ook pas te wachten met een guest star uit de "Friends" tot serie 2 (althans dat was de intentie). Die herkenningspuntjes die kan je gewoon verwachten aangezien dat Joey is. :)

En idd Jen en Brad zijn uit elkaar. Vind het best zonde, zeker voor Jen.

Deel Deze Pagina