1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De serie is gebasseerd op het karakter Joey uit Friends, en sommige grappen zijn gewoon typisch voor hem, niet zozeer voor Friends. Dus ik stoor me er verder niet aan. :)

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    volgens de laatste geruchten beweert brad dat ze ''only on a break'' zijn ;)

3. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    "We We're On A Break!!!!" goeie tijden :D

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Precies!

@Gaizka - roflol. :D

5. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    "Joey" heeft trouwens de award voor Best New Comedy gewonnen! Dit is heel goed voor de show!

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dan mag ik hopen dat de show een tweede seizoen krijgt. :)

Michael ziet er lekker oud uit op deze foto. :+

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Kreeg net FRS krantje, en daar stond de Friends DVD box (alle seizoenen) in voor 200 euro!

De FRS aanbieding

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja een prijswinnende show moet haast wel een 2e seizoen krijgen! En Micheal ziet er idd erg oud uit daar. :cool:

Dat is heel weinig trouwens, €20,- per seizoen! :eek:

9. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik in de kerstvakantie gehaald. Gezien ik zo'n Free-ID pasje heb kostte deze box mij slechts 179,- euro! 6 euro per DVD. *)

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben jaloers, ik kan het niet opbrengen. Ik wacht nog wel even, over een jaartje is hij vast wel goedkoper te verkrijgen. :+

Ondertussen heb ik Joey. :cool:

11. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan die Joey.

Welke torrent :p

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Tv Torrents

Toevallig doet hij het net even niet, maar daar vind je alle serie torrents, ook Joey.

13. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ah relax, kan ik ook weer verdergaan met downloaden. deed het eerst via suprnova.org maar dat wordt nu lastig..

14. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Damm toch wel zonde dat ik los begonnen ben... Mij gaat het € 270 kosten! Maar ja ik moet eigenlijk wel eerlijk zeggen dat ik het zo leuker vind, af en toe weer een box... het heeft meer verzamelings gehalte 8) Maar zo een box blijft toch ook wel extreem vet :cool:

Ik bouw er zelf wel eentje als ik mijn collectie af heb, en dan word hij mooier dan alle full box sets bij elkaar... :p :+

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    En anders is dit er nog :+

/Mod Het spijt me, deze links moet ik toch weghalen. ;) De TV torrents site bevat alleen torrents naar serie eps, en hoewel het niet helemaal legaal is, kan dit nog te verdedigen zijn. Maar op jouw links kun je ook software, films e.d. vinden. ;) En dat kunnen we echt niet toelaten, sorry. - Mike

Ah ok, jammer :)

Is eerst wel even genoeg voer denk ik ;)

Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kreeg zojuist mijn Studio Fan Mail foto van Jennifer Aniston binnen. Heel cheesy, maar ik vind hem toch erg hip. :cool:

17. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelaat komt dat zo wel benoemde programma op tv dan ? Nog nooit gezien,hou niet van zulke series..maar als ze 1 miljoen per persoon per aflevering verdienden moet het wel wat zijn..niet?

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Het is inmiddels afgelopen. Maar ik geloof dat Yorin op maandag avond 20:30 nog steeds reruns uitzendt. Maar de kwaliteit is niet te zien aan het salaris wat ze krijgen, maar aan de enorme fanbase, en de daden van die fanbase. :)

19. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je die foto posten?
    Lekker cynisch ondertoontje. Zo werkt het nu eenmaal in Hollywood. Is iets succesvol, dan ontvangen (o.a.) acteurs hiervoor veel geld. Maar als je niet van dergelijke series houdt, waarom wil je dan toch weten hoe laat het programma wordt uitgezonden?

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Moet zo weg, weinig tijd meer. Maar ik zal hem morgen wel even posten. :)

Deel Deze Pagina