1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan! :)

2. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Als iedereen zegt dat het zo leuk is en als ik lees dat ze veel verdienen kan het toch zijn dat het anders is als andere series? Daarom vraag ik wanneer het op tv komt zodat ik ook eens kan kijken..

3. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    het is inderdaad maandag half 9 op yorin en ook nog elke dag op net5 aan t begin van de avond, iets van half 8. die uitzending wordt dan savonds, rond half 12 ofzo, weer herhaald.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    :)

5. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Zij is zooo mooi

6. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga eindelijk naar matthew perry (lees: mijn god) sturen. Als ik ooit antwoord krijg (hoe geweldig hij in het leven ook is, ze zijn beroemd he) post ik het wel

7. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Op NET 5 is Friends vervangen voor Will & Grace. Friends is dus alleen nog op Yorin te bewonderen 1x per week.

@ Orcrist: Man of his word. Thanks! Ik snap Brad Pitt echt niet als ik zo'n foto zie. Dan maar geen kinderen. Als je zo'n vrouw hebt dan hoef je toch niets anders meer?! |:-

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    @Humorke - veel succes. :)

@qlimaxter - Idd, ik snap Brad Pitt dus echt ook helemaal niet. Als je haar ooit kan strikken in je leven dan moet je haar nooit meer laten gaan. Punt. :)

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    dat zegt een ''normale'' jongen ja, maar stel jezelf maar eens voor dat jij brad pitt bent, je kan weekelijks een ander hebben als je wil :p

alhoewel ikzelf ook voor 1 persoon zou gaan, en daarmee oud worden :)

10. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al zou meneer Pitt elke week een ander kunnen krijgen, er zijn er (imo) maar weinig die net zo knap zijn als mevrouw Aniston. En wie zegt dat "normale" jongens niet elke week een ander kunnen krijgen? ;)

Overigens heb ik nu ook de eerste 2 afleveringen van Joey gezien. Hoewel ik Friends leuker vind, moet ik zeggen dat ik de serie Joey best grappig vind.

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Zit een punt in; maar al zou ik Brad zijn dan zou ik altijd voor haar blijven gaan. Ze is zo super knap (imo), en heeft zo'n heerlijke uitstraling, en als het goed is zit het ook meer dan perfect met haar karakter (ook weer imo) dat ik er gewoon voor altijd voor zou gaan. :)

@Qlimaxter - Joey is heel anders dan Friends (met toch ook weer meer dan genoeg herkenning vind ik :)), maar ik kan je aanraden alle afleveringen toch te blijven kijken mocht je bij episode 6 gaan twijfelen. Want vanaf episode 10 tot nu zijn ze echt helemaal super. En ga je dan de episodes 1/9 kijken dan zijn die nóg leuker dan ze al waren. :)

12. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Kennen jullie leuke Friends sites? Via google kom ik alleen maar duffe sites tegen (of ik zoek gewoon niet goed :+).

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    www.friendstv.com :+ Maar het aantal goede friendssites is erg gelimiteerd. Ikzelf google ook nog dagelijks op zoek naar een aantal redelijke sites. :)

14. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik al bang voor. Zelf liep ik deze site tegen het lijf: http://www.howyoudoin.de/. Een Duitse site met aardig wat leuke info.

Overigens had ik vorige week één van de leukste Friends afleveringen ooit gezien: The One With The Flashbacks (seizoen 3 - ben nu in seizoen 4). Werkelijk prachtige aflevering! _O_

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Het forum van friendscafe.org is btw top vind ik. Erg veel nieuws te vinden over Friends en Joey. Ook heel veel video's over de cast te vinden. Voornamelijk de Oprah afleveringen van vorig jaar zijn erg mooi. :)

Hippe quote in je sig btw; lig er altijd dubbel om als ik die afleveringen zie. :cool:

/edit er is btw ook een redelijke Nederlandse site die in het buitenland ook redelijk bekend is (weird). www.friendscenter.nl Vond hem zelf eigenlijk niet zo geweldig maar anderen wel. :)

Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  16. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet eigenlijk ook ff een paar leuke quotes uit friends in me sig.. ik ga maar ff diep nadenken..

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een jennifer aniston fans :) Ikzelf vond haar toch wel de minste (voor zover je daar van kunt spreken natuurlijk) uit de serie hoor. Meest geweldige aflevering voor mij op dit moment: The one where joey speaks French... _0_

Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Jennifer heeft gewoon iets. :cool: Maar ik ben ook een enorme Courtney fan; die komt bij mij op een dikke nummer 2. :)

19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu al voor de derde achtereenvolgende keer mijn Friends Box aan het kijken =P Zit net in seizoen 2. Zo grappig: "Russ, Ross. Ross, Russ." xD Maar is er ook iemand die het Friends boek heeft? Staan veel citaten in en leuke interviews.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben inmiddels ook weer opnieuw begonnen (voor de 5e keer dat ik alle series zie; en voor de 7e keer of whatever dat ik serie 1 zie) bij serie 1. Heb lekker nog 9,5 seizoenen te gaan. :cool:

Ik heb btw ook Friends Till The End, hardcover versie. Vind het echt een fantastisch boek. :cool:

Heb gister btw ook via ebay een Friends script binnengekregen. Origineel van de crew. :cool:

Deel Deze Pagina