1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    t is: how old was chandler when he first touched a girls boob.

mix van allebei dus :)

2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik verstond er op dat moment niet veel van omdat ik daarvoor al in een scheur lag. :D Die zin die ik had opgeschreven leek me logisch, maar "how old was chandler when he first touched a girls boob" zal het wel zijn.

3. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Net een korte 'Joey' feature bij Hart van Nederland: Shownieuws. :) Helaas maar stukje meegekregen.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    En dat mis ik dan weer. :mad: Naja; het zou voor het eerst zijn als ze daar beelden lieten zien, en info gaven die ik nog niet al een jaar heb gezien/wist. :) Toch leuk dat ze er al aandacht aan geven.

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Monica : 14!
    Ross : Sorry, 19!
    Chandler : Thanks man.

:cool:

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Donderdag weer een nieuwe Joey; kleine summary in de spoiler tags hier beneden. :)

Ep 1.16
    "Joey And The Tonight Show"
    Airdate: Feb 3, 2005

When a famous movie star has to cancel her appearance on "The Tonight Show With Jay Leno," Joey is scheduled to fill in for her, but the traffic is terrible, and things only get worse when a big rig overturns on the freeway. Gina gets bored in the traffic jam, so she socializes with other drivers, and gets in a car with a man named, Kyle. Joey, fearing that he will miss the show, asks to borrow a police man's motorcycle. Michael experiences road rage, while Bobbie is in the green room of the Tonight Show worrying that Joey won't arrive on time. (Guest Star - Jay Leno)

Lijkt me erg veel potentiaal hebben om uit te groeien tot een hilarische aflevering. :)

7. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Joey komt hier in nederland trouwens vanaf maart op tv.

8. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Joey and the taste test vandaag gezien. _O_

*klop klop* *klop klop* :D

Maart is overigens al vrij snel. Is het al bekend op welke tv zender het wordt uitgezonden?

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Haha die is geniaal dat met dat geklop! :D Echt een heerlijke episode was dat!

Mja Maart is erg snel; beetje fout ook het gehele tv seizoen loopt juist ten einde maar dan gaan ze nog even snel met een nieuwe serie beginnen..
    Ik geloof dat Veronica het zou gaan uitzenden; Yorin iig niet.

10. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er even tussendoor idd. Ach ja, tegen de tijd dat het hier in Nederland op tv is hebben wij al die series al tig keer gezien. ;)

Er was trouwens wat twijfel over een evt. 2e seizoen Joey. Is die twijfel er nog steeds, of is het hoge woord eruit en komt seizoen 2 definitief? Wat mij betreft mag die er komen. :)

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad! :D

Er is nog steeds twijfel volgens de laatste geruchten (zover ik die heb gehoord). Denk dat ze pas de knoop doorhakken over een maand of 2. Wel erg lelijk btw; ze gaan in Amerika deze laatste paar maanden veel meer herhalingen uitzenden en minder nieuwe episodes omdat ze het seizoen willen "rekken". Dus we zullen de laatste maanden wat langer op nieuwe epi's iedere keer moeten wachten.

12. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    wordt inderdaad op veronica uitgezonden. maar ik kan episode 6 nergens vinden, alleen die daarna, maar die hoef ik (nog) niet. iemand suggesties?

13. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Net TOW Where Everyone Finds Out gezien. De hele aflevering in een schreur van het lachen gelegen. Phoebe en Chandler die elkaar "versieren". Meesterlijk! _O_

Na het zien van zo'n aflevering moet ik zeggen dat de serie Joey (nog) niet kan tippen aan Friends. Misschien komt dat nog, maar ik ben bang van niet. De karakters vind ik gewoon een stuk minder leuk. Maar goed, de serie is nog jong en wie weet wat het ons nog gaat brengen.

14. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand aflevering 16 al gezien? Ik vond 'm zelf tegenvallen om eerlijk te zijn. Ik had wel een grotere rol van Jay Leno verwacht. Daar hadden ze volgens mij veel meer mee gekund dan die 'knuffel'.

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Yep ook episode 16 gezien. Vond hem wel hilarisch; maar idd een beetje teleurgesteld dat het gedeelte met Jay maar zo magertjes was. Maar over het algemeen echt een geweldige aflevering met (omg hoe komen ze erop!) Judo-man. :D

16. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    :D Vooral die passagier die er maar gewoon bij zat om dvd's te kijken (ik dacht dat hij Judo-man was). Hoogtepunt van de aflevering vond ik echter de komst van de roze scooter. ;)

Toch vond ik de "klop klop" aflevering nog het best. Komt Lucy Lyu eigenlijk nog terug (gezien ze deze aflevering niet mee deed)? Zou het wel jammer vinden als dat niet het geval zal zijn.

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja idd die dude die alleen maar dvd's zat te checken! :D

En ik moet toegeven dat dat met dat kloppen enorm grappig was. Maar ze zijn echt op het goede pad moet ik toegeven. De serie verschilt imo erg veel van de huidige sitcoms; en je moet er even aan wennen maar na die wen periode vind ik de serie echt hilarisch.

18. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm misschien dat ik nu iets stoms zeg hoor: Maar is dit niet een friends Thread :confused:

De afgelopen pagina's wordt er bijna alleen gesproken over de Joey show is opzich ook leuk maar kan daar dan niet een ander threadje voor gemaakt worden? ;)

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk niet dat er genoeg animo is voor een Joey thread; aangezien je nu al ziet dat de Friends thread regelmatig in de vergetelheid treedt. Daar komt bij dat Joey gewoon bij Friends hoort! :+

20. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ja heb je opzich wel gelijk in, maar ik volg de Joey show nog niet (heb geen zin om alles te downloaden). Heb slechts 1 gedownloade aflevering gezien en daarom zie ik liever dat er over friends gepraat wordt omdat mij dat dus gewoon meer aanspreekt :)

Over een tijdje als het in Nederland ook te zien is kan ik het waarschijnlijk wel waarderen... :D

Maar ga dan maar hier door hoor ;)

Deel Deze Pagina