1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het niveau van Friends haalt het niet.

Maar ik sluit me wel aan bij het feit dat het nog leuker wordt. Daar komt bij dat het wennen is om Joey zonder Chandler etc. op het scherm te zien en dat er daarvoor in de plek andere personages zijn. Komt wel goed. :)

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk ook niet meer dat je het met een sitcom als Friends kan vergelijken, waarin het echt om 6 mensen ging. In Joey draait het in principe maar om 1 persoon, waardoor de rest er maar als sidekick aanhangt. De opzet is dus eigenlijk te vergelijken met de standaard sitcom die het bij lange na nooit bij Friends kan halen. Desalniettemin vind ik Joey de beste standaard sitcom ooit. :)

3. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Joey hier nu al een paar weken op tv; al meer meningen erover? :)

De laatste aflevering (20 was het geloof ik) was trouwens hilarisch! Hij blijft grappiger worden bij de week. :cool:

4. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ram kixe serie Joey, maar, zonder Chandler is Joey niet zo überkix, het geeft me niet meer dat echte grappige gevoel soms. Zoals bij zo'n typische situatie bij Chandler en Joey: "And we could rent DIE HARD!!! =D" _O_

Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dude, wat is dat voor dialect? :eek:
    Of loop ik nou achter met m'n straat-taal?

6. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zat ook ff te kijken wat er stond :)

Heb nog steeds alleen maar de eerste 5 afl. gedownload dus vanaf vrijdag zal ik nieuwe afleveringen zien op tv en dus ook elke week proberen te kijken. Die serie die voor Joey komt is ook geweldig, two and a half man heet t geloof ik. Met Charlie Sheen.

7. R E M I X

R E M I X LektrokuteD

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe ,,Friends'' in de maak

Er komen vier nieuwe, dubbele episodes van de Amerikaanse sitcom Friends . De zes acteurs van de populaire sitcom tekenden daarvoor een contract en incasseren elk niet minder dan 4,1 miljoen euro voor de reünie. De Amerikaanse zender NBC brengt de afleveringen volgend jaar op het scherm.

Bron: nieuwsblad.be

8. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat meen je niet! Als ze dat doen verkloten ze het sublieme er aan. Friends was afgesloten op een prachtige manier door dit te doen is het alleen maar uitmelkerij! Hoe willen ze verder gaan? 5 years later... Of wat willen ze in godsnaam doen...

Als dit waar is kijk ik hier heel huiverig tegen aan.... :'-(

Edit\

---------------------------------

'Friends' Reunion Rumors Swirl

POSTED: 11:19 am PST January 23, 2006
    UPDATED: 11:58 am PST January 23, 2006

Are everyone's favorite "Friends" ready to return to TV?

Rumors were swirling over the weekend about a "Friends" revival on NBC.

According to published reports, each of the show's six stars had agreed to multi-million dollar deals to star in four one-hour episodes.

Some articles even went as far as to say that scripts were already being written.

However, Access Hollywood has learned that those reports are completely false.

"Not one ounce of truth," Jeff Zucker, CEO of NBC Universal Television Group, told Access of the rumors.

There were also rumblings of an all-male spin-off show starring David Schwimmer, Matthew Perry and Matt LeBlanc. But yet again, nothing more than false reports.

"Friends" ended its 10-year run back in May 2004. More than 52 million fans tuned in to the series finale.
    Copyright 2005 by NBC. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed.

BRON

--------------------------------

Het is dus gelukkig niet waar, ik geloof namelijk dat het de show geen eer had aangedaan. :)

Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hm, zou het ontkrachten van de geruchten niet te hard geloven kan een marketing strategie zijn. Zou het eventueel wel kunnen waarderen, het afsluiten van de 10 seizoenen was perfect. Echter heeft niemand te zien gekregen hoe ze nou terecht zijn gekomen en wat er van over is gebleven. Alleen dan van Joey, en dat vond ik wel dermate leuk dat ik best een "mini seizoen" wil zien.

10. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet ik heb er geen vertrouwen in. Als ze het doen dan moeten ze iets doen van 5 jaar later bijvoorbeeld en wat ze dan dus doen... Maar ik denk dat dat toch minder is omdat monica en chandler niet meer in de stad wonen etc. Als ze het doen nemen ze een ongelovelijk risico! En dat kan ook uiteraard positief uitpakken maar ik vrees op dit moment dan voor het ergste.

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    friends is gewoon subliem, ik zou het niet erg vinden als ze er nog een episode bij pleuren maar dan wel een goede!

12. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Friends is inderdaad subliem maar mede vind ik doordat ze op hun hoogtepunt zijn gestopt. 10 seizoenen is een prachtig nummer. Ik vind zoals ze het nu gedaan hebben gewoon prachtig en subliem. Zoals ze het eindigde was gewoon goed gedaan het was droevig en toch kon je er met een gerust hart afscheid van nemen. Ik ben bang dat the magic weg gaat als ze toch besluiten alsnog verder te gaan.

Ik zie persoonlijk dan meer in een spin off van de mannen of vrouwen natuurlijk. :) Dan heb je namelijk wel weer de humor maar ze laten Friends in ere.

Begrijp me niet verkeerd als ze het toch besluiten te doen dan ben ik een van de eerste die hem wil zien ik ben alleen bang dat ze de magie verbreken. Maar zoals ik al zei het kan ook de andere kant op gaan en dat ze er een nog geweldigere show van maken waardoor het mythische proporties krijgt :)

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik ben het met je eens, behalve over die spinn-of ik cond "Joey" namelijk enorm slecht. Het werkte gewoon niet, die 6 waren een koppel en zo moeten ze blijven, als je 1 flevering maakt waar ziet hoe het met ze alle 6 verder lijkt mij dan beter. Zo laat je dat niet op een afsluit lijken maar gewoon eerder als een bijlage. want zoals jij al zei de laatste afl was zo goed dat ze het niet moeten verpesten door het echt verder te breien

14. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    er was wel al toegegeven dat ze een film gingen maken (dus een van circa 2 uur) of is dit ook alweer niet meer waar?

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Film is sprake van geweest, evenals dit idee. Denk dat er sowieso nog wel iets zal komen gezien de vraag ernaar. :)

Joey trouwens vind ik prima uitgepakt, hij houdt het zelfs voor de doorgewinterde Friends fan (ik spreek nu voor mezelf :+) nog geweldig zonder ook maar schade aan de serie toe te brengen.
    Anyway, dit nieuwe idee zou inderdaad verkeerd kunnen uitpakken al verwacht ik dat niet. Als je kijkt naar de band die de acteurs onderling hebben en de prestaties die ze daardoor neerzetten zal het op acteer gebied gewoon weer perfect zijn zoals altijd. Echter het verhaal is wel riskant, en dat zouden ze zelf ook weten. Heb er dus wel vertrouwen in dat ze de serie goed in stand houden en hier dus eventueel een waardige toevoeging van maken.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook een die-hard friends fan, maar ik vind Joey eigenlijk niet Friends waardig, het is op zicht wel een fatsoenlijke serie maar het had van mij wel een wat hoger niveau mogen hebben

17. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, Joey is zo fake, de grappen zie je van een mijl ver aankomen, de verhaallijnen zijn te geforceerd, de dialoog is minder subliem.
    Maarja...Leuk om te bekijken, en ik zal het blijven volgen :9

18. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal mee eens, Joey is een beetje jammer. Ze proberen ook telkens weer een nieuw personage er in te duwen om het interessant te houden, maar ze verzinnen telkens de meest irritante personages op een of andere manier.

Als alle zelfde mensen er aan mee werken, dus ook de schrijvers enz, dan zou ik graag nog een extra Friends zien. Niet met een heel nieuw verhaal ofzo, maar gewoon over hoe het nu is. Dat Chandler en Monica stuntelen met die tweeling enzo, zal ongetwijfeld grappig zijn.

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard over hoe het nu is, en ook nog hoe de onderlinge contacten nog worden onderhouden. Dat heb ik namelijk een beetje gemist bij de finale, en dat zie je ook niet meer terug in Joey.

20. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    joey zou toch in de garage van monica en chandler gaan wonen in dat huis buiten de stad?:p

Deel Deze Pagina