1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is ze plekje voor als ie langs wil komen maar ik geloof niet dat hij daar ook echt zou gaan wonen...

Opzich zou ik het nog wel eens verder willen zien als ik er zo over nadenk vooral Ross en Rachel en of dat nu eindelijk vast ligt. :) Maar ja straks maken ze een aflevering dat ze toch weer uit elkaar zijn gegaan en dan had ik het liever zo gelaten... ;)

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Het zal wel wat zijn als ze bijvoorbeeld een huwelijk tussen Ross en Rachel (alweer) doen. Dat iedereen dan weer bij elkaar komt. Huwelijk zitten altijd voldoende humoristische ontwikkelingen in en niemand hoeft dan uit elkaar :)

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tenzij Ross iemand anders naam zegt... ;)

4. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nu emily ofzo, maar nee dat gaat dan vast wel goed ;) Wel grappig dat dit draadje weer opleeft.

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop zooo dat friends door gaat, ze meoten er alleen niet te lang mee wachten, want jennifer aniston begint er aardig oud uit te zien :)

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn hier thuis de afleveringen opnieuw aan het bekijken, we hebben de complete serie al gezien, en zijn meteen overnieuw begonnen, we zitten nu in serie 5 ofzo, en het blijft gewoon leuk :cool:

Ik wil trouwens niet dat ze weer een aflevering gaan maken.. wordt dan te gemaakt denk ik..

7. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Zij juist het minst. Phoebe al eens gezien in de laatste seasons?

8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het erg onzinnig vinden als er 4 shows zouden worden gemaakt van een serie die al is afgesloten. Hoe leuk ik Friends ook vind, de serie is mooi afgesloten en daaraan moet gewoon niet meer worden gezeten. Het zal de serie geen eer aan doen.

Wat me beter lijkt is dat er 4 afleveringen in de serie Joey komen waarin te zien is hoe het er met Chandler, Ross, Rachel, Phoebe en Monica voor staat. Dit past perfect in deze serie en zal ongetwijfeld voor leuke momenten zorgen. Wie weet gebeurt dat ook. :)

Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje, hebben de makers van friends eigenlijk iets met nederelands, want nederland komt best vaak voor (althans vaker dan de gemiddelde amrikaanse sitcoms).

10. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja indd is me ook al eens opgevallen, niet dat ze Nederlands goed aanpakken. (meer Duits dan Nederlands) Maar ik dacht wel dat er iets met Nederlandse invloed rondliep maar weet dat echt niet zeker meer.

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vond dat nederlands nog best goed, :p ook al zijn het amerikaanse acteurs die nederlands praten toch is de zinsopbouw en zo, wel goed... EZELS!!! (een trouwe friends fan, snapt hem)

12. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok dat wel maar het accent klopt niet, als je The bourne Identity hebt gezien, dan weet je dat het beter kan. Maar toch het is wel leuk dat ze Nederlanders frequent aanhalen. :)

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Geniale aflevering dat :D echt zoo droog :D

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, pas nog gezien :p maar ja, waneer is friends niet geniaal :p

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij hebt seks met ezels :lol:

moest deze draad weer omhoog kicken

We zijn hier nou voor de 5e keer alle afleveringen aan het kijken, en het blijft gewoon leuk. Zitten nu in serie 7 8)

Wat zo relaxed is aan friends (aan elke sitcom eigenlijk), is dat je even in een pauze of 's avonds voor het slapen 1 aflevering kan kijken. Meestal worden dat er meer, though

16. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet wat je bedoeld. Ikzelf heb alle afleveringen al wel 4 of meer keer gezien en krijg er niet genoeg van.:D Nu volg ik nog steeds de serie op Net 5 en op rtl 5!
    Maar van mij mag de serie wel een vervolg krijgen, alleen niet nog 10 jaar!

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ben nu aan mijn 10e ronde bezig, van alle seizoenen. Kan iedere aflevering dromen, maar ze blijven leuk. :cool:
    Vervolg zit ik eigenlijk niet meer op te wachten, Joey is al te ver gevorderd en veranderd om terug te schrijven in Friends. En ik vind Joey eigenlijk wel een toffe serie. :)

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kun je een beetje een samenvatting geven wat er allemaal met Joey gebeurd in de serie (wat dus bv niet bij friends kan worden teruggeschreven) ik vind Joey niet leuk genoeg om echt geod te volgen :p . Friends is en blijft idd master kheb ook elke afl 10x gezien als het niet meer is er gaat eigenlijk niet een week voorbij zonder op zijn minst 4 afl (meestal gewoon als ik niks te doen heb een disc in de dvd speleer stoppen en gewoon lekker chillen ;) )

19. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Joey is alweer gestopt, te weinig kijkers.

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Bij Joey gebeurt niet zoveel eigenlijk. :+ Maar echt waar Shriko, alweer gestopt? :eek: Daar baal ik wel van.

Deel Deze Pagina