1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar weet iemand of er nog een super 10 seizoenen dvd box komt of dat ik ze allemaal los moet gaan kopen?

2. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb die eerste afl. gezien om ff te kijken wat het was. het op zich wel leuk af en toe van die super leuke grappen _O_ , het leek er alleen op alsof alles een grote grap moest zijn (er werden dus erg veel grappen gemaakt) om het maar zo leuk mogelijk te maken. het lag er dus iets te dik op.

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Er is een box met de eerste 9 seizoenen en daarbij nog ruimte voor seizoen 10, dus lijkt me niet dat er WEER een grote box komt.

4. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    oh ok, das wel slim bedacht van die makers :) Misschien weet iemand een goede site/winkel om die te kopen? want als je op google zoekt kom je vooral de eerste 7 seizoenen tegen.

Thnx anyway _O_

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Alle seizoenen zijn anders gewoon uitgezonden hoor en ook echt vele malen herhaald :)

Wat betreft de Joey spin off. Ik weet eerlijk gezegt niet of dit wel zo'n goede serie kan opleveren. Joey's character is gewoon een onderdeel van een geheel dat Friends zo geweldig maakt. Een vijfentwintig minuten durende aflevering met alleen maar Joey komt mij een beetje over als overkill. De meeste series met spin offs van populaire characters vallen overigens zwaar tegen omdat ze dan toch andere types spelen dan dat je gewend bent. Denk bijv. maar aan Kramer uit Seinfeld die een eigen komische detective serie kreeg. Maar het enige waar je op zat te wachten was dat hij weer zo'n geweldige opkomst zou maken zoals in iedere Seinfeld aflevering, en wat dus niet gebeurde. De enige goede spin off die ik eigenlijk ken is Frasier met Kelsey Grammer in de hoofdrol, die eerder in Cheers had gespeeld.

Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  6. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    friends is echt de beste komedie serie die er is!! alle afleveringen hier thuis, minstens alles 10 ker gezien (zonder overdrijven). heb een vriend die ook alles uit ze hoofd kent, dan is het nog leuker. tijdje geleden was er een superbox te koop met serie 1 tm 7 vor maar iets van 100 euro, echt een koopje, maar die is volgens mij nergens meer te krijgen. stel voor dat er een 'quotes uit friends' topic komt :D

ga denk ik zo maar ff friends kijken in me bed, zoals altijd eigenlijk...

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Die detective serie heeft niks te maken met Seinfield, of de personages van Seinfield, dus het is helemaal geen spin-off. Het is een serie met een acteur die ook in Seinfield zit :)

Daarnaast is qua serie bijvoorbeeld Angel ook een hele goede spin-off (van Buffy)

8. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel aan mij liggen maar ik vind er echt geen hol aan, die hele serie friends niet. Zooitje kleffe gasten.

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ik weet wel dat je ieder seizoen los kunt kopen. Ik heb deel 1 gekocht bij de FRS voor 20 euro.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    !!
    Dude you read my mind! 8)
    Je groeit echt mee met de serie, mede doordat de karakters zich zo goed ontwikkelen.

Anyway; uiteraard gister ook weer gekeken. Ik ben wel zo iemand dat ik het liever eerst op tv zie en daarna pas de dvd box ervan koop. Vind ik toch iets meer hebben. Geniet je er langer van. :cool: Dit seizoen is dus ook nog geheel nieuw voor mij.
    Gister was dus echt weer geweldig. Ross die met dat kokende schaaltje binnenkomt lopen. :cool: En Chandler met zijn opmerkingen in het bijzijn van kinderen.. :D Heerlijk gewoon, kan ook niet wachten tot volgende week.

Mijn favo karakters zijn toch wel Joey en Rachel. Vind het daarom ook helemaal te gek dat ze bij elkaar zijn. :cool:

11. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik begon ook met het kopen van aparte delen van serie een toen ze zo goedkoop in de budgetbak lagen. Inmiddels heb ik ze tot serie 9 allemaal, en wacht ik op de box voor serie 10... Heel wat geld, maar ik kijk ze echt nog regelmatig! Tis ook gewoon leuk om te hebben!

12. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, echt enig!! :confused:

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Nou, bedankt voor je reactie.. :{ Dat jij er niks aan vind betekent niet dat je dat hier moet melden.

Anyway; ik heb tot en met Seizoen 8 (9 krijg ik over 2 weken :+) op DVD en ik kijk ze ook nog regelmatig. Heb alle afleveringen t/m seizoen 8 al iets van 5 keer gekeken. :cool:

14. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg of laat hapt er altijd wel iemand. Geweldig!

15. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij de FRS kan je dus al die seizoenen los kopen... maar waar koop je zo een 9 season box???...misschien dat ik ze ook wel allemaal los ga kopen (is wel aardiger voor mijn rekening :p) Elke maand eentje ofzo :p

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik probeer deze thread leuk te houden, niet onderbouwde reacties worden hier niet gewenst. Verdere offtopic reacties omtrent deze opvatting zullen worden verwijdert.

Bij FRS kan je idd al die seizoenen los kopen. Die 9 Season box in one (met ruimte voor seizoen 10) heb ik wel is gezien bij vanleest.nl (al heeft die ze geloof ik niet meer) een dvdgigant.nl (of die betrouwbaar is weet ik niet). Maar je kan deze ook even in de winkel bestellen bij de FRS..

17. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    aah, mijn soulmate _O_ :9

Anyway, over de verhaallijn van Friends. Eigenlijk gebeurd er niet zo veel, maar toch als je de verhaallijn moet gaan uitleggen, merk je hoe veel je eigenlijk al hebt meegemaakt met die jongens.
    Je gaat ook echt meeleven met iedereen, zeker met de personages waar je het meeste om geeft (i cried my eyes out when chanler proposed... yes i'm a boy, so what? :p)

Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  18. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Humorke al de laatste aflevering gezien? You'll be weeping like hell :D

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Denk eraan, geen spoilers! Ik wil nog niks horen, voordat ik zelf het laatste seizoen heb gezien! ;)

20. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    vond de laaste aflevering niet zo geweldig qwa humor, maar das mijn mening. de rest van serie 10 is daarentegen wel geniaal, beter als serie 8 en 9. hoewel die laaste van serie 9 (the one in Barbados) wel geweldig is. vooral die david (die 'vriend' van Phoebe) vind ik echt superdroog.

Deel Deze Pagina