1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Het was gestopt, maar toen na een tijdje gingen ze het weer proberen, maar na één episode weer gestopt. Schoot erg op :D

    Maar Joey vond ik zelf niet zo heel boeiend. Veel irritante personages en nooit echt hele leuke grappig. Ver van het Friends niveau eigenlijk.
     
  2. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    I agree. Ik ben een true Friends-fan, maar Joey boeit me zelf niet om echt nog verder te kijken. Zal ik ooit wel doen, omdat ik nu eenmaal niet anders kan als fan ^^ Maar soms doet het toch pijn om het te zien :p
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er al een 2de serie van Joey of niet? De eerste heb ik op DVD, 1 keer gekeken maar boeide me niet echt..
     
  4. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    friends is en blijft een leuke serie, kijk er nog vaak naar op NET5 en rtl 5. Ondanks dat ik er al veel gezien heb maar dat is niet zo erg.
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het 2e seizoen is in Amerika wel op TV, weet niet wat ze nu in NL uitzenden. Ik koop hem wel op DVD, net zoals bij seizoen 1. Kijk ik het wel achter elkaar aan.
     

Deel Deze Pagina