1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Oh yes dank u, ik snap nu eindelijk in een keer wat spoilers zijn... ik zie het zovaak staan maar het wordt nu allemaal duidelijk _O_ Maar ik denk dat ik gewoon eens de FRS binnenloop en kijk wat ze hebben staan en dan ga ik denk ik voor die box setjes... maar 10X 30,00= €300,00! (min de 10% korting nauturlijk :p) Hehe Duur grapje *)

2. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, das een duur grapje, maar als je af een toe een paar koopt ben je duurder uit, alleen merk je dat niet! Ik heb trouwens niet een dvd, maar alles op video. Toen ik mn verzameling begon had ik nog geen dvd-speler, en halverwege overstappen vind ik een beetje lame :p

3. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    das waar, en op dvd heb je niet eens extra's ofzo, behalve bij serie 4 dacht ik (friends in london). nou ja, bij de laastste dvd van serie 10 zitten ook extra's, die zijn wel super, vooral de bloopers.

4. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    maar het voordeel vind ik van dvd's (zijn wel duurder) digitaal geluid en mooiere beeld + het gaat langer mee (het beeld wordt niet slechter) Dus handig als je het vaak en vooral als je ouder bent nog een keer wil kijken enzo...

5. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    tja, dat langer meegaan kan je van 2 kanten bekijken. het beeld blijft inderdaad mooier enzo, maar een schijfje beschadigt natuurlijk veel sneller als een videoband. daar komt nog eens bij dat het hoesje van die dvd's van friends ook niet echt sterk. 1 keer laten vallen (ervaring mee) en al die 'tandjes' om m vast te houden liggen eruit.

6. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja als je hem niet krast... en een videoband kan ook stuk (wij hebben een video recorder en die eet videobanden :p) maar ja als je al begonnen bent met video dan kan je het indd maar beter afmaken... anders is het best wel zonde.. Het gaat bij friends om de dialogen en de humor niet hoe mooi en vet het allemaal klinkt... :+ Dus bij Friends maakt het eigenlijk niks uit...

7. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de hele laatste season is echt _O_, einde is ook goed (zeker het aanschaffen waard)

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Daar komt bij dat de 1e 6 seizoenen van niet zo goede kwaliteit zijn op DVD. :)
    Maar idd gaat het gewoon om de dialogen en humor.. Vind het juist heerlijk dat bijvoorbeeld serie 1 die kwaliteit heeft. Geeft je meer de sfeer dat het helemaal het begin was. :cool:

9. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Serie 10 Spoiler
    Helaas heb ik al ergens gelezen dat ze hetzelfde liedje spelen spelen bij ross en rachels laatste kus, als bij hun eerste, en als je op de achterkant van de laatste DVD kijkt, krijg ik daar wel een idee uit van hoe het verloopt, maar dat geeft niet, want na 7x ofzo ween'k nog altijd bij zijn aanzoek en andere dingen

Een ander huilmoment vond'k zo geweldig mooi. Spoiler van Chandlers huwelijk
    Wanneer Chandler hoort dat hun "trouwplaats" ipv binnen 2 jaar nu al mogelijk is (er waren nog geen trouwplannen) deed hij hellemaal.. Chandler hierover, en als hij en Monica klaar waren "cuz u know i'm just not ready" - "I know" en Monica weggingen, kwam Phoebe binnen "did she buy it?" - "I believe she did" - "so did u see the place?" - "yeah, it's beautiful" !!! Vind'k zoooo moooooi! Als ik er maar weer aan denk ben'k weer ontroerd O-)

10. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    WOW ik snap nu echt 100% spoilers!!! :p Het duurde even... (ik altijd maar afvragen wat die stomme groene balken moesten voorstellen...) Maar ja ik ben er nu ... maar met welke tag maak je ze...? Maar ik ga ze gewoon allemaal los kopen is veel leuker dan alles in 1x en er is nog kans dat ze over een tijdje goedkoper worden (de oude afleveringen vooral)

test

Edit/ kweet al hoe de spoiler werkt (ik heb goed gegokt met
    )
    Er staat btw niks onthullend: test staat er :p

Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  11. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ff een aanrader: aflevering 20 van serie 5 (the one with the ride along) die is echt prachtig, heb m gisteravond gekeken en net weer:D) vooral chandler is grappig, als ze in die auto zitte: "yep, it's officially nighttime" (en dan vooral hoe ie kijkt) :D :D

12. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Das die met de Car backfire toch? "My near-death experience" van Ross _O_

13. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt! :D " I've got new-found respect for life.."

ga maar naar bed toe, ff friends kijken.

14. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen uit hoeveel afleveringen een seizoen bestaat? Ik volg pas sinds kort de serie en ben van plan om Seizoen 1 op DVD te kopen (€ 30 bij de FRS)

15. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    23 of 24 of bij sommige seizoenen zelfs 25 afleveringen...

16. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    normaal gesproken 24 afleveringen van 22 minuten (ongeveer) soms een extra lange laatste aflevering waardoor het er 23 zijn.

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het laatste seizoen echter maar 18.. :mad: (al kom je wel aan dezelfde speeltijd.. :))

18. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een tijdje geleden de laatste aflevering gezien en eerlijk gezegd vielt me het wat tegen. Ik zal er verder niets over zeggen alleen dat ik wat anders had verwacht. En wat mij betreft hadden ze best door mogen gaan, hoe het nu verder gaat ( die het ook gezien hebben snappen het wel hoop ik ).
    Ik heb ze trouwens ook op video de eertse 8 series, denk erover na om ze op dvd te kopen.

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik zag van de week bij v & d heel veel seizoenen voor maar 19 euro liggen (weet niet of de eerste jaren er ook bij zaten...)

vanavond de laatste 4 afleveringen gezien, toch vreemd dat het nu afgelopen is...

in ieder geval een top serie die altijd leuk zal blijven, zelfs na 10 keer kijken _O_

20. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    net weer friends gekeken op yorin. had m al 1 keer gezien maar dit was echt een goeie aflevering!!

Deel Deze Pagina