1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Yes zojuist me eerste boxset gekocht (seizoen 1) bij de FRS voor 26,99... ik ga er nu elke maand eentje kopen :) Maar deze aflevering was wel weer droog, alleen dat van ross was wel beetje uber voorspelbaar :p

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Van de eerste drie afleveringen vond ik dees wel leuk, maar wel het minste. Maar Ross was wel weer lekker sullig. :cool:

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    heb gister ook de pilot van joey gezien, wat was dat slecht!

gewoon geen een keer moeten lachen :{ , denk niet dat deze serie een succes gaat worden, je most gewoon chemie van de hele cast.
    alles draait natuurlijk nu alleen om joey, normaal ging je van persoon tot persoon met allemaal hun eigen leven/situaties

jammer...

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gister was idd weer een erg vermakelijk aflevering.. Chandler is spreading the joy :cool:

Trouwens van het weekend ook de pilot en de 2e aflevering gezien van Joey, en ik vind het een zeer leuke serie. Tuurlijk is het geen Friends, maar ik ben er meer dan tevreden mee. Serie zal zich ook nog wel iets verder ontwikkelen.

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik hem een aantal weken geleden kocht was de box nog 19,99 :cool: .

6. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Zozo... echt fijn dat je me dat meedeelt :p Volgende keer graag iets eerder vertellen... :cool: Dan kan ik hem goedkoper halen *) Maar ja... zoveel maakt het me eigenlijk ook weer niet uit

7. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb deeltje 1 binnen en ik moet zeggen dat het kwa uiterlijk allemaal een beetje tegenvalt... geen harde dvd doosjes... dan een dual layer DVD (dus beide kanten) waardoor daar helaas geen plaatje op staat welke afleveringen het nou betreft... maar ja het gaat uiteindelijk om de series zelf... maar ja toch jammer... :p Ik ga nu eens even lekker kijken....

Greetzz

8. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    tja om het uiterlijk hoef je het niet te doen :mad: daar komt nog eens bij dat de eerste series van slechte kwaliteit zijn. maar zoals je al zei: het gaat om de serie zelf!

9. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar toch... als je het koopt heb je zoiets van yes.. het legendarische is in mijn bezit... dan hoop je gewoon dat het er ook allemaal mooi uitziet zodat het allemaal nog waardevoller voor je wordt (je persoonlijke ervaring he... geen geld ofzo...) Je hoopt/gunt het de serie gewoon om subliem afgewerkt te worden zodat het echt de must have serie is... Hetzelfde met bijvoorbeeld Band of Brothers of Lord of the Rings trilogie... het geeft zo iets gewoon meer persoonlijke waarde... (tenminste voor mij) het wordt een beetje legendarisch zeg maar... de experience is dan complete...Maar de afleveringen van Friends zijn natuurlijk nog steeds subliem _O_ dus ik ga ze ook wel allemaal kopen, alleen tja het is toch wel een beetje jammer (als zien ze er in de kast wel mooi uit...dus de achterkant is wel op :p )

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Vanavond weer een nieuwe aflevering.. :cool:

11. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het was weer lachen geblazen. Ik vond de aflevering zelf iets minder, maar vond dat schilderijen idee wel grappig. En dan natuurlijk dat aftitelingsfilmpje. :cool:

Overigens hoorde ik net dat Matt LeBlanc regelmatig sex schijnt te hebben met mannen op de achterbank van z'n limo, aldus zijn chauffeur. Je zou het wel zeggen, na die lippenstick commercial. ;)

12. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahah droog... Maar ik heb ook weer heel erg genoten van de aflevering van gisteren :D Echt jammer dat dit het laatste seizoen is...

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Het aftitelings filmpje was idd super grappig. :D

En die roddel dat Matt LeBlanc homo zou zijn zou ik maar met een korrel zout nemen; wel erg toevallig dat de womanizer op tv homo is irl, denk dat hij gewoon een beetje ruzie had met zijn chauffeur. :)

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad:

UTRECHT - 10/10/04 - Friends-ster Matt LeBlanc heeft publiekelijk ontkend homoseksuele gevoelens te hebben, meldt persbureau Ananova. Eerder had zijn chauffeur beweerd de acteur te hebben rondgereden op zoek naar mannen die seks met hem zouden willen hebben.

LeBlanc, vader van een dochter en twee stiefkinderen, verwijst het verhaal resoluut naar de prullenbak. "Het is absoluut niet waar. Ik ben niet biseksueel en ik ben geen homo. Ik heb nooit met een man het bed gedeeld. Het is niet alleen voor mij, maar ook voor mijn familie belangrijk dat dit gerucht zo snel mogelijk de wereld uit wordt geholpen", aldus de populaire acteur.

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het ook belachelijk dat iemand zo'n roddel de wereld in werkt.. En kom op; hoe kan Joey nou homo zijn :cool:

16. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Binnenkort komt er een nieuwe versie van de boxsets uit. Dan zitten ze per seizoen in 1 dvd single case (wel 3 dvd's). Ik heb ze bij play.com en dvdcrave.com (ca. €20 in de preorder incl. verzend _O_ ) al in de preorder gezien. Scheelt behoorlijk wat ruimte in de kast dus ik wacht nog even met aanschaffen tot deze er zijn (eind oktober/november).

Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  17. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... ik heb nu ook al de tweede "normale" boxset besteld dus ik denk dat ik daar maar mee door ga, misschien dat die dan ook nog een keer goedkoper worden... Maar ik vind het juist wel cool 3 hoesjes per seizoen... Ik vind alleen het soort doosje niet zo mooi :p

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind de huidige boxsets toch cooler; neemt juist lekker veel ruimte in beslag. Ik heb nu een hele plank vol met Friends. :cool:

Vanmiddag btw de 1e 8 afleveringen van seizoen 1 weer is gecheckt. Leek me wel weer is gaaf om iedere aflevering vanaf het begin af aan te zien tot en met serie 9. Het laatste seizoen wil ik eerst op tv zien voordat ik hem koop nl. 8)

19. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Precies het staat indd stoer zo een vet lange rij boxsets/dvd's (ik heb pas net me 2e seizoen besteld... maar ik heb het idee in me hoofd natuurlijk :cool: )
    Ik kijk nu ook gewoon seizoen 10 op tv en koop die waarschijnlijk pas over iets van een jaartje... (+- 1 seizoen per maand wil ik kopen, maar ja in november hoef ik er natuurlijk geen :D )

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan je vertellen dat het in het echt zelfs mooier is om te hebben dan dat je het kan voorstellen. :D
    En idd; 1 boxset per maand is heel netjes. :)

Deel Deze Pagina