1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Joey doesn't share food!

Geweldig... :cool: En ook voor het eerst dat Chandler eens een keer niet iets doms doet. ;) Super aflevering!

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    M'n zus heeft alle boxsets! *)
    Ik ga er dus graag op bezoek om 'n dvdtje te kijken! :9

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    @ Mike:

dat is ook het leuke aan de serie, je ziet dat ze allemaal volwassen zijn geworden

4. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Het was indd weer een hilarische aflevering, vooral die "Food" kwestie met Joey was lachen. En de manier waarop hij volgens andere omgaat met vrouwen :D Het blijft gewoon leuk Friends. Kheb nu de eerste 2 boxsets en ga ze ook allemaal kopen.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Whaha heerlijk die food kwestie. Ook hoe Joey vervolgens het voedsel van de grond weer op zijn bord schraapt. :D En met dat toetje: "I'm not even sorry" :cool:!
    Ook heerlijk dat shirt van Ross. En het begin met dat petje van Ross:"Put it up a little higher. I little more.. Just a little more.. Now throw it away! " :D!!

En Chandler loste idd die kwestie heel volwassen op. Maja; ze willen dan ook erg graag een kind. :)

6. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    was idd wel een leuke aflevering. leukste vond ik joey in dat restaurant: "excuse me sir, there seems to be some sort of red crap on my dessert" (of iets in die riching)

7. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ff een vraagje tussendoor: Komen er eigenlijk nog meer extra's bij boxsets van latere seizoenen? Want bij 1 en 2 heb je alleen de Music Video van de Intro...

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ja bij serie 4 of 5 zit er een special "Friends in London" bij. Voor de rest krijg je tot seizoen 10 er niks meer bij. Maar bij seizoen 10 zitten er wel een zooi extra's bij die de moeite waard blijken te zijn. :)

9. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    bij serie 10 zitten die bloopers, die zijn echt super. die moet je zeker zien. die andere xtras zijn iets minder. maar voor de fans (c'est moi) is het wel de moeite waard.

10. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan heb ik nog wel wat om naar uit te kijken :p Het duurt nog even voordat ik ze allemaal heb, maar toch. En opzich vind ik die musicvideo nog steeds vet, ik kijk hem bijna elke keer als ik klaar ben met een paar episodes kijken :D

11. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand al ergens de video boxset van het laatste seizoen gespot? Heb expres niet de banden los gekocht omdat ik de set wilde hebben, maar nu kan ik m nergens vinden... :confused:

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Nog nergens gespot; alleen de DVD box. Weet niet eens of ze hem nog wel op video uitbrengen? Anders moet je even op internet zoeken.

13. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    heb m idd ook nergens op video gezien. lijkt me wel dat ie komt, aangezien 1 tm 9 ook al op video is..

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    lijkt me ook wel dat er nog een videobox uitkomt, kunnen ze niet maken tegenover mensen die deel 1 tot 9 al op video hebben aangeschaft

15. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    zou idd een naaistreek zijn, maakt mij opzich nie uit maar iemand die ik ken heeft ze ook allemaal op video, zal dan denk ik niet blij zijn :cool:

16. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Wow check wat er 15 november uitkomt:

Friends I t/m X

Maar volgens mij zitten daar wel de "oude" gewone dvd boxen in (30 discs) Dus als we nou ergens een plek kunnen vinden waar we alleen de doos kunnen kopen... :cool: Ik vind het wel een erg coole doos... Vooral met The One with al 10 series on DVD

17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil hebben, ik wil hebben!

*spaart*

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    AARGH! Die is te mooi. :eek: Komen ze nou mee; net nu ik nog maar 1 seizoen hoef te kopen.. 8)

19. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    damn, gruwelijk!! jammer dak ze ook allemaal al heb.. zijn idd gewoon alle normle dvd's. er zijn trouwens wel dvd's met allerlei extra's erop. wel eens gezien ergrns op internet. volgens mij alleen in amerika ofzo...

20. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Zow.. damn... die gaat ik mijn vriendin denk ik eens cadeau doen. Hier zitten echt dus alle aflevering in die ook maar te verkrijgen zijn en ooit uitgezonden zijn? Ik weet er zelf niet veel vanaf namelijk.

Deel Deze Pagina