[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

1. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    yep, 30 dvd's --> de 10 series met 3 dvd'd per serie. dit zijn dus alle afleveringen ooit!

2. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    £169.49 hoeveel euro is dat?

3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Heb al prijzen gezien van 300,- pleuro.... bij de freerecordshop... maar ze hebben er verder nog weinig info over.

4. funfreak

funfreak hardcore for life

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle delen van de friends serie en het heeft mij nog geen 160 euro gekost.
    serie 1 t/m 9 was 119 euro en serie 10 was in de aanbieding bij media markt alkmaar voor 39 euro

5. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb uitgerekend dat als ik ze allemaal wil hebben dan ben ik: 10 x 26,99 = €269,90 kwijt... (via de FRS) Maar heb niet zo een mooie box natuurlijk... :mad: Maar zelfs als dat pakket rond de 200 wordt dan nog koop ik hem niet omdat ik het leuker vind om elke maand eentje te kopen in plaats van in 1x alles te hebben... dit houd het leuker naar mijn mening.

Funfreak waar heb je dan dan serie 1 t/ 9 gekocht voor die lage prijs?

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ah vnvnd weer. :)

Heb voorstukje gezien met daarin een stripper voor Phoebe's vrijgezellen feest. En alleen al bij het voor stukje lag ik helemaal plat op de grond van het lache. Zo grappig is het de laatste tijd niet meer geweest. :D (volgens mij is de stripper btw Danny deVito, maar weet het niet zeker :))

7. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ja das idd danny de vito. de aflevering zelf is wel heel leuk als ik het me goed herinner, maar die stukjes dat hij gaat strippen zijn wat minder...

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    is idd danny de vito, aflevering worden overigens al beter het laatste seizoen _O_

9. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Indd dat voorstukje heb ik ook gezien! echt uber melig :D Kan niet wachten om weer Friends te kijken...

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga dood van het lachen! _O_ 8) :+ :D

11. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Indd MASTERLIJk! Ook gewoon dat je ze zo ziet op dat feest... 8) Het was echt een leuke aflevering :D

12. Marinus

Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Friends blijft leuk :) Heeft iemand trouwens al iets van die nieuwe serie Joey gezien (met Joey uit Friends dus, maar dan alleen). Ik heb de eerste aflevering gezien en vond er wel wat grappige stukken inzitten. Zeker de moeite waard om te kijken maar Friends is beter. Ben benieuwd hoe de volgende afleveringen van Joey zijn.

13. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    zal eens kijken of ik ze ergens vandanan kan halen.. (lees: downloaden;))

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hij was geweldig afgelopen maandag. :D

Heb btw de 1e 9 afleveringen van Joey gezien; wordt (op Friends na uiteraard) mijn favo comedy serie. :)

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Yup, ik heb alle afleveringen ook gezien, maar het evenaart niet de humor uit Friends. Een hele vermakelijke comedy serie, maar zeker niet de beste.

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    evenaart het friends niveau bij lange na niet, heb ik 1 tot 7 gezien en moet er af en toe om glimlachen, meer niet helaas

maar wel vermakelijk

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, kwalitatief gezien is het zeker geen geweldige serie. De critici zijn er ook er redelijk gematigd over. :) Maar wat ik vooral heel leuk aan de serie vind is gewoon het feit dat je verder leeft met Joey. Beetje moeilijk uit te leggen; maar daardoor vind ik het wel een stuk leuker ook.

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Gister weer een heerlijke aflevering. Bruiloft van Phoebe vond ik erg tof. Weer een mijpaal bereikt. :cool: En het optreden van Monica met de headset was natuurlijk hilarisch. :D

19. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Waar heb je die gezien??

20. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oog viel deze week op deze box:

Nu ben ik aan het twijfelen of ik deze zal bestellen, omdat ik elders las dat er nog een specialere box zal verschijnen. Is dit een roddel of is dit werkelijk waar?

Overigens is de box wel stevig aan de prijs. :{

Deel Deze Pagina