1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

  1. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Downloaden. Bijna elke uitgezonden aflevering van een serie in Amerika is een paar uur later online te vinden.
     
  2. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is indd nog een andere box, check mijn post op de vorige pagina maar; daar staat een linkje naar die andere (naar mijn mening) gruwelijkere box.

    PS Zou er nou ook nog een lege box komen of iets dergelijks, zodat mensen die de seizoenen los hebben gekocht ook de verzameling "compleet" kunnen maken?
     
  3. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    dis die box die eerst dus te koop was voor rond de 130 euro. hoe duur is ie nu dan?
     
  4. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1

    [​IMG]

    Ik wilt deze voor mijn vrouwtje halen maar heb 'm nog nergens gezien.
     
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Omg!

    *wilt! :eek:

    *geen geld heeft :'-(
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook! 8) Maar als we nou even weten waar die dozen worden gemaakt... kunnen we dan daar niet een lege "meenenemen" ? :cool:
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze box is veel vetter idd. Is er al iets bekend over een (eventuele) Nederlandse release datum? Hoe hoog ligt de prijs van deze box?
     
  8. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij stond er een link op de vorige pagina. sotnd ook een prijs bij.. was wel vrij hoog. op frs.nl staat alleen die 'oude' wel met alle 10 de series maar dies 300 euro. beetje veel. die andere (zwarte) kan ik niet vinden.
     
  9. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Deze kost bij www.proxis.be 229,-. Toch weer 71,- pleurie verschil met freerecordshop.

    Maar ik wilt de zwarte.
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil ze allebei. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2004
  11. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gewoon de doos ervan 8)
     
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom?
     
  13. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vandaag bij de MM gevraagd naar die zwarte... is een Special Edition en komt alleen in Amerika uit, Fuckers. En die achterlijke winkelkraam met die DVD's van een set van alle 10 de afleveringen komt wel uit. Maar die vindt ik NIET mooi.... dan maar een geurbon van 15,- voor mijn vriendin.
     
  14. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Omdat ze allebei te cool zijn. 8)

    Maar ik ga denk ik die zwarte wel bestellen. Beetje raar alleen dat ik alle series al op dvd heb. :)
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Je m'apelle claud. :D
     
  16. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Je Pou Fou Claude :p

    * Net seizoen 3 gehaald bij de FRS :D
     
  17. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Met dat Frans was op zich wel grappig, maar een beetje overtrokken. Joey is wel dom, maar iemand niet kunnen naspreken is wel heel lomp. :)
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mwa; kan er nog wel iets in vinden. Ik spreek hetzelfde Spaans na als hij Frans to be honest. Het ligt er maar net aan welke taal je gewent bent, en zeker voor een Amerikaan zoals Joey kan dat erg moeilijk zijn.:)
    Vond de hele aflevering btw erg grappig, en wat mij betreft zou Ross er ook een medaille voor moeten krijgen. :cool:
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hm weird; lol Mike staat als degene die de laatste post heeft gemaakt, en niet ik. :eek:
    Maja. Anyway ik heb ook het boek Friends 'Til The End besteld (hardcover). Schijnt een erg mooi boek te zijn opgedragen aan het 10 seizoenen durende Friends.. Kan ook niet wachten tot ik hem binnen krijg. :)
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lol niemand hier die nog Friends kijkt?? :eek:
    Gister iig heerlijke aflevering weer. Echt geweldig die uitdrukking op Joey zijn gezicht als hij een telefoontje krijgt van de "dode" Estelle. En ook Chandler die heerlijk reageerd als hij OMG hoort. :D
     

Deel Deze Pagina