1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Friends

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 13 sep 2004.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Geweldige aflevering. Vooral Ross die als Ron de ex-baas van Rachel probeert om te kopen.

    Ge-wel-dig.

    Zit er toch zwaar over te denken om 1 van die 2 box'n te gaan bestellen...
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha, ja idd.
    Ah your Don right?
    Nou it's Ron actually..
    (of hoe het ook ging :))
     
  3. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    En dan Chandler en Monica die erachter komen dat Janice naast ze komt wonen, echt geweldig. :+
     
  4. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook wel vet hoe Chandler Janice probeert weg te pesten :D Maar vooral de opmerking van Joey na dat gesprek, Interlokaal: zeker wel (of hoe het ook ging, in engels was het beter :p ). Wel vind ik het jammer dat Rachel à Paris gaat :mad: ik hoop dan ook dat dat niet doorgaat...
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd jammer dat Rachel naar Parijs gaat. Wordt echt al duidelijk dat dit het laatste seizoen is. :mad: Ik weet btw wel al hoe het afloopt..
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet gelukkig nog niet hoe het gaat aflopen... Maar je merkt wel dat het het laatste seizoen is, helaas merk je dit ook aan de afleveringen het word wat serieuzer en je ziet duidelijk dat ze naar een einde toewerken. Rachel naar Parijs, Monica en Chandler verhuizen buiten de stad, Phoebe getrouwd enz. Ik vind dit toch wel jammer, Friends was namelijk altijd de heerlijk ongecompliceerde altijd vermakelijke serie :D

    Maarjah gelukkig hebben we de DVD's nog... :9
     
  7. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik hoef iig niet meer achter zo'n friendsbox aan voor mijn vriendin.... die vond het maar eens tijd worden om te gaan chatten op die kutcomputers. 't is uit, 6 jaar naar de donder.
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha deze aflevering was echt weer geweldig!
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mja gelukkig heb ik de dvd's ook nog. Ik kijk nu non stop alle seizoen achterelkaar al een paar maanden. Heb nu in totaal seizoen 1 al 9 keer gezien.. 8)

    @Flamingo - zuur man, al snap ik niet dat 6 jaar naar de knoppe kan gaan door het "wonder" wat chatten heet. :eek:
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Friends was zo mooi! *snik* Dat afscheid nemen, en dan vooral tussen Ross en Rachel.

    Joey zorgde voor de vrolijke noot. Eerst 'bij kop wint rachel, bij munt verlies ik', vervolgens van het balkon af willen springen na het afscheid... en dan dat einde... :cool:

    Phoebe: "Oké, here we go..."
    KNIETJE
    Joey: "Doesn't work.."
     
  11. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    et is nog niet afgelopen hoor. Er komt nog 1 aflevering (d8 ik).

    Of bedoel je het einde van de aflevering?
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Was zo'n zielig moment dat Ross binnenstormde bij Rachel en vroeg waarom ze geen afscheid van hem nam. En vervolgens de scene bij Ross thuis en hij en Rachel weer zoenen! AArgh Just get back together!! Volgende week wordt helemaal een marteling. :mad:

    Joey was idd super grappig vandaag, Chandler en Ross btw ook vs Joey. :) Helemaal met dat dat slaan en dat knietje en het balkon. Omg te grappig. :D
     
  13. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Uiteraard bedoel ik het einde van de aflevering, slimmerd. ;)


    Volgende week allerlaatste dubbele aflevering, Shriko had me al een doos tissues aangeboden...
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    If you get a second, could you ask her where she got that cheeseburger? [insert Joey blik]

    Ge-wel-dig. _O_
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zou nog best van pas kunnen komen zo'n doos. :eek:

    Haha lol, dat was idd grappig :D En die blik van Chandler nadat Phoebe zei: "Where do you think Mike actually is " omg, ik lag helemaal dubbel. :)
    Of die opmerking van Chandler op het begin als hij dat paspoort verstopt, lol ik heb de hele intro dubbel gelegen. :D
     
  16. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    dat joey van het balkon af wil springen is echt het mooiste van de aflevering! volgende week alweer laatste aflevering, ik mag hopen dat het minstens net zo'n tv afsluiting krijgt als sex & the city, het zou echt triest zijn als het gewoon onopgemerkt voorbij ging.. het is niet voor niets de beste serie ooit!!
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach, in Amerika trok de finale meer kijkers dan de superbowl.. Ik neem aan dat Yorin daar wil op inspeelt en er ook een mooie avond van maakt.. (al hoef ik niet te weten wat Peter r de Vries vind van friends..). Ik hoop dat ze de programma's die ze in Amerika op die avond lieten zien ook hier uitzenden, en niet zelf wat in elkaar flansen met "Nederlandse experts"..
     
  18. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Als dit de een a laatste aflevering was, zal het idd een mooie avond worden. Eerst een dubbele aflevering met flashbacks en daarna een dubbele aflevering van het einde. Ik waarschuw alleen.. hou de tissues paraat!
     
  19. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben gelukkig nog niet zo ver, ben net begonnen aan Season 4 (heb die 30 dvd box gehaald vorige week) dus ik kan nog wel even vooruit. Heb wel 1x tissues nodig gehad, dat was toen die Heckles doodging en Chandler zo "emo" was. Dat kwam wel even aan :{

    Maja, ik heb nog wel een tijd te gaan voordat ik bij het einde ben, da's een kleine troost...nu hoef ik hier niet meer te huilen volgende week :9
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Friends is echt super gaaf, kijk er altijd met m'n zus naar. Ik vind Joey zo vet. en Phoepe hoe debiel die is. ik vind het wel leuk. wel jammer dat het de laatste is maar er zijn er tog hartstikke veel.
     

Deel Deze Pagina