1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[tv] gamekings

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door nickyb, 4 apr 2003.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    tja, het is idd heel snel afgelopen, de afleveringen die ik (toevallig) zag waren die van de E3, en de laatste... dus ik heb er niet veel van gezien, maar die E3 special vond ik wel leuk aangepakt... Alleen was die 'goodie hunt' echt te dom... ik ben niet geinterresseerd in goodies van de E3, het gaat om de games, en ik vind dat dat gedeelte wel goed aangepakt was. De goede games laten zien iig... Maar die goodie hunt was puur voor de prijsvraag te doen, en het was niet grappig, en het voegde nix toe...

bovenstaande is niet om af te zeiken hoor... opbouwende kritiek :+

en de 'humor' (vooral van die Skate) irriteer ik me af en toe zelfs aan... keken mn ouders es een aflevering mee (om maar een voorbeeld te noemen) en dan gaan ze ineens als een stelletje mongolen lopen zingen, 'we hebben een prijsvraaag, we hebben een prijsvraaag'... zeg het dan gewoon, het is niet grappig, het ziet er zelfs dom uit...

GK is als gamesprogramma half geslaagd, en als entertainment-programma niet...

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ben ik het helemaal mee eens, het lijken soms wel een stel kleine kinderen.

Deel Deze Pagina