1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Ik zal het maar even onderbouwen:

Het voegt helemaal niets toe. Ze vertellen dingen die algemeen bekend zijn en hebben nooit iets wat exclusief is.

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wist je dat er ook nog massa's mensen zijn die niet de hele dag de nieuwste filmpjes lopen te downen. Voor hen (en mij) is het gewoon een leuk programma waar je info over games krijgt. En als je het toch allemaal al hebt gezien hoef je er toch ook niet meer naar te kijken? Dan hoef je er vervolgens hier ook niet over te lopen zeiken.

Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    dat laatste stukje, als Extra :eek:
    mooi!!!!

4. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tis gwoon leuk om ff gammo te kijken, dan hoef je tenminste zelf nix te doen. Je gaat gwoon op je luie reet in de stoel zitten en kijken naar een lulverhaal over verschillende games. Het gaat mij meer om de beelden dan om de rest, het lulverhaal verzin ik er zelf wel bij.

5. Dabuh

Dabuh Wiep forever

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik minder vind van gammo is dat ze hun mening eigenlijk helemaal niet geven. Zeggen ze dat het een review is, nou dan hoort daar ook een mening bij, en niet alleen een opsomming van info.

6. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je gelijk in

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Jah, het toffe van gammo is dat het alleen maar Game materiaal is. Dit ruil je in door gebrek aan presentator,mening en lauigheid van Gamekings. Ze hebben beiden wat.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    bij dat laatste stukje vandaag met volgende week bla bla bla zag je halo2
    je zag ook andere vijanden heel snel voorij gaan en 1 vrouw en 1 captain in het wit in een ruimteschip.
    en in de pu staat ook dat je verschillende characters Kánzijn

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Oh, je verzint er zelf toch nog wat bij. Ik dacht al dat jij bang was om je hersens te gebruiken als je tv kijkt. Geeft wel meteen de doelgroep aan voor gammo: luie, apatische gamers die liever niet zelf nadenken.

10. Victor

Victor Guest

Dat ga ik dan maar eens een keer kijken.

11. Victor

Victor Guest

Goh deze post zegt ook wat over de gene die het post: iemand die anderen belachelijk maakt.:{ Terwijl diegene dat niet eens is.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2004
  12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ehm ja, ik heb er best lol in om anderen het leven zuur te maken. Voel me niet echt beledigd dus, misschien moet je met sterker materiaal komen. Iets over mijn moeder of de een of andere terminale ziekte doen het altijd goed.

13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Gammo is echt gaar je krijgt een verkeerd beeld van spellen,slechte spellen lijken daar goed. :mad:

Laatst bewerkt: 7 nov 2004
  14. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    nu pas :eek: had je al lang moeten doen :p

goed programma hoor _O_

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heel volwassen... daar red je het wel mee in het leven!

16. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    IK vind GameKings ook niet echt geweldig. Veel te kinderachtig IMO. Vind de humor ook echt TÉ flauw.

17. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah.. Nosh_JSRF, je bent zelf echt wel stoer zeg. Met die lijpe opmerkingen kom je er wel. Meteen de rest gaan lopen afzeiken omdat ze een keer niets willen doen. Gast, flikker toch op man.

18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ach, kan altijd nog columnist worden. Of sportverslaggever a la Hugo Borst, die gast is tof.

Wáár zeg ik dat ik stoer ben? Dat maak jij er meteen van, smartass.

Waar moet ik komen? Denk je dat ik op mijn CV zet dat ik: 'lijpe opmerkingen heb gemaakt op XBW'?

Neuh, al gaan mensen als D@ M@ster, t-xpe5 en Zephyrus op den duur wel vervelen. Ik bedoel, er is ook iets als té veel domheid op één forum. Maar voorlopig zit ik hier nog wel even, blijft prachtig hoe mensen als jij meteen enthousiast happen op alles wat ik zeg. :D

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind gammo wel een aardig programma maar ik vind dat ze elke game zo ophemelen, ze geven geen duidelijk beeld over hoe goed iets nou is.
    Ik vond het wel raar dat de vette nieuwe Halo 2 beelden kwamen in de aftiteling i.p.v. in de making of.:p

20. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    Gammo is echt een van de slechtste gameprogramma's op tv. Ik heb het idee dat de mensen die het programma maken niet eens de moeite nemen om een spel lang genoeg te spelen om een goede mening te krijgen. Kijk maar eens naar de beelden die je te zien krijgt, het is altijd alleen maar beeld van de eerste/tweede level en echt een onderbouwt oordeel over de game kan je al helemaal vergeten. Om maar niet te spreken over de 'exclusieve' beelden die ze gebruiken. Zoals hier al eerder vermeld de allernieuwste beelden van halo2 (E3 2003 ) of de vette making of fable (die ze gewoon van het bonusDVDtje hebben geript). Gamekings is ook niet alles, maar die gasten houden in ieder geval van games, spelen de games, zien de goede en slechte eigenschappen en vormen op basis daarvan een mening.

Deel Deze Pagina