1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Idols 3

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jerreby, 22 okt 2005.

  1. Victor

    Victor Guest

    Het mooiste is dat het vaak van die BrEeZaH's zijn die denken dat ze carriere gaan maken als ze zo blijven. Dat is toch wel het leukste. :)

    Maargoed, ik heb er toch wel een zeker respect voor, want je hebt toch wel wat lef nodig om daar te durven staan.
     
  2. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gotcha was HJ ook een keer, toen heb ik me egt kapot gelachen. Er was namelijk een zwangere vrouw die haar caravan met hond erin in het water reed en HJ moest erachteraan omdat iedereen zei dat je een zwangere vrouw toch niet te water laat. Dus ging HJ met zn leren kakkerschoentjes en zn dure blousje het water in en begon hij de hele tijd te schelden en op het laatst leek het net of hij zat te janken. Muhahaha

    Maar ff over Idols, wat een zieke mensen doen daar aan mee, zoals die metalgast, echt vrolijke muziek maakt die. En die afrikanen/zuid-amerikanen liegen altijd over hun leeftijd (niet beledigend bedoelt voor afrikanen/zuid-amerikanen hier op het forum, maar het komt wel vaak voor). Toen kwam er ook nog zo'n italiaanse homo, dat was echt zo'n standaard flikker.
     
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    was wel grappig om te zien, maar na de voorrondes stop ik wel met kijken...
    Maar ik kende 2 mensen die "uitgezonden werden" Was wel grappig om te zien, ze stonden beide voor schut..
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vond het ook zielig voor de kleine mannetje :{

    Zoals iemand al zei: Die HJ gewoon een keer een dreun op ze lelijke bagger kop geven}:] .
     
  5. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 23 okt 2005
  6. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben volgens mij de enige die de theaterrondes (of hoe dat ook heet) wel leuk vind..
    Trouwens in Jensen zei Henk-Jan nog dat ze minder aandacht gingen besteden aan mensen die niet kunnen zingen.. Nog niks van gemerkt...
     
  7. basovich

    basovich Guest

    die audities sijn wel stoerr mrja als je die theater shit enzo gaat kijken wordt da egt geen zak aan (voor mij te serieuss)
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de eerste gast briljant: 'Hoe ver wil je komen' "Ja nie zo ver eichelijk"* 'Waarom niet dan?' "Ja kmoe elleke keer als ik verder kom met t prochramma vlaai trakteren op mn werrek" 'Oh ga dan maar weg' _O_


    *Op zn limburregs :cool:
     
  9. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Idols onderhand (na deel I) zo'n ongelofelijke crap uitgemolken bende dat ik er niet meer naar kijk . However, audities zijn wel lachen ...maar ik blijf er niet voor thuis...
     
  10. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    weet nog wel van de theaterrondes dat ik die erg leuk vond om die zien !
    Veel mensen nog die dan een liedje moeten zingen of een Duet. Goede zangkwaliteiten !! Over het algemeen een genot om naar te luisteren als muziekliefhebber.

    Geen rare "pimped" mtv/tmf videoclip met boem boem, maar ECHT pure zang
    :)
     
  11. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat zulke mensen gewoon al zelf moeten inzien dat ze potentieel voor gek kunnen worden gezet... Net als die vuurtoren.

    Ik vraag me af of iemand op dit Forum wel eens een auditie voor Idols heeft gedaan. 8)
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik volgend jaar als t dan weer is :D
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hè er waren toch altijd 4 juryleden ? :eek:

    Of vergis ik me nu ?
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja, maar Jerney bestaat nu voor 70% uit Botox..dus die telt eigenlijk niet meer mee. Als zij nog een lid is dan is ze een C-lit :+
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Kijk dan de nixfactor ofzo.. dan heb je alleen maar van die kneuzen.. voor de kwaliteit hoef je niet naar idols te kijken..

    _O_
    bovendien wou 1 van die kerels zich gaan richten op zn managersbaan ofzo dus die is er niet meer:)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  16. Blue Bunny

    Blue Bunny Bink

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb dit jaar meegedaan :+ .

    Het leek me wel mooi om mee te maken. Samen met een vriend ben ik er heen gegaan. Eerst hebben we een hele tijd staan w88 buiten. Daarna naar binnen, daar een stikker gehaald met je nummer erop. Het laatste wacht station was een grote zaal waar een piano in stond. Mijn nummer werd als een van de eerste omgeroepen. Er staat een rij stoelen klaar voor de auditie ruimte. Dus ook ik ging die ruimte in. Het was niet de officiele jury.. Ik vertelde dat ik Lean on me ging doen van Joe Cocker. Ik zong mn stukje en toen ik klaar was zeiden ze: hm. wel aardig maar niet goed genoeg voor de volgende ronde. Nouwja.. dat was het, en toen kon ik naar huis.
     
  17. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    en dwerg is niet denigrerend bedoeld? O-) hij was vergeleken met een boel anderen niet de slechtste nee, maar goed wassie natuurlijk ook niet... kvin Henk Jan eigenlijk wel oke... die metal-gast had van hem ook doorgemogen naar de Theater-ronde, maar de andere twee vonden het kansloos, dawas wel jammer!

    Blue Bunny: respect! _O_

    wij doen thuis voor de lol nog wel eens een eigen Idols programma met jury, maar ik word altijd al weggestemd nog voor ik aan het refrein toe ben gekomen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  18. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    das helemaal een kansloos programma, geforceerde shit man bah, om misselijk van te worden, typisch Talpa programmaatje, dikke bagger dus.
     
  19. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Idols is gewoon chill :cool:
    Herman was ook zkr weer van de partij, alleen lang niet zo leuk als vorig jaar. Ik vond het wel onzin dat er twee meisjes waren die niet door mochten omdat ze "te jong" waren.
    En het afkraken is verder wel weer van aardig niveau, alleen is een van de leukste mensen uit de jury weg...
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    het is wel weer lachen :D alleen ik vond het zo dom dat ze kritiek hadden op het feit dat die 2 jonge meisjes een te ''volwassen'':confused: maarjah het leukste is natuurlijk die mensen die met hun ouders en hele familie daarnaartoe komen en denken dat ze de sterren van de hemel kunnen zingen en dan KEIHARD worden afgekreegt door die jury om vervolgend huilend in mammies armen te belanden :p
     

Deel Deze Pagina