1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 4 mrt 2005.

  1. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanavond start op NET 5 om half 10 tot half 11 de spannende serie 'Lost'. Vorig jaar september startte de serie in Amerika en die heb ik sindsdien op de voet gevolgd. Elke aflevering levert miljoenen kijkers op wat zeker wat zegt over de kwaliteit van de serie.

    Het gaat over 48 overlevenden van een vliegtuigongeluk die terecht zijn gekomen op een eiland. Al snel wordt duidelijk dat ze niet gered zullen worden en moeten dus 'survivalen' op het eiland. Helaas voor hen gebeuren er allerlei onverklaarbare zaken op dat eiland en het wordt elke aflevering gekker.

    Elke aflevering is opgebouwd uit activiteiten die gebeuren op het eiland, maar ook staat er steeds een personage centraal. Hoe is de betreffende persoon op dat eiland terecht gekomen en hoe was hun leven voor het ongeval? Is het wel zo'n toeval dat die mensen allemaal daar terecht zijn gekomen?

    De serie is ontzettend sterk door het goede verhaal, maar mede door het acteertalent wat op het eiland zit. Ook 'hobbit' Merry speelt een voorname rol in de serie.

    Omdat elke aflevering dingen opheldert, maar ook tegelijk zeker zoveel vraagtekens oproept, is het leuk om theorieën met elkaar uit te wisselen. Zorg dat je deze serie niet mist!

    KLIK HIER om verder te discussiëren over de Amerikaanse afleveringen van LOST!
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zag toevallig gister een reclame stukje voor deze serie.
    Ik denk dat ik vanavond maar eens moet gaan kijken.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hoe laat en op welke zender? Ik ga dit programma zeker even checken aangezien het me erg aanspreekt:)
     
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eens gaan kijken, ben benieuwd! :)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Eerste zin uit Mike z'n post :)
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb al een week geleden men computer lost geprogrammeerd om op te nemen (kan er geen betere zin van maken :D)

    lijkt me echt een super vette serie, en in amerika is het ook al een dikke hit...

    iedereen kijken dus, dit moet echt iets heel cools worden *)
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Yip ik ga hem ook kijken. Sowieso drukke TV avond;

    20:00 Kick-off Two and a half ma (zag toevallig in de gids staan, even kijken, wie weet)
    20:30 Wie is de Mo
    20:30 Kick-off Joey
    21:30 Kick-off Lost
    22:30 Third Watch - Nieuw seizoen, althans, het begin van een seizoen iig. Even controleren of dit een nog niet eerder op Nederlandse TV verschenen seizoen is. Werd wel eens tijd namelijk.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Joey... Lost... Third Watch.
    Vraag me af of m'n vriendin daar wel zo blij mee is. ;)
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat betreft Third Watch: Het is de kick-off van seizoen 5. In Amerika zijn ze ondertussen toe aan seizoen 6. Seizoen 5 begon daar al in oktober 2003. Het is dus even inhalen :). Jammer dat 'ie op zo'n klote tijd is geprogrammeerd.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha ja ik kan me herinneren dat jij Third Watch ook wel kon waarderen, vandaar de dikke letters :).
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm stom dat ik erover heen heb gelezen, snap er niets van... Mja boeiend, ik ga igg zeker even kijken O-)
     
  12. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    leek mij ook al leuk ja
     
  13. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup... ook deze gaat ik kijken. Joey en Lost... Heb ik Oddworld komt er teveel op tv 8) Maar zag de reclame en had meteen zoiets van "dat moet ik zien"
     
  14. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Toevallig zei me moeder dat er een film kwam genaamd "Lost" die haar wel goed leek.
    Maar toen ik ging kijken op filmtotaal.nl kwam er niets uit van een film die zou komen.
    Dus dacht ik dat zal dan wel een serie zijn.
    Ik zal ook wel ff gaan kijken naar die serie lijkt me wel leuk.
    In iedergeval nog bedankt voor de reminder. :D
    Ik had ook nog wat films van me buurvrouw gekregen dus die wilde we gaan kijken. Maar nu eerst maar de mol en daarna lost.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  15. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt dat je het nog even zegt. :D Ik dacht serieus dat het morgenavond kwam.
     
  16. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    help ik heb maar 1 videorecorder :'-(
     
  17. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    TV?...series,kick offs....Mijn vrouw kijkt GTST en soms nog wat anders wat ontzettend dom is en dan....gaat de xbox aan!!!
    Ik kijk alleen de teletubbies,de tweenies en sesamstraat(soms nog enjie bengie)..en verder voetbal/schiet,race ik op de tv...heb teveel gekeken,teveel stront gezien..kan me niet meer boeien.Heb al jaren geen tv gids meer...gelukkig!
    Verklaard wel meteen waarom er altijd zo weinig mensen online zijn.....
     
  18. Dit klinkt erg aantrekkelijk. Ik ga denk het wel checken, komen er herhalingen?
     
  19. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    lost doet heel erg aan lord of the flies denken, maar hier is er zeg maar soort serieteint aan gegeven, wat de laatste tijd steeds meer te zien is....
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Las er al over op je weblog Mike. Heb iedereen in huis al klaargestoomd om te gaan kijken over een half uurtje :)
     

Deel Deze Pagina