1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 4 mrt 2005.

1. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Oehj!!!Aantal fanatiekelingen een beetje gedaald zeker,niemand heeft ook maar iets gezegd over die franse vrouw.

Vaag he?Ik ben nu al wel weer veel vergeten van de vorige aflevering.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja dat mens was vreemd, en die stemmen in dat bos zijn dus echt... Freaky :+ Ik vraag me af wat we komende aflevering te zien krijgen :)

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De hoeveelste aflevering komt vanavond? Ik weet niet zeker of ik hem kan zien dus zou handig zijn als ik een episodenummer heb zodat ik hem eventueel kan downloaden.

4. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond komt aflevering 10. als je hem niet kan zien kan je ook morgen de herhaling kijken op veronica om 21:00

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten :)

6. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zat die ethan al op het eiland, of is het gewoon een raar figuur ?

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hij zat al op het eiland, hij zat namelijk niet in het vliegtuig, omdat hij niet op de passagierslijst stond. Bovendien zei Sayid ook al dat ze niet alleen waren. En hij bedoelde daar niet die vrouw mee. Wat een klote einde, ik ben echt benieuwd wat die Ethan wil.

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Supertoffe serie.. heb zin in de nieuwe aflevering

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77

Die gozer is echt eng:p :{

10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hij is ook bloody sterk...wat de hel zit er nou weer in dat ijzeren ding?!?

11. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Woohoo! Wederom een heftige aflevering.

Ik zou et echter wel stoer hebben gevonden als die Hobbit doodging. Zou een grote verassing geweest zijn.

12. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg lost ook vanaf de eerste aflevering. Dit is de enigste serie die ik kijk en hij is echt vet. Kan het alleen niet laten om de volgende afleveringen te downloaden }:]

13. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    pfff ik wordt gek van die eindes van de episodes":'-(.... maarja ik blijf door bikkelen en alles op tv kijken:9... is veel spannender...

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Daar kan ik alleen respect voor hebben. De laatste aflevering gebeurde alleen een beetje weinig. Ik ben echt benieuwd wat Locke gaat vinden daar.

En Kate is evil... :'-(

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Uhm, kan iemand een samenvatting geven van de aflevering van 2 keer terug. Dus niet die van afgelopen vrijdag, maar van die ervoor. Dat mister hobbit en dat zwangere vrouwtje tegenover die Ethan creap staan. Zo te lezen heb ik heel wat gemist, ik down die aflevering nog wel even. De laatste aflevering kon ik gelukkig gewoon goed volgen. :)

16. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    claire en charlie waren meegenomen door die ethan. locke en nog een ander(weet zijn naam ff niet meer.)en jack en kate ging allebei in koppels op zoek naar claire en charlie. locke en die ander kwamen op een dood spoor, maar vonden wel iets van ijzer op de grond waarschijnlijk een buizenstelsel of wat dan ook, maar dat krijgen we nog te zien. kate en jack zaten in de goede richting en vonden charlie opgehangen aan een boom. charlie is nu terug en claire is nog steeds niet terug.

ik hoop dat alles zo weer een beetje duidelijk is ;)

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Vanavond is de laatste aflevering, maar we zitten nog halverwege het seizoen...BASTARDS!!

Weet iemand hier meer over?

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Naaaah, serieus? Dat meen je niet :eek: Hebben ze eens een keer een serie die hoge kijkcijfers heeft, en dan halen ze hem nog van de buis. Dat ding(AKA de tv) wordt steeds minder interresant, straks is er helemaal niets meer te zien behalve Temptation Island 48 ed :mad:

19. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Zat eraan te komen. I zou eventueel kunnen wachten, als ze weer gaan beginnen in September ofzo, maar ik heb er geen zin in om te wachten tot ergens in 2006.

In nieuwe TV seizoen gaaan ze weer beginnen staat er op de site van Net 5, kan dus net zo goed ergens in Maart zijn. Dat wordt dus waarschijnlijk downen. Ik hoop dat ze op Ned 3 nog wel Carnivale afmaken.

Laatst bewerkt: 27 mei 2005
  20. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    het nieuwe tv seizoen begint normaal gesproken per 1 september... het lijkt op het eerste gezicht een beetje naaierij idd...

maar moet je eens bedenken jullie hoeven nu nog maar 3 maanden te wachten en dan kunnen jullie verder kijken waar jullie gebleven waren...

ik en de anderen met mij die de amerikaanse eps hebben gekeken moeten nu 6 maanden (!) wachten totdat we verder kunnen... jullie gaan straks ergens in december gewoon verder met seizoen 2 waarschijnlijk terwijl wij een maandje daarvoor pas met seizoen zijn begonnen...

anyway het kan ook anders lopen als seizoen 1 voor jullie af is dat ze dan alsnog een half jaar wachten tot seizoen 2... dan lopen jullie gelijk 9 maanden achter :9

nou ja we zien wel ;)

Deel Deze Pagina