1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 4 mrt 2005.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoeveel seizoenen zijn er? wanneer kapt dit eerste zeizoen er mee dan? echt super serie dit.

2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Uno en vanavond.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    1 ja, maar het eerste seizoen kapt vanaaf toch niet (niet op de nederlander iig) de amerikaanse is net net gestopt! :confused:

4. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lost vanaf aflevering 14 in september op Net5
    bron: http://www.lost-tv.nl/

best jammer dat we nu 3 maanden moeten wachten :mad:

5. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens die site heeft Net 5 die afleveringen niet eens gekocht en ze zeggen toch echt "waarschijnlijk beginnen we in september", dus ik ik denk dat ik maar mijn hardeschijf een beetje ga leeggooien en beginnen met het binnenhalen van de serie.

6. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    De tering. Ik vrolijk naar onder om te gaan zitten voor Lost.. Geen Lost. Wist helemaal niet dat vorige week laatste aflevering was. En dan is er ook nog geen fuk op tv. :{

7. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    ja... :{

maar komt Lost over drie maanden of gewoon wannneer de nieuwe tv-seizoen begint (1 september) weer op tv?

8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    In september komt de rest van de serie. Moet toch wel. Toch? TOCH?!?!

Anders ben ik genoodzaakt te gaan downloaden. Dat verdient deze serie niet. Deze serie verdient de pijn van het wachten, deze serie verdient het om het constante proces van "instant gratification" van deze generatie te doorbreken.

Tenzij Net 5 te ver gaat. En de rest van de serie niet in september tonen is in mijn ogen te ver gaan.

DAMN YOU NET 5, DAMN YOU!!

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht gister, ik ga lost kijken. Komt het helemaal niet. :'-(
    Leuk dat dat vorige week even gemeld dat het de laatste aflevering was van dit seizoen. Stond ook geen slot ofzo in de gids. :'-(
    Ik hoop dat zo snel mogelijk de rest komt, want ik vind het een geweldige serie

10. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    :)

op 21 september beginnen we alweer aan seizoen 2 (de amerikaanse kijkers that is) :p

11. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Neppe actie van Net5..

Is wel vaker gebeurd trouwens. In oktober vorig jaar ofzo, toen hield Angel er net zo mee op als Lost nu. Ze zeiden dat het in januari verder zou gaan.. Nooit meer wat van gezien... :'-(

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Dat is echt reteboeiend. Veel plezier ermee, Slaaf van de Instant Gratification!!

13. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    zo, die kan ik in men zak steken... :{

maar waar doel je nou op als ik vragen mag...

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je gewoon direct begint met de Amerikaanse serie, moet je alsnog elke keer een week wachten. Heeft ook nog voordelen; Je kan kijken wanneer je wilt.

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    @ The Pulser, instant gratification is dat als je iets wilt dat je dan meteen die behoefte verzadigt. Onze hele generatie heeft dat zeer sterk t.o.v. eerdere generaties. Ik doel dus op het feit dat je niet wacht op september, maar meteen al gaat downloaden...lekker belangrijk, maar ik was ook niet serieus natuurlijk.

@ WouteR, klopt.

Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  16. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    jammer, naja dan hou ik me maar bezig met de nieuwe seizoenen van Stargate sg1 en Atlantis die in juli zullen verschijnen.

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Waarschijnlijk ben ik de enige die het heeft volgehouden deze serie niet te downloaden, maar zometeen gaat hij dan eindelijk weer verder. Ben benieuwd...

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    OMG, lees dit nu pas, maarja toch ff gelachen met Rush Hour 2 :+ Weer zoals voorheen herhaling op zondagavond ofzo? Ik zapte net toch even langs, en zag die hobbit(ben de namen van de personen in het filmpje alweer kwijt) huilen bij die negerin. Was dit geen herhaling ofzo?

19. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    yep was een herhaling.

20. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    welke aflevering werd herhgaald? dan weet ik wanneer ik weer moet gaan beginnen met kijken :), elke week op vrijdag eigenlijk, vertrouwde tijd???

Deel Deze Pagina