1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 4 mrt 2005.

1. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net ff gekeken (had het opgenomen):
    en ik denk dat het idd iets mechanisch is. Dino lijkt me niet....
    Maar ik denk iets wat de overheid van 1 of ander land daar iets heeft gedumpt en daar los laten gaan ofzo....
    lijkt wel geinig...

2. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, een reuzenrobot (of iets in die richting) lijkt me ook niet echt "realistisch", het zou wel kunnen gebeuren qua techniek, maar ik verwacht geen torenhoge robots op onbewoonde eilanden :{

Daarom hoop ik echt dat het iets fatsoenlijks is. Is het trouwens niet beter om spoilertags te gebruiken voor mensen die het nog niet gezien hebben maar het toch nog willen volgen d.m.v. afleveringen downloaden? (zoals DW volgende week)

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Shit zeg, had dit graag willen zien, maar had me een uurtje in tijd vergist :mad:

Komt er nog een herhaling?

(of waar ik het eventueel zou kunnen downloaden met bittorent?)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dan krijg je een thread vol spoilers, dat schiet ook niet op. Als je een aflevering nog niet hebt gezien, die onlangs is uitgezonden, dan weet je gewoon dat je hier niet moet kijken. Tenzij je wilt weten wat er is gebeurd.

Spoilertags zijn alleen belangrijk voor mensen die de volledige serie tot nu toe in zijn geheel hebben gezien (zoals ik) en eventueel wat willen vertellen over wat er gaat gebeuren. Maar dat doen we in principe niet, dat zou zonde zijn van de serie.

@Dodgie: Voor al je tv series torrents.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  5. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    hoop ook dat de serie het niveau net zo hoog kan houden als in de eerste aflevering..vaak zwakt zo`n serie na verloop van tijd toch af..

6. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet, ander zou het nu al niet gehyped zijn :confused:

7. WhiteKnight

WhiteKnight Eleanor

Leuk Bevonden:
    0

Voor alle mensen die die deze vette uberserie gemist hebben: een vriend van mij zag op teletekst staan dat aflevering 1 en 2 maandag 14 maart herhaald worden op net 5(ik weet niet precies hoe laat).

BTW: Ik kan niet w8en tot vrijdag half tien *)

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja idd Thomas had dat gezien op teletekst, ik kijk wel ff hoelaat het precies is.

EDIT: 20.30 dus :)

Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Deze serie is écht de bom. Ik heb alle 18 afleveringen gezien en ik kan je vertellen, het wordt nog zó veel vetter:D.

10. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    18 afleveringen...ben benieuwd hoe ze dat spannend kunnen houden..
    blijven ze op het eiland heel die tijd of gaan ze ook nog ergens anders heen?

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ze blijven op het eiland, en de na de 18 afleveringen gaat het gewoon door hoor. De serie zakt op een gegeven moment ook wel beetje in, maar wordt nooit echt saai ofzo.

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Volg de serie ook, ik vind het van hoge kwaliteit en ik ben blij te horen dat het geen vage alien of zo is. Beter is het ook geen deel van het vliegtuig dat door een speciaal virus tot leven is gekomen...anyway, vanavond deel 2...can hardly wait.

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wel spannend weer een
    ijsbeer
    ??WTF nu ben ik het helemaal kwijt :confused:

14. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een goede serie. Ben blij dat het een ijsbeer is en geen aliën of dino...

Ben alleen niet zo blij met elke keer die stukjes van de crash. Heb het niet zo op vliegen en moet nog voor de eerste keer gaan vliegen...

15. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nete en een stukje gekeken, is het nou zo moeilijk om een camera recht te houden??

16. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Man let op de mooie serie enz. Is het nu al afgelopen :confused: ik dacht dat het reclame was.

17. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    OMFG wat een vette serie:D
    Best wel vaag net met die Radio.(16 jaar is lang)
    Wil echt wel weten wat die dingen zijn.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm ik letten niet zo goed bij de radio zijden ze nou dat ze er al 16 jaar zaten die fransen?

19. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    nee dat weten ze niet...die boodschap wordt al 16 jaar afgespeeld..

20. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net aflevering 1 gezien en ik begin zo aan ep 2. Vind het tot nu toe erg spannend, beestje is stout :'-(

Deel Deze Pagina