1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[tv/muziek] muziek zenders

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door nickyb, 8 apr 2003.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb alleen TMF en ik vind het een verschrikkelijke zender. Er komen alleen maar top40 of R&B nummers voorbij.:{ En altijd die rottige sms dingen in beeld en het heeft geen boeiende programma's.:mad:

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    TMF vind ik de laatste tijd zo slecht geworden. Nonstop die irritante sms-balk onderin met popups en al dat gedoe. De nummers erop trekken me ook niet. Mental Theo vind ik ook niet meer zo leuk, steeds weer die domme acties/gesprekken, die onverstaanbaar zijn, met dronken mensen.
    MTV vind ik ook niet veel soeps. Kijk af en toe pimp my ride als ik het niet vergeet. Verder kijk/keek ik Jackass en Viva la Bam als het geen herhaling is. Dirty Sanchez vind ik triest.
    The Box kijk ik alleen woensdagavond met OntheRoxx. Tenminste niet zoveel ringtone reclames en nog eens wat leuke alternative muziek. En dan kijk ik het nog met zappen.

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het is allemaal beroerde televisie. Veel te veel irritante reclame en bovenal wordt bij alle zenders het hele beeld vervuild met chatvensters en nutteloze informatie. Alleen een logo links bovenin is al vervuiling. En de diversiteit van de clips is gewoonweg vele te laag. Als ik zo'n zender opzet zie ik steeds dezelfde flauwekul en ontbreken oud eklassiekers veelal. Precies vier jaar geleden zag ik Penny Lane op TMF.............................................

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Over oude koeien uit de sloot halen gesproken... Een schop van bijna anderhalve jaar!
    Enfin, muziek op de tv is niks. Tekenend is dat mtv steeds meer richting real life onzin gaat, en steeds minder met muziek doet, omdat steeds minder mensen erop zitten te wachten. The box is pauper, ze doen hun best, maar met wat thema avonden en gamekings kun je echt niet een tv zender vullen. En TMF is echt de schande van de nederlandse televisie. Met als dieptepunt rate that song. Een nummer krijgt een 1 of een 10 (de gouden middenweg is achterlijk Nederland onbekend), met argumenten als 'AGTERLIJK NUMMER JESS IK HOU VAN JE XXX L' of 'IK WIL ROCK OP TMF ALS GOOD CHARLOTTE OF LINKIN PARKKKK!!!!1!!1'
    In- en intriest.

Laatst bewerkt: 26 aug 2004
  5. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

yo ben ik het helemaal mee eens... die tmf troep is gewoon kut en triest. en dat is de enigste muziek zender in tiel :'-(

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Thread is opgeschopt omdat er een nieuwe thread gemaakt is over hetzelfde onderwerp. Maar kijk eens naar de sms berichten op the box, dat is ook niks anders dan dates zoekende mensen.

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ok, dan is het logisch. Maar bij the box komt het niet prominent in beeld. Bij TMF komt er een ggiantische balk die een derde van het beeld inneemt, door de pasfoto, metertjes en meer overbodige shit. En ik heb sterk het vermoeden dat diezelfde mensen die op TMF panisch nutteloze berichten sturen, net zo hard hun best doen op the box om (tevergeefs)iets zinvols op het scherm te krijgen. Maar dat ben ik dan weer.

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij is het een combinatie van de drie. Ik zap gewoon wat, als ik een leuk liedje hoor of zie dan laat ik die even staan en vervolgens zap ik weer verder.

Als ik dan toch een opsomming moet maken dan is dat:
    • MTV
    • The Box
    • TMF

MTV heeft altijd wel wat grappige programma's draaien als Punk'd, Dismissed en Boiling Points, soms best vermakelijk. The Box heeft ondanks de wat mindere zendkwaliteit vaak originelere clips draaien die nog bekender moeten worden. En dan TMF, ik walg van de vele reclames tijdens de clips. Met name Dr. Love... Wat een trieste bedoeling. Als ze dan echt serieus een Dr. Love willen, laat dat dan niet door iemand doen die er zelf niet eens serieus mee omgaat, maar zet daar een of andere deskundige neer. Dan heeft het tenminste nog een klein beetje nut...

Ik denk niet dat TMF nog heel lang in zijn huidige vorm mee zal gaan.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

ik dacht het wel.Denk maar aan al die breezah-sletjes die dat prachtig vinden(sms-balk enzo)

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dus je kijkt graag naar MTV maar je vindt MTV niks met niks.... ;)

11. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hahaha Mike dat zie je natuurlijk helemaal verkeerd

Ik denk dat Tmf samen met MTV de zenders zijn die het langst mee gaan.
    The box draait niet de clips die de menigte mooi vindt
    Ze zijn niet commercieel genoeg,

Daardoor is The box de mindere
    Dat is gewoon zo.

12. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Muziekzenders vind ik echt helemaal niks. Vooral The Box is echt klote. Er komt echt 80% van die %$&) rap muziek. Dat is echt te erg. Leuk voor de buitenlandse bevolking van NL (niks daartegen hoor) maar ik vind dat echt jammer.

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

zelfs de binnenlandse bevolking houd van rap *) *) *) . Op dat gebied vind ik the box echt roeleren.
    Want ik heb een schijt hekel aan die Marilyn Mansion shit

14. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk nooit naar clips... saaie bedoeling... wel kijk ik vaak naar MTV voor Jackass, The Osbournes, Wild Boys, Boiling Points, Dirty sanchez etc etc.
    hoe heet dat programme op TMF, over die 4 gasten/dames in Salou..Summer base ofzo.. ook wel een grappig programma... The Box vinnik geen zak aan..

Rally-ho

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nou ja, veel rap is in veel gevallen muzikaal redelijk armoedig, sommige beats zijn echter goed verzorgd en staan op zichzelf. Als ik echter de zoveelste eenheidsworst hoor, van een zoveelste gek uit de hoed dan haak ik snel af.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als muziekzenders nou zich meer richten op goede muziek draaien en niet alleen maar commerciële top40-muziek gaan uitzenden, dan zou ik er misschien graag naar kijken. Ik zap altijd naar TMF, maar binnen 1 seconde ben ik weer weg omdat het toch weer de moeite niet waard is.

17. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk alleen af&toe MTV voor sommige programmas, maar als k zin heb in goede muziek zet k mn computer wel aan. muv Live optredens van bv. muse, nirvana, queens of the stone age

18. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    vind tmf echt slecht tegenwoordig. ze proberen steeds weer nieuwe programma's en spelletjes te verzinnen die allemaal even triest zijn.

mtv: stuk beter als tmf, leukere programmas die niet allemaal over muziek gaan (hierboven wel ergens genoemd)

the box: vaak is het gewoon klote muziek maar het is een leuke aanvulling op de andere twee en zo moet je het ook gewoon bekijken.

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

haha zo als mij :+ ... _O_ _O_ _O_

Deel Deze Pagina