1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Najib Wordt Wakker

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 16 dec 2007.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Aflevering Onderwijs ( Rechts van de pagina kan je op het link van het filmpje drukken )

    Aflevering Reizen

    Aflevering Muziek

    Dit zijn er alleen nog maar 3, de volgende is er weer op Vrijdag 21 December om 21:05!

    Vind het echt geniaal! Ik denk dat er hier ook wel veel mensen zijn die Najib Amhali kennen, en voor de gene die hem niet kennen kunnen dit nu bekijken! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  2. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke serie van een geweldige komiek/caberetier!! Vind zelf de items van "De Bakfiets Imam" wel erg geinig.

    Maar zie toch liever zijn theatershows ...
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb 'm in theatershows gezien en vond 'm geweldig. Dit programma vind ik echt helemaal niks. Een (te) langzaam tempo.
    Ik vind het een soort nep koefnoen.
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    hmm, even terugkijken op UPC digital dan..., Draadstaal vind ik wel leuk, op vrijdag avond om 23.10 ofzo,
     
  5. xapachex

    xapachex Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
  6. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Draadstaal is geweldig! maar dit is echt gewoon zo'n erge troep.. Had de 1e aflevering gezien en heb geen een keer kunnen lachen.
     
  7. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan dit programma wel waarderen, vind het grappig en leuk in elkaar zitten. (soorten humor verschilt nog al op xbw merk ik ;))
     

Deel Deze Pagina