1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV / Net] PowNed / GeenStijl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 12 jan 2009.

1. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nog steeds benieuwd of ze het gaan halen. Ze moeten toch nog een dikke drieduizend leden in een weekje?

2. GomoRra

GomoRra Guest

9 dagen 3100

Moet lukken, je krijgt nu een gratis shirtje, best vet!

3. GomoRra

GomoRra Guest

Nog maar 2.000 in 8 dagen

250 per dag, moet te doen zijn!

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We gaan het gewoon halen!\o/

5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze gewoon 1000 leden in 1 dag gehaald?

6. GomoRra

GomoRra Guest

Jep, zelf iets meer. Veel mensen willen blijkbaar dat shirt.

Maar ik denk dat ze de 50.000 allang gepasseerd zijn. Maar we zullen het zien op 1 april

7. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk ook dat ze de 50000 allang voorbij zijn. Anders ga je ook niet zo hoog van de toren blazen. Lijkt mij.:p

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom niet? Is wel hun stijl. Laatste dagen gaat de teller erg snel, dus we zullen zien.

9. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Ja en het dan (net) niet halen en gezichtsverlies lijden. Dan hadden ze gereageerd als een kat in het nauw denk...geenstijl kennende:)

Maargoed ik ben er blij mee!:D

10. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
  11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Gebeurt niet. ;)

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gaat snel nu met de leden! Ben zelf al lid. Hoop dat ze het gaan halen :cool:

13. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst toen ze nog iets van 7 a 8000 leden moesten twitterde 1 van de GS redactieleden dat ze nog 5 a 6000 sms/papier aanmeldingen moesten verwerken.

Ze zijn allang binnen. Proberen het alleen maar spannend te houden zodat ze nog meer mensen over de streep trekken. Als iedereen weet dat er nog maar 200 mensen lid hoeven te woren dan haken een hele boel af. Die worden nu wel lid omdat er nog zo'n groot aantal moet.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Goede redenatie. Ben benieuwd of je gelijk hebt. Moet zeggen dat ik niet alle PowNed TV echt boeiend vond. Zaten interessante, informatie dingen in, waar ik erg blij mee was. Voornamelijk omdat ik daar nog nooit iets over gezien had op tv. Maar zat ook héél veel meuk bij. Laatst dat auto-programma. Beelden waren aardig, die presentator kan 1 ) niet presenteren 2 ) moet minder stoer doen 3 ) inhoud aan zijn programma geven.

15. GomoRra

GomoRra Guest

16. GomoRra

GomoRra Guest

Klopt wat je zegt. Maar GeenStijl geeft zelf aan dat de programma's veel beter worden. Ze hebben er nu niet veel tijd voor omdat ze zelf alle leden werven.. Dat autoprogramma is idd niet echt fantastisch gedaan. Maar wat wil je als je iets van 4 minuten zendtijd hebt?? Dit heeft Autoblog ook zelf aangegeven. Wat moet je in 4 minuten doen? Ja dan maar lekker scheuren en de banden laten piepen, meer kan je niet.. Vertellen over de auto? Lekker boeiend in 4 min toch :p

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan ook vertellen wat je van plan bent en dat op een serieuze manier doen, zodat mensen een goede indruk van het te komen programma krijgen.
    De indruk die ik nu kreeg, was weinig positief. ;)

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Opzich best goeie deal, 5.72 voor een shirt :9

19. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar eens lid geworden van PowNed.
    Eigenlijk denk ik dat ze het allang gehaald hebben.
    Zou wel stijlloos zijn om hun eigen achterban te laten denken dat ze het net niet halen.
    Past helemaal in het straatje van GeenStijl.
    Alleen hoop ik echt dat ze niet gaan veranderen in een 2e BNN.

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Voor de 1000e keer, ook al halen ze de 50k leden, dan nog staat het niet vast dat ze ook daadwerkelijk zendtijd krijgen! Pas bij de 50k leden mag je meedingen naar zendtijd.

Deel Deze Pagina