1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV / Net] PowNed / GeenStijl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 12 jan 2009.

1. GomoRra

GomoRra Guest

Misschien brengt dit wat duidelijkheid?

2. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0

Weet ik.

Maar in het geval dat ze toegang tot het bestel krijgen, hoop ik niet dat het zal veranderen in een "gekuiste" versie van wat ze nu doen of hebben gedaan.
    Ik ben van mening dat van alle aspirant omroepen PowNed toch echt de meeste kans maakt op toegang tot het bestel. Ook zijn er maar weinig omroepen die de 50.000 leden bijelkaar geharkt kunnen krijgen.

We zien wel. Hoop dat het er door komt want de bras die nu op NED123 wordt uitgezonden is misselijk makend.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  3. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    LLink moet er nog 3400 volgens mij, ben benieuwd of die het halen en Tv oranje moet er nog 10000. Hoop echt dat die boerenzangzender mij bespaard zal blijven. Heb de zender al eens via digitale tv bekeken en daar wordt je niet blij van.

Ach ja, mij maakt het niet echt uit wat powned gaat draaien, als ik dat T-shirtje maar krijg :+

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vond 3 op Reis nog best te pruimen, hoewel de laatste afleveringen die ik er van gezien hebben me wat tegenvallen.

5. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een goede 1000 leden te gaan volgens de teller.
    Nu vertrouw ik die teller voor geen meter maar hoop stiekem toch dat hij ASAP op 0 komt te staan. Alleen al voor de reactie van politici en andere omroep bobo's.....
    Gaat nu trouwens wel erg hard met die teller.

6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    ja T-shirtjes doen het erg goed, ook als je iemand lid maakt krijg je er nu 1 :+

7. GomoRra

GomoRra Guest

Wat dacht je van die aktie van autoblog en Powned gister:
    Gratis kaartje voor de autorai als je lid wordt...

5,72 lid worden kaartje zou meer dan 15 euro kosten

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  9. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit echt bullshit, ben lid van bnn maar hiervan liever niet.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nou, wat doe je in dit topic dan? Zie geen argumenten in je post dus _0/

Nog 592 leden op dit moment. Gaat lekker snel. Ze gaan het nu zeker halen! Een klasgenoot van me wil niet lid worden omdat GeenStijl volgens hem een stelletje racisten zijn. Sure. Ach, ik ben lid en ik ben er trots op :cool:

11. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel zo. Iedereen die lager dan havo/hbo doet is een idioot. En iedereen met een bontkraag is een buitenlander die even dom is als een vmbo're.

Zijn trouwens allemaal ook nog eens super arrogant, daarom geen lid :thumbs:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat voor programma's gaan ze maken als het allemaal lukt?
    Het enige wat ik nu nog gezien heb een een soort van auto programma. Maar verder gaat het alleen maar over dat ze politici vragen gaan stellen en bekende Nederlanders over wat ze van hun programma vinden.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Vragen aan politici vind ik anders erg interessant... zie ik veel te weinig op tv. Wil die mensen beter leren kennen, alsof ik over een jaartje zou mogen gaan stemmen.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het ook wel leuk. Maar om dat iedere week te moeten zien.
    Ik wil graag weten welke programma's ze willen gaan maken.

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als iemand lid wil worden en mij een t-shirt gunt: here please.

M'n vrienden zijn allemaal tegen, maar ik vind het een hele goede beweging. Eindelijk eens wat tegengas. De beste actie die ze op Veronica hebben laten zien vind ik nog wel dat ze standpunt NL gingen bellen en gewoon afgekapt werden. Hoop echt dat ze het halen, nog maar minder dan 600 te gaan!

Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    De politieke invalshoek van Geenstijl is juist hetgeen wat me interesseert, wat ik weinig zie en waar ik meer van wil zien.

Maar P3 jongens, dat is toch echt ver beneden mijn en het niveau van Geenstijl. Wat een achterlijk iets, je wil je billen zien, je wil je billen zien. Een clip waar ik me absoluut niet mee kan identificeren, wat jullie?

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het ook helemaal niets. Het is opzettelijk zo verschrikkelijk 'fout' gemaakt, maar dat neemt niet weg dat ik me er als geïnteresseerde aan erger. Daarnaast zend een dergelijke actie enkel een negatief geluid uit naar de mensen die zich (nog) niet met GS/POWNED bezig houden.
    En het gekke is, dat ik me dus niet kan voorstellen dat zij dat niet doorhebben.

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    ^^

Jammer dat ze ermee doorgaan terwijl de hele community van GS volgens mij slecht vindt. Maarja, het gaat ook niet om het nummer, maar om het clipje...

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, dat is gewoon een kutnummer maar dat vinden ze zelf ook. Het is een beetje vergelijkbaar met hun WC eend actie, ga een stomme internetpoll beïnvloeden en zo'n kansloze slogan wordt gewoon uitgeroepen tot beste van het jaar. Zo is Powned zelfs begonnen, daarom is hun slogan 'omdat het kan', maar nu ze het lijken te halen zijn ze gelukkig wel (iets) serieuzer...

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ach kwalitatief stelt het tot nu toe echt niks voor, p3 is daar weer een pijnlijk voorbeeld van. Zoals ik al eerder aangaf in dit topic heb ik weinig vertrouwen in geenstijl als het gaat om het maken van kwalitatieve tv, ze hebben het tegendeel ook nog niet bewezen.

Deel Deze Pagina