1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV / Net] PowNed / GeenStijl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 12 jan 2009.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    4 :D Helaas geen TV :+

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ze laten die 1 nog wel even staan denk ik, aangezien GS straks bij DWDD is.

4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Slecht nederlands: Nog nodig: 1 leden :+

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Word lid van PowNed!
    Al 59.413 leden

8) ?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hadden we dus toch gelijk.

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hebben ze expres gedaan. Om een ruime marge te houden, aangezien ze zo in de gaten worden gehouden. Werd net verteld in DWDD :thumbs:

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Of als je die aflevering van gister zag merkte je gewoon dat ze al lang wisten dat ze over de 50.000 zaten ;)

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Laatst bewerkt: 1 apr 2009
  11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    bullshit, dat is wel een hele dure 1-april grap dan.

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Even reacties daar doorgelezen, deze vond ik opzich wel logisch: Powned is hetzelfde als Publieke Omroep Wakker Nederland.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is echt al 1000x gezegd :+

Ze hebben heus niet al die moeite voor niets gedaan.

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er komt dus wel een omroep, maar maar eentje en niet twee. Zal me echt niet verbazen.

15. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    maar serieus, hoe dom ben je als je een 1 april grap van iemand anders op je nieuwsblog/site gaat zetten, eigenlijk is MSN er gewoon ingetrapt.

Laatst bewerkt: 1 apr 2009
  16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind sommige opzich wel leuk, maar nou niet echt dat ik er om moet lachen.

Persoonlijk vind ik Geen Stijl heel dom, zitten iedereen maar te bashen en belachelijk te maken. Nu de NOS weer, lees nieuwste bericht.
    Heb nog nooit een programma van Powned gekeken, maar denk niet dat ik het leuk vind, deze figuren kunnen toch nooit een fatsoenlijk programma gaan maken?

Ook die reacties onder de berichten van Geen Stijl, zo zielig meestal. Denk dat het ook vooral jongeren zijn die daar reageren.. Maar je merkt het ook op bijvoorbeeld de AD site, iedereen zit constant maar overal op te zeiken. Waar moet het heen met Nederland?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    De reaguurders van GS voelen zich echt heel wat.

18. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoelde dat MSN in de grap is getrapt van Geen Stijl :+, heb mijn post ook even aangepast

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar staan jullie een beetje achter mijn mening? Of vinden jullie de huidige publieke omroepen ook niets?

20. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de huidige publieke omroep best goed, alleen is er ruimte voor verbetering.
    Ze maken over het algemeen best goede programma's voor een zeer breed publiek, alleen denk ik dat ze jongeren/dertigers en dan vooral de mannen niet weten te bereiken (volgens mij wijst een onderzoek dat ook uit). Ik denk dat het ook goed is dat er een ietwat rechtser geluid op tv komt, voor zover daar een gebrek aan was.

Maar ik ben tegen hun standpunt dat de publieke omroep slecht is. Ik ben ook lid van de VPRO omdat ik vind dat ze interessante programma's hebben (documentaires zoals In Europa, tegenlicht, enz), leuke programma's (Draadstaal) en ook 3voor12 is van de VPRO.
    De andere omroepen hebben ook goede programma's die je niet ziet op de commercielen.
    Daar heb je vaak alleen maar meuk en slechte formatprogramma's en talentenjachten. Ik kijk alleen wel eens films.
    Ik denk dat de Publieke omroep van grote waarde is, omdat ze dus kwaliteit bieden voor (bijna) de hele bevolking.

Deel Deze Pagina