1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV / Net] PowNed / GeenStijl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 12 jan 2009.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nee, ik sta er niet achter. Vind Geenstijl altijd grappig om te lezen, en met veel dingen ben ik het nog eens ook. De reacties van de mensen er onder boeien me helemaal niet. De huidige publieke omroepen zijn kut maar dat is eigenlijk met de héle Nederlandse TV :+

2. GomoRra

GomoRra Guest

Ik ben het ook niet eens! Geenstijl heeft veel leuke artikelen. Wat jij geeft is meer een vooroordeel en over die comments 'who cares' als je ze niet wil lezen, dan lees je ze niet. Simpel toch?

Verder durft geenstijl tot de grens te gaan. Weinig andere sites of webblogs doen dan en straks is het ook op tv..

En het zijn vaak studenten die kijken, daar heb je gelijk in, vaak zijn het studenten met een hoge opleiding. Maar er zitten natuurlijk ook andere mensen.

Geenstijl is gewoon: Je houdt ervan of je haat het!

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet er tot de grens gegaan worden?

En als die comment van studenten met een hoge opleiding komen, dan is het helemaal erg gesteld met Nederland.

Ik hou er niet van, maar haat het ook niet. Vraag me alleen af waarom mensen hier zo achter staan.

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Wat moeten we dan kijken? De EO of BNN met hun lame ass programma's? /Ook niet echt een voorstander van Geen Stijl ofzo..

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat dingen in Nederland snel in de doofpot gestopt worden. GeenStijl probeert dat vaak te voorkomen. Dat spreekt mij persoonlijk heel erg aan.

6. GomoRra

GomoRra Guest

Jep, Agree

En meestal vertellen ze nieuwe dingen, iets dat je niet kon weten omdat de regering of iets dergelijks het achter onze rug en de media omdoet!

7. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de manier van interviewen van rutger(heb alleen interviews van rutger gezien) vind ik ook erg goed. Doordrammen tot een antwoord, onbeschoft misschien maar wel de enige manier om de media controlerend te houden, iets wat je niet veel meer ziet op tv.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    onzin. Kijk naar iemand als Louis Theroux..

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik ben ook lid van de VPRO! Echt schitterende docu's altijd. Zit geboeid te kijken naar bv. 351 ways to kill Castro :D.
    En de luisterpaal van VPRO is ook chill, plus ik heb de 2 jaargangen van VPRO song of the year op mp3 :D.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Louis! _O_

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar noem je ook wel gelijk een van de beste die er is.

12. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    En ze geven een andere kijk op politiek. Misschien niet heel inhoudelijk, maar ik wil graag ook weten hoe de mensen waar ik op stem persoonlijk zijn. Hoe reageren ze op dingen, laten ze zich in de zeik nemen of zijn ze slim zat om het door te hebben. Dat soort ongein.

Inhoudelijk zijn er genoeg programma's over politiek, nu eens wat anders.

13. GomoRra

GomoRra Guest

Agree

Ik vind dat GeenStijl je dichter bij de politiek brengt, vaak zijn het persoonlijke vragen. Eigenlijk weet je nieteens op wat voor persoon je stemt, je weet vaak alleen hun standpunten.. Kijk dat met Ella bevoorbeeld dat zegt genoeg....

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik inderdaad een goed punt van Geen Stijl. De politiek heeft het altijd over de kloof tussen de regering en het volk. Misschien dat ze op deze manier daar wat verandering in kunnen brengen. Hun manier van omgaan met de politiek wekt iig wel mijn interesse.

15. Ashavan

Ashavan Guest

Powned bewijst dat... Ook al kan iedereen een eigen zender/omroep whatever beginnen betekend niet meteen dat iedereen dat ook maar moet doen. Dat wat ze dusver hebben laten zien is net zo triest als Geen Stijl zelf. Dat zulke gasten geen schaamtegevoel krijgen bij wat ze doen kan ik niet vatten.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik vind de manier waarop ze bv. Pechtold of Halsema interviewen ook wel leuk en verfrissend, dat moeten ze erin houden.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het enige leuke aan PowNed op Veronica vond ik wanneer Rutger een praatje ging maken met mensen uit de politiek. Toen zag ik voor het eerste dat er wat jongere koppies rondlopen die niet zo stijf als een plank zijn, die kunnen lachen om een grapje. Vind ik erg fijn. Geeft mij in ieder geval wat meer perspectief. Voor de rest kon PowNed op Veronica me gestolen worden...
    GeenStijl bezoek ik met name omdat het infoTAINMENT is. Als ik echt op zoek ben naar nieuws en actualiteiten ga ik wel ergens anders heen.

18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    @ Ashavan, onderbouwt uzelf ;)

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

infotainment? Leuk dat Dominique Weesie het zo noemt, maar dat is het natuurlijk niet. Het is gewoon een journalistiek medium.

Leuk dat ze ook eens iets anders brengen, de nadruk ligt op het journalistieke aspect. Het is niet voor niets dat ze sinds het Vogelaar interview zo trots op zichzelf zijn. En daar is PowNed uit voort gekomen.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die term heb ik inderdaad van Weesie, maar wat is het dan? De actualiteiten worden 'niet altijd even serieus' genomen om het zacht uit te drukken en de nieuwswaarde van sommige berichten is 0. Ik bezoek GeenStijl met name voor vermaak. Vermaak met info. De manier van schrijven spreekt mij aan en daar kan ik om lachen, daarnaast krijg ik info die ik op andere sites vaak niet krijg.
    Dus, voor mij 100% infotainment. ;) Misschien voor jou niet, maar ik kan me niet voorstellen dat als jij op zoek bent naar het laatste wereldnieuws dat je dan naar GeenStijl gaat.

Deel Deze Pagina