1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV / Net] PowNed / GeenStijl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 12 jan 2009.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ze moesten eerst nog een heel plan schrijven. Daar hadden ze een maand of twee maanden voor ofzo. Daarna moest dat plan nog goedgekeurd worden, eer ze in aanmerking komen om echt op de buis te mogen. Volgens mij pas vanaf januari 2010. En dan beginnen ze nog bescheiden op TV, en een aantal (9 ofzo) uur op de radio.

2. Znoi SuF

Znoi SuF Guest

Haha idd dat viel mij ookal op

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt laf dat Geenstijl nu helemaal niets bericht over de crisis waar het kabinet bijna inraakte door het onderzoek van Davids, wat duidelijk een overwinning voor de PvdA betekende.

Terwijl ze eerst wel van de daken schreeuwden dat geen enkele linkse site berichtte over het hele gebeuren in Culemborg.

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ? De laatste 2 dagen was alles live vanaf de website met links naar live politiek etc. Je weet echt niet waar je over praat.

Daarbij snap je ook niet dat het geen overwinning is voor de PvdA, het is gewoon een voortzetting van het kabinet, niets meer niets minder. Als ze er niet uit waren gekomen waren zowel het CDA, de PvdA en de Christenunie in de problemen aangezien ze bij open verkiezingen teveel zouden verliezen aan de SP en de PVV.

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    En D66. :)

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    SP twijfel ik aan, volgens mij zijn die weer ingezakt nadat geen coalitie konden vormen.

Ja, en VVD denk ik ook. Volgens mij zijn de partijen die het meeste van zich laten horen bij de interruptiemicrofoon juist aan hun opmars bezig, GroenLinks daargelaten (misschien).

7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Verliest de VVD niet juist zetels? :+ Met die slappe hap ven een rutte.

Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  8. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm beetje overheen gekeken denk ik. Maar toch, ik had wel verwacht dat ze er iets meer over zouden berichten.

De pvda is wel op veel punten in haar gelijk gesteld door het rapport. En Balkenende heeft op een paar punten moeten zwichten om door te kunnen gaan met de coalitie. En dat vertellen ze dan weer niet op Geenstijl.

9. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Heey we hebben een PvdA fanboy :+

Ik ben wel benieuwd of het wat wordt met powned. Ben nog niet overtuigd

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Omdat dat zo'n beetje door elke nieuwsbron genoemd is, waarom nieuws herhalen?

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ten opzichte van een aantal (Rita-)jaar geleden wel. Maar nu is de opmars juist weer bezig, volgens mij.

12. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    lol PvdA fanboy. Dat ik zeg dat ze gewoon een overwinning hebben behaald maakt me gelijk PvdA stemmer?

omdat het me interessant lijkt om te lezen als ze wat verder op de zaken induiken. Ze blijven heel erg op de oppervlakte.

Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  13. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    VVD gaat waarschijnlijk weer zetels winnen, sowieso gaat de rechterflank het beter doen.

Ies waar ik blij mee ben.

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Alle stemmen gaan naar de partij die een dag voor de gemeenteraads verkiezingen zegt dat het toch eens afgelopen moet zijn met die "***marrokanen", op z'n Bolkensteins dus..

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Rutte doet het de laatste tijd erg goed moet ik zeggen ;)

16. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alles zo serieus nemen he... lijkt groen links wel :+

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Stond er destijds niet bij dat het eenmalig was?...

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja staat er nu nog steeds als je je lid wilt maken. Ik vind dit ook maar raar. Ook leuk dat het deze maand meteen afgeschreven wordt. Zeker te kort om nog af te melden? Er staat ook nergens hoe je je weer kan afmelden.

Eenmalig vond ik prima, jaarlijks hoeft van mij dan ook weer niet.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee precies. En het is inderdaad ook gelijk deze maand en er geldt een opzegging van een maand. Ik zal dit ook in de mail zetten, want dat is wel erg nasty.

Opzeggen kan via dit adres:
    secretariaat@powned.tv

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Meteen maar doen dan. Ook nu staat er nog steeds bij het aanmelden als lid:
    Ik machtig hierbij omroepvereniging PowNed om eenmalig € 5,72 van mijn rekening af te schrijven.

Deel Deze Pagina