1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV / Net] PowNed / GeenStijl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 12 jan 2009.

1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wendy heeft een rechtzaak van hun gewonnen ofzo?
    Ik zag in ieder geval, Wendy wint!
    Als kopje ergens..

Wel een trieste roddel..

2. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook gelijk lid geworden. Er moet tegengeluid komen. Ik hoop alleen dat ze de genialiteit van de website kunnen overbrengen op TV. (De bijdrages van Rutger waren prima, maar ze zouden dan heel wat meer uren krijgen) Maar ben uiteraard gelijk lid geworden. Al tijden trouw geenstijl.nl bezoeker.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, net PowNed op Veronica gekeken... wat vond men er van?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond het best wel grappig. Maar hoe lang blijft het leuk?

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Exactly my thoughts. Het had zonet ook niet langer moeten duren, tenzij er nog wat écht boeiende dingen bijzaten. Rob Kamphues had ik eigenlijk al gezien in de fragmenten die al op internet stonden, omdat er verder geen toegevoegde waarde was. Het fragment met de oudjes die over God vertellen, maar door PowNed gepresenteerd wordt als PowNed vond ik ook niet boeiend en Geert Wilders was ook niet spectaculair.
    Het stuk met de politici vond ik leuk. Ik hoorde meningen van politici, ik hoorde grapjes, ik leerde wat. Dat vond ik interessant. Verder...? Moet het nog zien! :eek: Overigens vond ik het bij de mensen aankloppen en vragen wat zij op de TV kijken ook wel interessant, beetje opinie. Vraag is natuurlijk, wat wordt er wel en niet uitgezodnen?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat met die politici was ook wel leuk omdat ze meewerkte, maar dat doen ze ook alleen om geen Vogelaartje op te lopen. Maar na een tijdje zal dat ook minder worden.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wie weet. Daar ben ik dan wel benieuwd naar. ;)

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net gezien, ik moet zeggen dat ik het best grappig vond.
    Het was wel 100% Rutger op TV. Denk dat ze daar nog iemand bij moeten vinden.
    Maar ik vond die actie bij Kamphues steengoed, wat een hypocriete gast is dat!

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bedenk wel dat, wanneer ze de 50.000 leden halen ze nog niks hebben hoor. Dan ben je pas in de race voor een beetje uitzendtijd (Lees: 3uur 's nachts ofzo).

10. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ervan overtuigd dat ze de teller aan het manipuleren zijn, op hun site staan er 108901 leden aangemeld, wil je echt zeggen dat er maar 30000 ervan zichzelf lid hebben gemaakt, en ik bedoel: wie kent geenstijl nou niet?

Ben wel erg benieuwd hoe geenstijl 3 uurtjes in de week op tv is, aflevering 1 vond ik in iedergeval zeer vermakelijk.

11. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Maarja we blijven Hollanders: als er ergens voor betaald moet worden haken veel mensen af.:+

12. GomoRra

GomoRra Guest

Ach ik drink wel 2 biertjes minder. Dan heb ik iedegeval iets om naar uit te kijken!

Tuurlijk wordt ik lid!;)

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Word lid? Dus je bent nog niet lid? Ben benieuwd wanneer je het dan wel word. ;) Ik ben ook (nog?) geen lid.

14. GomoRra

GomoRra Guest

Ik wil ze steunen wanneer de 50.000 nadert! Waarom? Omdat het kan!:lol:

Ik wil bij de laatste horen, die inhaalslag op het einde, hoewel ik denk dat het niet nodig zal zijn want ze halen het makkelijk. Op naar die 150.000!

1 ding is zeker, ik word sowieso lid!;)

ps. Ik denk dat ik het niet volhoud tot het einde en dat ik over 1 of 2 weken allang lid ben:)

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Waarom doe je het niet nu dan?

Al lid :cool:

16. GomoRra

GomoRra Guest

Geen idee

Maar wie denkt er dat de teller klopt? Want volgens mij staat hij allang op 75.000?

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij proberen ze gewoon een bepaalde noodzaak te creëren om lid te worden. Als je geen lid word halen we straks de 50000 niet! Ondertussen jassen ze 'm volgens mij gewoon door tot de 150 000. Ze hebben nog vrij weinig aan PR gedaan in mijn ogen. Keertje Ajax, keertje tv - Rutger's stukje, wat wordt lid van powned onder hun artikelen gooien en een aantal advertenties in de Spits. GeenStijl kennende moet het spektakel nog komen.

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Volgens mij gaan ze gewoon dik falen, maarja who cares. Allemaal onzin, die tv baas was eerst ook DWDD, hij heeft het laatste oordeel dus kan alsnog bepalen of een groepje toegelaten wordt of niet.

19. GomoRra

GomoRra Guest

Maar hoe kunnen ze falen over die uurtjes tv? Ze doen het nu erg goed, kijk op Veronica. Het is best goede televisie al en ze hebben eigenlijk geen tv ervaring. Internetfilmjes zijn altijd interviews

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    OK jongens, nu komt de telegraaf ook met een PO?!
    Genaamd 'Wakker Nederland'.
    En de site lijkt eng veel op die van Powned.
    Het begint er toch wel erg veel op te lijken dat we gewoon voor de gek gehouden worden.

Deel Deze Pagina